В екології дитинства природне середовище не менш важливе, ніж соціальне, адже людина є часточкою природи, без якої не може існувати. В житті малюка природні об’єкти та явища — найкращі стимули і матеріали для розвитку фізичних можливостей, органів чуття, інтелекту, творчості. Діти мають зростати в різноманітному, багатому природному довкіллі, що живить фантазію, спонукає до умовиводів.
Проект розкриває глибину поезій Т.Г.Шевченка з позиції загальнолюдських цінностей істини, добра, краси, пропагує творчість поета-земляка І.І.Кононенка – нащадка Великого Кобзаря, презентує самобутність особистості кожного поета через компаративний аналіз творів, виявляє спільну тематику у творчості майстрів слова.
Розроблені матеріали можуть бути використані на уроках літератури рідного краю та позакласних виховних заходах.
Зразок проекту допоможе в роботі вчителя-словесника щодо організації проектної діяльності учнів. У додатках вміщено візуалізації поезій Т.Г.Шевченка та І.І.Кононенка, відеоролики про життєвий і творчий шлях майстрів слова.
Мета проекту: ознайомити дітей з тваринами як часткою живої
природи; розширити й уточнити знання учнів про різноманітність тварин;
продовжувати навчати дітей встановлювати причинно-наслідкові зв’язки у природі,
залежність життя тварин від факторів середовища; розвивати в учнів уміння спостерігати за тваринами; виховувати
бережливе ставлення до природи.