Посібник містить орієнтовне календарне планування та конспекти уроків навчання грамоти в 1 класі (І семестр), складені відповідно до оновлених структури і змісту початкового навчання української мови та вимог нової навчальної програми (К. : Видавничий дім «Освіта», 2012).
Урок української мови в 4 класі з використанням технології розвитку критичного мислення
Стишук Віта Володимирівна
Вчитель початкових класів Лозівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
64606 Харківська обл. м.Лозова, м-н 3, буд. 32, кв. 111
Телефон: 0502168445, vitastyshuk@mail.ru
УКРАЇНСЬКА МОВА 3 клас розроблений вчителем початкових класів ЗОШ№ 24 м.Хмельницького Капелюшок Л.В.
УРОК – КАЗКА
Мета : ознайомлення з префіксом, як значущою часткою слів. Мета: організувати спостереження за роллю префіксів у словах, їх словотворчою функцією. Знайомитись з основними значеннями найуживаніших префіксів. Розвивати вміння визначити в словах префікси, пам'ять, увагу. Виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідної мови.
Посібник «Тестовий контроль знань» укладений відповідно до чинних програм, містить контрольні й самостійні роботи для перевірки навчальних досягнень учнів із української мови та літератури. Контрольні та самостійні роботи складаються із завдань різних рівнів складності закритого й відкритого типу. Видання призначене для учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів української мови та літератури.
Посібник «Тестовий контроль знань» укладений відповідно до чинних програм, містить контрольні й самостійні роботи для перевірки навчальних досягнень учнів із української мови та літератури. Контрольні та самостійні роботи складаються із завдань різних рівнів складності закритого й відкритого типу. Видання призначене для учнів загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів української мови та літератури.
[/b]Складання зв'язних висловлювань за малюнком. Мета: вчити дітей складати зв'язні висловлювання, аналізувати побачене і почуте, на основі власних спостережень встановлювати зв'язки між об'єктами і обґрунтовувати свій вибір, вчити знаходити спільне і відмінне, будувати загадки, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;
Запропоновані в збірнику завдання допоможуть налагодити оперативний зв'язок між учителем і учнем, своєчасно виявити і ліквідувати прогалини в знаннях, активізувати пізнавальну діяльність, індивідуалізувати розвиток творчих можливостей учнів.