Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 03.05.2024, 18:40 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу. Математика

Математика


Об'єктами перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів з математики є знання, уміння та навички, засвоєння яких передбачено програмою з математики для початкової школи, здатність застосовувати вивчений матеріал під час розв'язування завдань. 
Знання, уміння і навички учнів з математики перевіряються в усній або письмовій формі. 
Усна перевірка знань, умінь і навичок учнів з математики 
Критеріями оцінювання усної перевірки результатів навчання учнів є: якості знань та умінь - повнота і глибина, конкретність і узагальненість, правильність, системність та систематичність, усвідомленість та автоматизація; культура мовлення - це послідовність викладу матеріалу, правильне вживання термінів, повнота у формулюванні висновків, згорнутість та розгорнутість і т.п.); суб'єктивні якості - самостійність, активність, швидкість, оперативність, гнучкість та міцність. 
Для ознайомлення з критеріями оцінювання усних відповідей учнів з математики перейдіть за адресою http://ostriv.in.ua.

Письмова перевірка знань, умінь і навичок учнів з математики 
Критеріями оцінювання письмових робіт з математики є: правильність виконаної роботи та її обсяг. 
Оцінювання письмових робіт з математики 

І Початковий
 1 Учень (учениця) виконує роботу частково; допускає у роботі 9 і більше помилок 
 Учень (учениця) допускає у роботі 8 грубих помилок, або правильно виконує 1/3 запропонованих завдань; 7 грубих та 2 негрубих; 6 грубих та 3-4 негрубих 
3 Учень (учениця) допускає у роботі 7 грубих помилок; 6 грубих та 2 негрубих; 5 грубих та 3-4 негрубих 
II Середній 
4 Учень (учениця) допускає у роботі 6 грубих помилок; 5 грубих та 2 негрубих; 4 грубих та 3 - 4 негрубих 
Учень (учениця) допускає у роботі 5 грубих помилок, або правильно виконує 1/2 запропонованих завдань; 4 грубих та 1-2 негрубих; 3 грубі та 3-4 негрубі помилки 
6 Учень (учениця) допускає у роботі 4 грубі помилки; 3 грубі та 2-3 негрубі; 2 грубі та 4 негрубі помилки 
III Достатній
 7 Учень (учениця) допускає у роботі 3 грубі помилки; 1 грубу і 3-4 негрубі помилки; 2 грубі і 2 негрубі помилки 
Учень (учениця) допускає у роботі 2 грубі помилки, або правильно виконує 2/3 запропонованих завдань; 1 груба і 2 негрубі помилки 
Учень (учениця) допускає у роботі 1 грубу помилку; 2 негрубі помилки 
IV Високий
 10 Учень (учениця) допускає у роботі 1 негрубу помилку, або 2-3 виправлення 
11 У роботі -1-2 виправлення 
12 Робота в повному обсязі виконана правильно і охайно

Під час перевірки математичних знань слід розрізняти грубі і негрубі помилки. 
До грубих помилок належать: 
- обчислювальні помилки в завданнях; 
- помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій; 
- неправильне розв'язання задачі (пропуск дій (дії)), неправильний добір дій (дії), зайві дії; 
- незакінчене розв'язання задачі чи прикладу; 
- невиконане завдання (не приступив до його виконання); 
- незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання; 
- невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам; 
- невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання. 
Негрубими помилками є: 
- нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами; 
- неправильна побудова чи постановка запитань до дій (дії) під час розв'язання задачі; 
- неправильне чи неграмотне з точки зору стилістики або за змістом формулювання відповіді задачі; 
- неправильне списування даних (чисел, знаків) задачі з правильним її розв'язанням; 
- не закінчене (не доведене) до логічного кінця перетворення; 
- помилки у записах математичних термінів, символів; 
- відсутність відповіді у завданні або помилки у записі відповіді. 
Дві негрубі помилки вважають за одну грубу помилку. 
Охайні виправлення є недоліками роботи. 
Тривалість виконання перевірних письмових робіт: у 2-му класі початкової школи: І семестр - до 20 хв, II семестр - до 30 хв. За цей час учням треба встигнути не лише повністю виконати роботу, а й перевірити її.


Категория: Методична допомога | Добавил: Лидия (07.01.2011)
Просмотров: 1793
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:18:40

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024