Робота з природним матеріалом.Аплікація "Зерняткове сонечко"
Робота з природними матеріалами. Аплікація «Зерняткове сонечко» Мета: формувати в учнів навички роботи з природним матеріалом; розвивати фантазію, уяву, творчість, навички роботи з різним природним матеріалом; вдосконалювати вміння працювати за планом, виховувати відповідальність за доручену справу, охайність, взаємодопомогу. Матеріали та інструменти: картон, кольоровий папір, сухе листя, сухі пелюстки нагідок, насіння соняшника, зернятка кукурудзи, репродукції картин І. Левітана «Золота осінь», І. Шишкіна «Рання осінь», аудіозапис п'єси П. І. Чайковського «Осінь». Об’єкт праці :аплікація. Тип уроку: урок з обробки природного матеріалу.
Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ Упорядкування робочих місць. II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з природними матеріалами. — Що нам потрібно для роботи? — А тепер дізнайтеся, що ми виготовлятимемо.
А-1, Б-3, Г-2, В-4, В-1, Г-4, А-4, Б-2, В-3, Б-3, А-2, Б-2, В-4, Б-3, Г-3, А-4, Б-2 (Зерняткове сонечко) 2. Вступна бесіда — Яка зараз пора року? — За якими ознаками ви можете визначити, що зараз осінь? (Дерева стоять у різнобарвному вбранні, трава жовтіє, мало квітів і т. ін.) — Немов із чудової казки завітала до нас сьогодні на урок цариця Осінь! Розвісила яскраві намиста на всіх деревах, тупнула багряним чобітком, труснула своїми золотими кучерями — і посипалося золото з дерев. Укрила осінь різнобарвним килимом землю, нашу годувальницю. 3. Емоційне налаштування — А зараз послухайте музику і поміркуйте, який настрій створила у вас ця музика? (Звучить аудіозапис п'єси П. І. Чайковського «Осінь».) — Який настрій створила у вас ця музика? (З одного боку — сумний, а з ін шого — сонячний і радісний.) — Осінні дні народжують у нас різні настрої. Холодний і похмурий день озивається в душі тугою і сумом, а сонячний, теплий — народжує світлу радість. — Як ви вважаєте, чи вдалося композиторові за допомогою музики передати красу осінньої природи? — А зараз запрошую вас у картинну галерею. Розгляньте репродукції картин І. Левітана «Золота осінь» та І. Шишкіна «Рання осінь». — Чи вдалося художникам передати красу осені, свій настрій? — У композитора — звуки, у художника — фарби, у поета — слово. І кожен з них по-своєму описує цю незвичайну пору року. Послухайте вірші про осінь. (Діти читають вірші.) ЧАКЛУНКА Осінь фарби готувала, У відерця наливала. Змішувала, чаклувала. Потім все розфарбувала. Придивіться, все довкола Стало різнокольоровим! Н. Замрія ОСІНЬ Нині осінь нас чарує. Неповторна, чарівна. Різні барви нам дарує І дивує нас вона. Виглядає так казково восени і парк, і гай, Розмаїттям кольоровим Прикрашає осінь край! — Сподіваюся, що і чудова музика П. Чайковського, і картини І. Левітана та ї. Шишкіна, і вірші, які прочитали ваші товариші, створили на уроці чудовий емоційний настрій, який допоможе вам добре працювати. Фізкультхвилинка 4. Демонстрування та аналіз зразка Інструктаж учителя • Оберіть аркуш кольорового картону за бажанням. • Візьміть шаблон сонечка, який лежить у вас на партах. Прикладіть його до картону та акуратно обведіть. • Шаблон кола покладіть на середину сонечка і теж обведіть. Візьміть пензлики і акуратно, не виходячи за краї, намастіть коло клеєм. По колу викладіть насіння соняшника, злегка придавлюючи його. • Далі змащуйте по черзі промінчики сонечка клеєм і викладайте на них зернятка кукурудзи. • Коли насіння викладено, візьміть сухі пелюстки нагідок і присипте межі промінчиків. Тепер кожен промінчик виглядає яскравої • Навколо сонечка на картоні приклейте сухе листя — з того, що ви засушили влітку, так, як показано в підручнику на с. 8. III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ — Що найбільше вам запам'яталося і сподобалося? — Хто отримав задоволення від своєї праці? — Хто припустився помилок? V. ПІДСУМОК УРОКУ — Що нового дізналися на уроці, з чим ознайомилися? — Що сподобалося на уроці? — Спілкування з природними матеріалами зачаровує і збагачує нас і наші уявлення про навколишній світ, наповнюючи радісними почуттями. І все це — завдяки казковому забарвленню квітів та листя, ваблячої стиглості ягід, таємничому блиску соломки, космічній формі камінців, смоляному запаху шишок. Ми вдивляємося в навколишній світ і милуємося ним. Природа, як найкращий художник, виховує в нас художній смак. Сподіваюсь, що вам сподобалася робота в природній майстерні. І ми ще не раз будемо працювати у ній, створюючи нові унікальні шедеври.
Гарний, цікавий урок був у Ваших діток, шановна Маріє Володимирівно! Сподіваюсь, роботи у них вийшли чудові! Дякую Вам за те, що Ви з нами! Успіхів! З повагою, Л.В.
Мини-профиль
Гость
Группа:Гости
Время:11:30
Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!