Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 28.04.2024, 14:33 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

Орієнтовна структура уроку розвитку мовлення


Підготовча робота проводиться заздалегідь до кожного уроку, як зазначено у методичних рекомендаціях.

  • ВСТУПНА БЕСІДА
    1. Створення емоційного настрою:
      • читання віршів;
      • прослуховування музичних творів.
    2. Фрагмент малювання.
    3. Робота за картиною або дитячими малюнками.
  • КОЛЕКТИВНА ПІДГОТОВЧА РОБОТА
    1. Запис «кольорових» слів.
    2. Добір іменників до тематичного слова.
    3. Добір прикметників та дієслів до іменників.
    4. Утворення словосполучень та складання речень.
    5. Добір речень із запропонованих.
    6. Складання і запис плану.
  • САМОСТІЙНА РОБОТА
    1. Написання зразка твору (на окремих уроках).
  • ПЕРЕВІРКА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
    1. Читання зразка твору вчителем і співставлення його з творами учнів.
    2. Читання творів учнями.
    3. Корекція і доопрацювання творів.
    4. Добір слів у риму до вірша.
  • ПІДСУМОК УРОКУ
    1. Відповіді на запитання.
    2. Читання творів або фрагментів з них.

Кожен вчитель може або замінити, або додати той чи інший пункт. Орієнтовна структура уроку — не залізна схема. Вона повинна дати творчий поштовх думці вчителя, допомогти йому в методичному плані.

Категория: Методична допомога | Добавил: Лидия (07.01.2011)
Просмотров: 823
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:14:33

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024