Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Среда, 17.04.2024, 01:50 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 1
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

Контрольні роботи з природознавства для 3 класу на ІІ семестр

ПРИРОДОЗНАВСТВО
3 клас
ІІ семестр
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
(комбінована)
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
(Рослини)

1. Допиши речення (1 б)
Тваринам і людям рослини дають _______________________________________
_________________________________________________________________________ .

2. Допиши речення (1 б).
Середовище існування, або навколишнє середовище, - це те, _________________
_________________________________________________________________________ .

3. Допиши речення (1 б).
У квіткових рослин насіння міститься в _______________, а у хвойних рослин –
у ______________ .

4. Запиши назви органів квіткових рослин (1 б).
1. ___________________________________________
2. ___________________________________________
3. ___________________________________________
4. ___________________________________________
5. ___________________________________________
6. ___________________________________________

5. Встанови відповідність між рослиною і способом її розмноження (1 б).
Картопля - вусиками.
Суниця - цибулькою.
Цибуля - бульбою.

6. Встанови відповідність між видом рослин і їх ознаками (1 б).
Квіткові рослини рослини, які людина вирощує для своїх потреб.
Хвойні рослини мають такі органи: корінь, стебло, листок, квітку, плід,
насіння.
Культурні рослини - мають корінь, дерев’янисте стебло, голчасті листки-
хвоїнки і шишки з насінням.

7. Запиши назви культурних рослин, плоди яких зображено на малюнках (1 б).

8. Напиши чому дерева необхідні для природи і життя людей? (1 б)

9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно. (2 б)
Рослини постачають у повітря вуглекислий газ, необхідний для дихання.
Насіння у хвойних рослин утворюється у квітках.

10. Доведи, що рослини – частина живої природи (2 б).

ПРИРОДОЗНАВСТВО
3 клас
ІІ семестр
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 5
(тестова)
ЖИВІ ОРГАНІЗМИ ТА СЕРЕДОВИЩА ЇХ ІСНУВАННЯ
(Тварини)

За кожне правильно виконане завдання 1 – 3 учень отримує 1 бал.
1. Шість кінцівок, голову, груди і черевце мають …
А риби.
Б птахи.
В комахи.

2. Своїх малят вигодовують молоком …
А плазуни.
Б звірі.
В земноводні.

3. Першою ланкою в ланцюгу живлення завжди є …
А рослиноїдні тварина.
Б хижа тварина.
В рослина.

За кожне правильно виконане завдання 4 – 6 учень отримує 2 бали.
4. Встанови відповідність між назвою тварини і групою, до якої вона належить.
Муха – птахи.
Вовк – комаха.
Лелека – звірі.

5. Встанови послідовність зміни періодів в житті звірів упродовж року.
1) Поліпшення молодняком рідної домівки».
2) Підготовка укриття для майбутніх малят.
3) Навчання малят уникати небезпек та здобувати їжу.
4) Народження малят.
5) Вигодовування малят молоком.
6) Вихід малят на прогулянки поблизу своїх укриттів.

6. Допиши речення.
Наукова праця, що містить списки рослин і тварин, яким загрожує небезпека зникнення – це … .

За правильно виконане завдання 7 учень отримує 3 бали.
7. Запиши, у чому полягає роль бактерій.

ПРИРОДОЗНАВСТВО
3 клас
ІІ семестр
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6
(комбінована)
ЛЮДИНА ТА ЇЇ ОРГАНІЗМ

1. Допиши речення. (1 б)
За способом живлення люди подібні до _______________________________ .

2. Допиши речення. (1 б)
Харчуватися людині необхідно для того, щоб ___________________________
________________________________________________________________________.

3. Доповни речення. (1 б)
При диханні в організм поступає _________________, а з організму виділяється ____________________________________ .

4. З яких частин складається скелет людини? (1 б)
1) _________________________
2) _________________________
3) _________________________
4) _________________________
5) _________________________
6) _________________________
5. Встанови відповідність між частинами скелета та внутрішніми органами, які вони захищають від пошкодження. (1 б)
Хребет - спинний мозок.
Грудна клітка - головний мозок.
Череп - серце, легені, печінка.

6. Встанови послідовність проходження їжі через органи травлення. (1 б)
1) Товста кишка.
2) Стравохід.
3) Ротова порожнина.
4) Пряма кишка.
5) Глотка.
6) Тонка кишка.
7) Шлунок.

7. Дайте відповідь на запитання (1 б).
Яке значення для організму людини мають м’язи?

8. Дайте відповідь на запитання (1 б).
Для чого людині потрібна їжа?

9. Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно (2 б)
Рух тіла і його частин забезпечують кістки скелета.
Опорою тіла людини служать м’язи.

10. Поміркуй. Запиши своє міркування. (2 б)
Для чого потрібні органи чуття?

Категория: Методична допомога | Добавил: vika-bartosh (16.01.2017) | Автор: Бартош Вікторія Володимирівна E
Просмотров: 9584
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:01:50

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024