Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 03.05.2024, 22:56 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

Критерії і об'єкти оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу
УКРАЇНСЬКА МОВА І МОВИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН 
МОВА НАВЧАННЯ 
В основу розробки критеріїв і норм оцінювання навчальних досягнень молодших школярів з мови навчання (української та мов національних меншин) покладено компетентнісний підхід до побудови шкільного мовного курсу, який передбачає розвиток в учнів умінь ефективно користуватися мовою з метою розв'язання комунікативних завдань. Для цього важливо забезпечити таке співвідношення мовної теорії і мовної практики, за якого пріоритетним є розвиток умінь мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма. Вивчення мовної теорії, формування знань про мову підпорядковуються завданням розвитку мовлення. 
З огляду на зазначене об'єктами перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів з мови навчання є: 
- мовленнєві уміння з чотирьох видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письма; 
- знання про мову і мовлення, мовні уміння й навички; 
- орфографічні і пунктуаційні вміння й навички; 
- графічні навички письма, техніка, швидкість письма, культура оформлення письмових робіт.
І. Оцінювання умінь і навичок мовленнєвої діяльності 

1. Аудіювання (слухання і розуміння прослуханого) 
Перевірка аудіативних умінь здійснюється фронтально в 2-4 класах у кінці кожного семестру. 
Для цього використовується незнайомий текст художнього стилю і запитання з варіантами відповіді. У 2 класі пропонується 4 запитання з двома варіантами відповіді на кожне. 
У 2 класі за кожну правильну відповідь на запитання учень одержує 3 бали.

2. Говоріння і письмо (діалогічне та монологічне висловлювання) 
Перевірка сформованості усного (діалогічного і монологічного) мовлення здійснюється індивідуально в 2-4 класах наприкінці кожного семестру. 
Рівень сформованості діалогічного мовлення в 2-4 класах рекомендується перевіряти у першому семестрі.

3. Монологічне мовлення 

Перевірку усного монологічного мовлення рекомендується здійснювати в 2-4 класах у другому семестрі. У 2 класі перевіряється вміння будувати усний переказ. 
За усне висловлювання (переказ, твір) ставиться одна оцінка - за зміст.

4. Читання

У 2-4 класах сформованість читацьких умінь перевіряється на уроках читання.

ІІ. Оцінювання знань з мови, мовних умінь і навичок 

Оцінювання мовних знань і вмінь здійснюється в 2-4 класах не менше як двічі на семестр після вивчення певної теми (невеликі за обсягом теми можна об'єднувати, а великі - перевіряти за логічно завершеними частинами). 
Для перевірки пропонуються завдання двох типів: 1) завдання, які передбачають вибір одного із запропонованих варіантів відповіді; 2) завдання, що передбачають виконання без опори на запропоновані варіанти відповіді (самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою, побудову речень тощо). 
У 2 класі учням пропонується чотири завдання: три завдання першого типу (з трьома варіантами відповіді на кожне) і одне - другого типу. За кожне правильно виконане завдання учень одержує три бали. (якщо завдання виконане частково, то учневі зараховується один бал).

ІІІ. Оцінювання орфографічних і пунктуаційних умінь 

Основною формою перевірки орфографічної та пунктуаційної грамотності є контрольне списування і контрольний текстовий диктант. Контрольне списування проводиться в 2-4 класах - на кінець кожного семестру. Контрольний диктант проводиться: в 2 класі - один раз у кінці першого семестру і двічі в другому семестрі.

ІV. Оцінювання графічних навичок письма, 
техніки, швидкості письма, культури оформлення письмових робіт 

Графічні навички письма, техніка, швидкість письма і культура оформлення письмових робіт перевіряються шляхом списування з друкованого тексту. В 2-4 класах списування проводиться у кінці кожного семестру. 
За списаний текст виставляється дві оцінки: одна за грамотність, друга - каліграфію, швидкість і культуру оформлення письмової роботи. 
Грамотність оцінюється за такими самими критеріями, що й диктант. 
У 2-4 класах здійснюється перевірка графічних навичок: форми, розміру, нахилу, поєднання літер; культури оформлення письмової роботи і швидкості письма. 
Дотримання норм за кожним із зазначених параметрів оцінюється двома балами (в сумі буде 12 балів). За незначне відхилення від норми за тим чи іншим параметром знімається 1 бал, за значне - 2 бали. Щодо швидкості письма, то незначним вважається відхилення від меншого показника норми (2 клас - 15-20 слів) на 1-5 знаків, значним - на 5 та більше знаків. 

Для ознайомлення з критеріями оцінювання перейдіть за адресою

http://ostriv.in.ua
V. Зведений перелік перевірних робіт, які проводяться у 2 класі 

Вид перевірки              І семестр               ІІ семестр 
Аудіювання                       1                             1 
Діалог                                1                             - 
Усний переказ                   –                             1 
Усний твір                          -                             - 
Письмовий переказ             -                             - 
Перевірка мовних знань 

і вмінь                                2                             2 
Диктант                              1                             2 
Списування                        1                             1 

Загальна кількість перевірок 

6                           7
Категория: Методична допомога | Добавил: Лидия (07.01.2011)
Просмотров: 1251
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:22:56

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024