Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Суббота, 27.04.2024, 02:45 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

Ігри на уроках читання

  Хорове читання:
-         читання скоромовкою (повільно, швидко)

-         гра „Земля – повітря” (по команді „земля” діти починають читати хором вголос, „повітря” - піднімають голови вгору ).

-         Дощиком  * тихо(накрапає дощик)

                  * голосніше

                  * голосно

                  * тихіше

                  * припиняється дощик.

-          „буксиром” (діти читають хором, спочатку веде вчитель, а потім сильніший учень ).

-         „бджілкою” (напівголосне читання кожною дитиною).

 

Читання в парах:

-         „луна” (сильніший учень читає речення, а слабший те саме речення після прослуховування прочитує ).

-         Гра „Вовк і заєць” (першим читає речення „заєць”, середній чи слабший учень, другим „вовк” вступає, коли „заєць” прочитав одне чи півтора речення. Гра припиняється, коли обидва читають одне й те саме).

 

   Індивідуальне читання:

-         вибіркове (традиційне) (знайти відповіді на запитання словами тексту)

-         вибіркове – гра „Дочитай кінцівку” (вчитель чи учень читає початок речення, решта учнів шукає продовження )

-         Вибіркове –гра „Прочитай початок” (учитель читає кінцівку речення, а учень його початок).

-         Ланцюжок „Сніжок” (читає той, кому впаде сніжинка на підручник)

-         Читання акторське (за завданням вчителя прочитати здивовано, захоплено, роздратовано, злякано і т. д. )

-         Конкурсне читання (вірша, оповідання, уривка тощо).

 

         Ігри:

    „Вчителі – учні” (особливо в 3- 4 класах), (сильним дітям доручаю перше читання тексту та добір запитань за змістом, вибір додаткового цікавого завдання). Допомагаю тільки „вчителю” під час підготовки.

   „Ялинка” (будуємо ялинку з слів на задану тему: хвороба – ліки, огляд, ліжко, таблетки, мікстура, лікар, хворий,)

   „Словесний аукціон”(із літер поданого слова побудувати всі можливі. Переможець – у кого найдовше слово).

 

 

   „Розшифруй приказку”

13    1     5     9     10     12      2       3       8      4   7     11   6

неш  зга  ча  нем  не    же      я      но     ко    го   і    здо су

 

(Згаяного часу і конем не здоженеш).

   „Відгадайка”(шаради, метаграми, загадки)

   „Заримуй”

-Садочок (пеньочик, клубочок, рядочок, кленочок).

- Річка (нічка, пічка, свічка, вічка)

-  Рак ( так, мак, гак, сак, бак).

  „Знайди слово в слові”

Пороги, калина, парасолька, машина, оселя.

  „Додай склад”

 -ка- (нат, та, тя, так, па, пля).

  „Додай слово”

  Червонясту шубу ….. (має)

   По деревах все стрибає,

  Хоч сама ….. на зріст  (мала)

  Та великий в неї …….  (хвіст).

  „Розшифруй та прочитай слова”

  513624        3241          34215

  акшнат        елнк          бреза

   „Склади слова”

 лівоці            найліка

 киручпідни   никденщо

 сослопи

   „Роз’єднай слова”

Уберезнісімпогоднадворісієвієкрутитьмутитьприпікаєйполиває.

   „Збери прислів’я”

   І силу перед                 гроші не купиш

   Розуму за                     той і розум має

   Хто людей питає         розумом никне.

   „Склади прислів’я”

1.     Медок, на, льодок, а, на, думці, язиці.

2.     Стеле, твердо, м’яко спати,

3.     Ніж, речам, більше, своїм, вцір, очам, чужим.

4.     Лисицею, дивиться, вовком, а, думає.

„Продовж речення (думку)”

Цуценятко весело крутило хвостом, бо …….

Хотілося котикові спіймати пташку, аж тут …..
Категория: Методична допомога | Добавил: Лидия (09.04.2012)
Просмотров: 1216
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:02:45

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024