Автор - Богомолова Юлія Анатоліївна, асистент вчителя Куп'янського ліцею N8 Куп'янської міської ради Харківської області
Термін " інклюзивна освіта" походить від французького слова і перекладається як "включає в себе" та означає спільне навчання людей з особливими потребами і умовно здорових, тобто, з тими, які не мають обмежень за станом здоров'я. У цьому випадку процес здобуття освіти організовується таким чином, щоб діти, які мають інтелектуальні, фізичні, психічні особливості, отримували необхідні знання і навички разом зі своїми однолітками, у яких немає особливих потреб.
Мета: познайомити дітей з властивостями води: відсутність форми, може розчиняти речовини, дати елементарне уявлення про процес фільтрації. Розвивати навички проведення лабораторних дослідів. Виховувати бережливе відношення до води. Активізувати і збагачувати словник дітей.
МЕТА: розвивати пам’ять, увагу, мислення, мову дітей; бажання виконувати посильну працю, допомагати дорослим. Закріпити знання дітей про те, що хліб - це цінний продукт харчування, отримання якого вимагає великих труднощів; зясувати, який шлях проходить хліб, перш ніж потрапити до столу. Виховувати повагу до хліба та праці хліборобів, дбайливе ставлення до результатів їх роботи та любов до хліба.