Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 22.09.2017, 13:31 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [7]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [7]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [1]
Литературное чтение [3]
этика [1]
Поиск по сайту
200
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! ИЗМЕНЕНИЕ В ВЫДАЧЕ СЕРТИФИКАТА!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3610
Новых за месяц: 40
Новых за неделю: 11
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 18
Обычных юзеров: 3567

Из них

Парней: 602
Девушек: 3008

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » Уроки » украинский язык и чтение

Урок української мови "Пряме і переносне значення слів" 3 клас за новою програмою

Українська мова 3 клас за новою програмою до підручника М.С. Вашуленка , О.І.Мельничайка,
Н.А. Васильківської
ТЕМА: Слова з прямим і переносним значенням
МЕТА: - формувати в учнів поняття про пряме і переносне значення слів;
-виробляти вміння визначати значення слова в тексті, самостійно вживати слова в переносному значенні; спостерігати за вживанням слів у прямому та переносному значенні;
-удосконалювати орфоепічні навички , вміння встановлювати зв'язок слів у реченні;
- розвивати мовне чуття, вчити учнів зв’язно висловлювати свої думки ;
- виховувати любов до рідної мови.
Обладнання: мультимедійна презентація , підручник « Українська мова» 3 клас

ХІД УРОКУ
І Організація класу до уроку
Психологічна настанова
Дзвоник ось вже пролунав,
До роботи в клас позвав.
Тож і ми часу не гаймо
І урок розпочинаймо.
ІІ. Повторення вивченого з теми «Речення»

-Складіть зі слів речення
ОСІНЬ , РЯБОМУ, КОНІ , НА , ЇЗДИТЬ.
Осінь на рябому коні їздить. ( речення, розповідне, неокличне.)
1.Каліграфічна хвилинка
Оо о сінь

(що ?) осінь;
осінь ( що робить?) їздить;
їздить ( на чому?) на коні;
коні ( якому ?) рябому.
Опитування:
-Що таке речення?
- Які бувають речення за метою?
-Які бувають речення за інтонацією?
Що таке основа речення?
Що таке підмет?
Що таке присудок?
Які другорядні члени речення знаєте?
Наведіть приклади.
ІІІ Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні , ми розпочинаємо вивчати невеликий , але дуже важливий розділ « СЛОВО»
1 Складання асоціативного куща до слова «СЛОВО»
СЛОВО
складається із звуків


ділиться на склади відповідають на питання складають речення
Головне призначення слів у мові – називання навколишніх предметів , ознак, дій. Різняться слова значенням. Сьогодні ми почнемо знайомитися з різними властивостями слів.
2.Формування поняття про пряме і переносне значення слова.
1.2.Відгадайте загадку слайд1
Без ніг , а ходить, без голосу, а шумить, не страшний ,а лякає. (Годинник )
Чи може годинник ходити?А як же він шумить?
Годинник золотий – пряме значення
Золоті руки – переносне значення.
Висновок .
Слайд

2.2 Прочитайте речення і знайдіть слова вжиті в переносному значенні.
СЛАЙД
Дуб дивиться на молоду берізку.
Людина дивиться на молоду берізку.
У якому реченні слово вжито в прямому значенні? Чому?
Де можна вжити друге речення?
Вважається , що в першому реченні слово ДИВИТЬСЯ вжито в переносному значенні. Дивитися може людина і цю властивість людини перенесено на дерево. Звідси і назва – переносне значення слова.
3. Закріплення вивченого
1.3 Робота з підручником.
Колективне виконання вправи 109 с.54
-Виконання вправи 110 з розгорнутим міркуванням дітей про слова , вжиті в переносному і прямому значеннях.
СЛАЙД
Тестування
1.Гострий олівець
а)пряме б) переносне
2. Гострий біль
а)пряме б) переносне
3.Гострий ніж
а)пряме б) переносне
4. Гостре слово
а)пряме б) переносне
5.Гострий погляд
а)пряме б) переносне
6.Гостра коса
а)пряме б) переносне

ІV Підсумок уроку
- Який розділ почали вивчати?
- В якому значенні може вживатися слово?
- Гра «ЗНАЙДИ ЗАЙВЕ СЛОВО «
СЛАЙД Золота ложка
Золота людина
Золоті руки
СЛАЙД Срібний голос
Срібний ніж
Срібне волосся
СЛАЙД Весела дівчина
Веселе літо
Веселі сніжинки.

V Домашнє завдання
С.55 впр.111

Вчитель : Бєбнєва Н.А. вчитель початкових класів КЗНЗ « Гімназія №15»
м.Нікополя Дніпропетровської області



Источник: http://www.fayloobmennik.net/4727755
Категория: украинский язык и чтение | Добавил: NATA8181 (25.03.2015) | Автор: Бєбнєва Наталя Анатоліївна
Просмотров: 817 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1
Уважаемая Наталья Анатольевна, спасибо за пополнение сайта! Успехов Вам!
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:13:31

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2017