Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Понедельник, 13.05.2024, 19:12 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

ПЛАНУВАННЯ УРОКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Новотроїцька зош і-ііі ступенів № 4

ПЛАНУВАННЯ УРОКУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Доклад на методичному об’єднанні вчителів початкових классів

 

Вчитель  Рудакова Л.В.

2009 рік

 

 

 

 


 

Використання моніторингової системи виявило тенденцію поступового підвищення якості знань і рівня навченості молодших школярів з математики та української мови). Цьому сприяла робота на корекційно-аналітичному етапі. Відпрацьовано різні форми інструментарію ( відкриті та закриті комбіновані комплексні тести, анкети для учнів, учителя та батьків, комбіновані та диференційовані контрольні роботи тощо) та запропоновано вчителям до впровадження.

До найважливіших результатів початкової освіти належить оволодіння молодших школярів умінням самостійно вчитися. Це вміння у сучасній дидактиці визначається як ключова компетентність школярів, яка формується на міжпредметному змісті і передбачає посилену увагу до практичного засвоєння знань, умінь на рівні їх самостійного застосування у різних навчальних ситуаціях.  

Будь-який процес потребує відслідкування, вивчення, корекції. Аналіз цих матеріалів окреслює проблеми, утруднення, які є орієнтиром  для планування подальшої діяльності  вчителя на уроках.

 

Без самостійності в навчанні неможливе глибоке засвоєння знань. Учень, що уміє самостійно вивчити новий матеріал, вибрати головне з вивченого і що правильно застосовує нові знання при вирішенні практичних завдань, зможе надалі успішно вирішувати будь-яку поставлену перед ним задачу, і не лише математичного вмісту.

придбає після пояснення вчителя. Однією з умов успішної самостійної діяльності що вчаться є досить високий рівень розвитку мислення і швидкості читання. Досягненню цього рівня сприяє навчання всьому циклу шкільних предметів, складових вміст середньої освіти.

Навчаючись, учень не лише розширює наявний запас знань, але і опановує певні інтелектуальні учення, поповнює словарний запас, розвиває свою мову.

Велика роль в цьому процесі відведена математиці. Вивчення математики створює передумови для розвитку логічного і просторового мислення, опанування навиків дедуктивних міркувань, формування точності і лаконічності мови. Відомий педагог Т. Шамова вказує на наступні ознаки, що характеризують самостійну роботу як одну з форм учбовою ...

        наявність мети самостійної роботи;

        наявність конкретного завдання;

        чітке визначення форми вираження результату самостійної роботи;

        обов'язковість виконання роботи кожним учнем, що отримав завдання.

Наявність всіх вказаних ознак в організації роботу учбової діяльності школярів дає право стверджувати, що вони виконують самостійну. Відсутність якої-небудь

Самостійна учбова діяльність учнів може бути організована на різних рівнях самостійності, від відтворення дій за зразком і вказівки об'єктів і явищ шляхом порівняння їх з відомим зразком до самостійного складання плану дій в принципово нових ситуаціях. Міра складності завдань повинна відповідати учбовим можливостям учнів, перехід від одного рівня самостійності на іншій здійснюється поступово, причому кожен попередній рівень є підготовкою до подальшого.

Організація самостійної роботи на уроці вимагає від вчителя великої підготовки, оскільки потрібно визначити місце даної самостійної роботи в матеріалі, що вивчається, її мета, завдання, об'єм, вміст, часовий інтервал виконання роботи, підготовленість учнів.

Після проведення самостійної роботи необхідно на цьому ж уроці відповісти таким, що вчиться на всі виниклі у них питання в процесі роботи, а потім продумати методику проведення коректувальної роботи з метою усунення допущених помилок.

Отже, під самостійною роботою потрібно розуміти будь-яку організовану вчителем активну діяльність учнів, як на уроці, так і поза уроком, направлену на виконання поставленої дидактичної мети в спеціально відведений для цього час. Головна мета організації самостійної роботи – учити що вчаться самостійно набувати знань.

У своїй роботі я використовую наступну класифікацію самостійних робіт:

самостійні роботи пів формам організації:

       індивідуальні;

        фронтальні;

        групові.

Основні види самостійних робіт:

        робота з книгою;

        виконання запропонованих завдань;

        виконання практичних робіт;

        перевірні самостійні, контрольні роботи;

        математичні диктанти;

        підготовка доповідей, рефератів;

        домашні творчі роботи.

Залежно від цілей, які ставлю, самостійні роботи можуть бути:


        повчальними;

        тренувальними;

        закріплюючими;

        на повторення;

         розвивальними;

        творчими;

        контрольними.


 Велику увагу я приділяю навчальним самостійним роботам, які умовно розділяю на роботи по формуванню знань і по формуванню навиків.

Часто навчальні самостійні роботи (по формуванню знань) провожу в ході пояснення нового матеріалу, їх метою є розвиток інтересу  до матеріалу, що вивчається, залучення уваги кожного учня до пояснення вчителя. Ці роботи проводяться при первинному закріпленні знань тобто відразу після пояснення нового матеріалу. Завдання такої роботи носять репродуктивний характер. Знання учнів ще хиткі, присутні  неточність і нечіткість у відтворенні вивченого матеріалу.

Складання корекційних вправ для учнів - важливий напрямок роботи вчителя.

 

При їх складанні  необхідно:

 

-враховувати проблеми учнів в засвоєнні навчального матеріалу по даній темі, -рівень сформованості спеціальних, загальнавчальних умінь і навичок;

- реальні перспективи підвищення рівня їх навчальних досягнень у результаті проведеної корекції;

-визначити тимчасові рамки корекції по даній темі;

-визначити види і форми роботи, послідовність їхнього виконання;

-спланувати і провести повторне тематичне оцінювання;

-скласти  план засвоєння наступної теми.

 

(Приклади корекційних вправ )

Категория: Методична допомога | Добавил: Лидия (10.01.2011)
Просмотров: 633
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:19:12

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024