Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Понедельник, 07.10.2024, 12:42 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
беседы с учащимися [10]
воспитательные часы [28]
Документация [11]
Летний лагерь [8]
Программы кружков [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4240
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4195

Из них

Парней: 746
Девушек: 3494

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Воспитательная работа » воспитательные часы

Квест "Допоможімо Світлофору!"

Квест «Допоможімо Світлофору!»
МЕТА: показати учням необхідність дотримання правил дорожнього руху, систематизувати знання учнів про дорожні знаки, сформувати правила поводження на дорозі, правила пішохода, розвивати спостережливість, увагу, логічне мислення, творчі здібності, вміння розпізнавати дорожні знаки; формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою, уміння вчитися впродовж життя (здатність до засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок), соціальної та громадянської компетентності (форма поведінки, яка потрібна у громадському житті, уміння працювати з іншими на результат, повага до закону), життєвої компетентності, здорове життя (здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя); виховувати обережність, культуру поведінки на вулицях, повагу та турботу до людей похилого віку.
ОБЛАДНАННЯ: на дошці Світлофор; дорожні знаки, пазли «Дорожні знаки»; лист від Світлофора; макет світлофору з пропущеними кругами спереду і позаду, карта дороги з 6 кругами; предметні малюнки-відгадки з теми «Транспорт»; стільці для інсценізації; клей для роботи в групах; скринька з подарунками; 3 кружечки та відео для фізкультхвилинки; макет дороги; сюжетні ілюстрації різних ситуацій на вулицях і дорогах; знаки вітання, картинки «Транспорт» для об’єднання в групи.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організаційний момент.
Діти заходять до класу, ВІТАЮЧИСЬ із вчителем. В цей час вихователь тримає коробочку з картинками різного транспорту (для подальшого об’єднання в групи). Сідають за парти.
Я вам сказати мушу,
Що живемо ми лиш раз.
Бережіть себе і друзів
Та згадуйте Правила щораз.
2. Оголошення теми і мети заняття.
- Про які ж Правила піде мова? Відгадайте загадку:
Підморгне зеленим оком – ми йдемо,
Підморгне червоним – стоїмо. (Світлофор)

• Про слово «світлофор».
Від слів світло і греч.(грецький) phorós — що несе
Тобто, той, що несе світло

• Про міжнародний день світлофора.
Перший світлофор винайшов британець Джей Найт в 1868 році. Цей світлофор був встановлений у Лондоні, мав одне «око» і управлявся вручну.
Перший світлофор в Україні був встановлений в 1936 році у Харкові.
Міжнародний день світлофора – 5 серпня.

- Навіщо треба знати Правила дорожнього руху? (Відповіді дітей)
- У нас прекрасний настрій, і якщо ми подивимось навкруги, то побачимо, що наша школа і будинки, в яких ви живете, знаходяться поруч з вулицею. І якщо уважно прислухатись, то почуєте гудіння автомобілів. Іноді вони мчать на великій швидкості. Вам тепер часто потрібно переходити вулицю: коли ви ідете до школи та коли повертаєтесь додому. Щоб спокійно переходити дорогу, потрібно знати правила дорожнього руху.

- Ой, погляньте, лист якийсь… Давайте його прочитаємо.
«Я – Світлофор, зламався і тепер не можу регулювати дорожній рух. Це жахливо, бо може трапитися біда на дорозі. Скоріш допоможіть мені, діти!».
- Яка біда може трапитися? Допоможемо ?
3. Розкриття теми заняття.
- Шлях наш довгий і важкий (показую на карту). Що ж, у путь!
- Підходить 1 група «Тролейбус». Знайдіть завдання. Воно знаходиться там, де жива природа.


Завдання 1
Відгадайте загадки:
1) Зачепивсь вагон за дріт:
«Їду, їду в далеч-світ.
Їду, їду не трясу,
Гей, сідайте підвезу». (Тролейбус)
- Як треба обходити тролейбус?

2) Маленькі будинки по місту біжать.
Хлопчики й дівчатка в будинках сидять. (Автобуси)
- Як треба обходити автобус?

3) По рейках сталевих будиночок мчить.
-Увага! Я їду! – дзвінок дзеленчить. (Трамвай)
- Як треба обходити трамвай?

4) Під землею – дивне місто:
Все в огнях, як у намисті.
В нім будинки не стоять.
По залізних рейках мчать. (Метро)

- Як назвати все це одним словом? (Транспорт)
Кріпиться червоне світло на світлофор.
- Підходить 2 група «Автобус». Знайдіть завдання. Воно знаходиться там, де вистава.

Завдання 2
Інсценізація «У транспорті».
Кріпиться жовте світло на світлофор.
- Підходить 3 група «Трамвай». Знайдіть завдання. Воно знаходиться біля предмету, який завжди говорить правду.

Завдання 3
Гра «Впізнай дорожній знак».
Об’єднатися в групи по 4 учні (можна за картинкою транспорту, можна по партах).
Скласти з частин дорожній знак, наклеїти його на аркуш, назвати і прикріпити на дошку.
Бесіда про дорожні знаки.
Кріпиться зелене світло на світлофор.
- Підходить 4 група «Таксі». Знайдіть завдання. Воно знаходиться там, де слова, слова, слова (стіна слів)
Завдання 4
МУЛЬТФІЛЬМ + ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Кріпиться жовте світло на світлофор.
- Підходить 5 група «Потяг». Знайдіть завдання. Воно знаходиться там, де кумедний, але красивий сніговик (можна поміняти орієнтир)
Завдання 5
Розгадати ребуси (у групах).
(Пішохід)

(Вулиця)
(Перехід)
(Зупинка)

Кріпиться червоне світло на світлофор.
- Підходить 6 група «Велосипед». Знайдіть завдання. Воно знаходиться там, де мочалок командир.

Завдання 6
Описати ситуацію на картинці, пояснити, чи правильно роблять діти?



Кріпиться зелене світло на світлофор.

4. Підсумок заходу
- Світлофор відремонтований і готовий до роботи! Ура!
1) Практичне завдання «Перейди дорогу».
ТРИ ЗОЛОТИХ ПРАВИЛА
№1. Зелене світло.
№2. Пішохідний перехід.
№3. Дивитися по сторонах.


- Діти, ми зробили сьогодні дуже велику справу. На вулицях країни Дорожніх знаків не буде більше безладу. І тепер на перехресті нас завжди вітатиме світлофор і світитимуть його вогні. Як же він працює?
Червоний – стій.
Жовтий – приготуйся.
Зелений- йди! Це повинен знати кожний!!!


2) СКРИНЬКА з подарунками (печиво у вигляді дорожніх знаків).

Використані джерела:
1. Гра-подорож «У світі дорожніх знаків. Пішохід і перехід» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://urok.osvita.ua/materials/outschool/74214/ 
2. Загадки про світлофор [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-svitlofor/ 
3. Матеріал з Вікіпедії. Світлофор [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Світлофор
4. МегаЗнайка. Загадки [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://megaznaika.com.ua/zagadku/zahadky-pro-transport-pojizd-avtobus-trolejbus-metro-velosyped/ 
5. Генератор ребусів «Ребуси українською» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generator&enter=1 



Источник: http://ovp1970.ucoz.ru/load/vikhovni_zakhodi/rozrobki/kvest_pishokhid_i_perekhid/41-1-0-732
Категория: воспитательные часы | Добавил: Ягідка (07.04.2021) | Автор: Петриченко Ольга
Просмотров: 552 | Комментарии: 1 | Теги: перехід, дорожній рух, пішохід, Світлофор
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Лидия • 20:32, 08.04.2021


Дякую за чудовий квест, Ольго Вікторівно!
Він не тільки вчить необхідності дотримання правил дорожнього руху, але й виховує у дітей обережність та культуру поведінки на вулицях.
Зайвий раз повторити ПДР нашим учням не завадить.
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:12:42

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024