Материал, который может пригодиться при подготовке к урокам. Сразу скажу, что многая информация скачана с инета.Я просто использую её на своих уроках.Может ещё кому пригодится...буду рада.
Автор - Богомолова Юлія Анатоліївна, асистент вчителя Куп'янського ліцею N8 Куп'янської міської ради Харківської області
Термін " інклюзивна освіта" походить від французького слова і перекладається як "включає в себе" та означає спільне навчання людей з особливими потребами і умовно здорових, тобто, з тими, які не мають обмежень за станом здоров'я. У цьому випадку процес здобуття освіти організовується таким чином, щоб діти, які мають інтелектуальні, фізичні, психічні особливості, отримували необхідні знання і навички разом зі своїми однолітками, у яких немає особливих потреб.
Мета: познайомити дітей з властивостями води: відсутність форми, може розчиняти речовини, дати елементарне уявлення про процес фільтрації. Розвивати навички проведення лабораторних дослідів. Виховувати бережливе відношення до води. Активізувати і збагачувати словник дітей.
МЕТА: розвивати пам’ять, увагу, мислення, мову дітей; бажання виконувати посильну працю, допомагати дорослим. Закріпити знання дітей про те, що хліб - це цінний продукт харчування, отримання якого вимагає великих труднощів; зясувати, який шлях проходить хліб, перш ніж потрапити до столу. Виховувати повагу до хліба та праці хліборобів, дбайливе ставлення до результатів їх роботи та любов до хліба.
Язык – это система словесных знаков, предназначенных для целей вербальной коммуникации. Речь – это реализация системы языка в речевой деятельности. Виды речи: аудирование (слушание), говорение, чтение, письмо. Языковая способность (Выготский) – это способность речевых навыков и умений, которые развиваются на основе языкового чутья или чувства языка.
В дошкольном возрасте дети овладевают 4 формами общения (Лисина):
1. Ситуативно-личностная (эмоциональная) (до 6 мес);
2. Ситуативно-деловая (млад.дошк.возр);
3. Внеситуативно-познавательная (сред.д/возр. 4-5 лет);
4. Внеситуативно-личностная (ст.д/возр. 6-7 лет).
Сущность и содержание понятия «профессионально-личностный рост педагога».
Личностно-профессиональный рост педагога понимается как непрерывный процесс раскрытия своего личностно-профессионального потенциала, влияющий на педагогическую деятельность в целом. Конечно, самое главное в этом - личная заинтересованность педагога в самосовершенствовании, однако этот процесс можно частично мотивировать извне.
Речевая активность ребенка, ее объем, и характер становятся главными показателями успешности учебно-познавательной, игровой, коммуникативной, трудовой и других видов деятельности. Все достижения ребенка в ознакомлении с миром природы и социума, в математике, развитии речи, изобразительной деятельности не будут заметны, если они не выражаются в его активной речи.