Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 12.05.2024, 19:43 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (Продовження)

МАТЕМАТИКА

Складовими навчальних досягнень учнів з курсу математики є засвоєні ними математичні знання і способи діяльності. Останні виражаються в уміннях і навичках застосовувати набуті знання для розв'я­зування задач і вправ та у повсякденному житті.

Засвоєння навчального матеріалу і навчальна діяльність учнів неоднорідні і мають різнорівневий характер:

1 - початковий рівень: у результаті вивчення навчального матеріалу учень здатний:

- назвати математичний об'єкт (вираз, формули, геометричну фігуру, символ), але тільки тоді, коли цей об'єкт (його зображення, опис, характеристика) запропонований йому безпосередньо;

- з допомогою вчителя виконувати елементарні завдання.

II - середній рівень: учень може повторити інформацію, операції, дії, засвоєні ним у процесі навчання, здатний виконувати завдання за зразком.

III - достатній рівень: учень самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє вико­нувати математичні операції, загальна методика і послідовність (алгоритм) яких йому знайомі, але зміст та умови виконання змінені.

IV - високий рівень: учень у межах вимог навчальної програми здатний самостійно орієнтувати­ся в нових для нього ситуаціях, складати план дій і виконувати його, пропонувати нові, невідомі йому раніше способи розв'язання.

Засвоєння навчального матеріалу і формування навчальної діяльності учнів підпорядковане принципу ієрархії рівнів, коли учень не може вийти на новий, не оволодівши навчальними еле­ментами (діями) на попередньому рівні.

Оцінювання якості підготовки учнів з математики здійснюється у двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями, який можна виявити в процесі усного опитування, та якість практичних умінь і навичок, тобто здатність до застосування вивченого матеріалу при розв'язуванні задач і вправ.

Підсумкове оцінювання здійснюється в системі тематичного контролю знань, коли бали виста­вляються за вивчення окремих тем, розділів та під час державної підсумкової атестації.

Поточне оцінювання учнів проводиться безпосередньо під час навчальних занять або за резуль­татами виконання домашніх завдань, усних відповідей, письмових робіт тощо.

 

 

 

Критерії для підсумкового (тематичного) оцінювання навчальних досягнень учнів

 

Рівні навчальних досягнень

 

Бали

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

І.

Початковий

 

1

Учень здатний розпізнати один із кількох запропонованих математичних об'єктів (символів, виразів, геометричних фігур тощо), вирізнивши його серед інших; прочитати й записати числа, переписати запропонований математичний вираз, формулу; зобразити найпростіші геометричні фігури (намалювати ескіз).

 

2

 

Учень здатний виконати однокрокові дії з числами, найпростішими матема­тичними виразами; впізнає окремі математичні об'єкти і пояснює свій вибір.

 

3

 

Учень здатний зіставити запропоновані або словесно   описані математичні об'єкти за їх суттєвими властивостями; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання.

 

II.

 Середній

 

4

 

Учень здатний відтворити означення математичних понять і формулювання твер­джень, назвати елементи математичних об'єктів; формулює деякі властивості математичних об'єктів, виконує за зразком завдання обов'язкового рівня.

 

5

 

Учень здатний ілюструвати означення математичних   понять, формулювання теорем і правил виконання математичних дій прикладами з пояснень вчите­ля або з підручника; виконує завдання обов'язкового рівня за відомими ал­горитмами з частковим поясненням.

 

6

 

Учень здатний ілюструвати означення математичних   понять, формулювання теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами; само­стійно виконує завдання обов'язкового рівня з достатнім поясненням; запи­сує математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки.

 

 

 

7

 

Учень знає і може застосувати означення математичних понять та їх властиво­стей для виконання завдань у знайомих ситуаціях; знає залежності між елемен­тами математичних об'єктів; самостійно виправляє помилки, на які йому вказано;   виконує завдання, передбачені програмою, але без достатніх пояснень.

 

III.

Достатній

8

Учень достатньо володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; виконує завдання, передбачені програмою, з частковим поясненням; част­ково аргументує математичні міркування й виконання завдань.

9

Учень вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; са­мостійно виконує завдання у знайомих ситуаціях з достатнім поясненням, виправляє допущені помилки, обґрунтовує математичні твердження, вико­нує завдання з достатнім поясненням.

 

 

 

 

 

IV.

Високий

10

Знання, вміння і навички учня повністю відповідають вимогам програми. зокрема: учень усвідомлює нові для нього математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження; виконує завдання з повним поясненням і обґрунтуванням.

11

Учень може правильно висловлювати відповідні математичні міркування, пе­реконливо аргументувати їх; може використовувати набуті знання і вміння у незнайомих для нього ситуаціях; знає передбачені програмою основні методи виконання задач і вміє їх застосовувати з необхідним обґрунтуванням.

12

Учень повною мірою і на високому рівні опанував програмовий матеріал, у межах вимог навчальної програми виявляє варіативність мислення і раціо­нальність у виборі способу розв'язання математичної проблеми; вміє уза­гальнювати й систематизувати набуті знання.

 

 

Категория: Методична допомога | Добавил: Лидия (10.01.2011)
Просмотров: 730
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:19:43

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024