Вчити вмінню розпізнавати наголошені і ненаголошені склади. Закріпити вміння учнів ділити слова на склади. Виділяти одну із властивостей голосних звуків – утворювати склад. Розвивати мовлення учнів, пізнавальні інтереси, вміння аналізувати і узагальнювати, розвивати навички каліграфічного письма. Виховувати моральні якості та почуття патріотизму, відповідальності за долю своєї Вітчизни.
Цей урок може бути корисним для вчителів першого класу, як допоміжний матеріал для проведення сьомої години, згідно навчальної програми. Тут запланована робота з дитячою книжкою та формування мовленнєвої компетентності молодших школярів.
Урок 5
Цей урок може бути корисним для вчителів першого класу, як допоміжний матеріал для проведення сьомої години, згідно навчальної програми. Тут запланована робота з дитячою книжкою та формування мовленнєвої компетентності молодших школярів.
Урок 4
Цей урок може бути корисним для вчителів першого класу, як допоміжний матеріал для проведення сьомої години, згідно навчальної програми. Тут запланована робота з дитячою книжкою та формування мовленнєвої компетентності молодших школярів.
Урок 3
Цей урок може бути корисним для вчителів першого класу, як допоміжний матеріал для проведення сьомої години, згідно навчальної програми. Тут запланована робота з дитячою книжкою та формування мовленнєвої компетентності молодших школярів.
Урок 2
Цей урок може бути корисним для вчителів першого класу, як допоміжний матеріал для проведення сьомої години, згідно навчальної програми. Тут запланована робота з дитячою книжкою та формування мовленнєвої компетентності молодших школярів.
Урок 1