Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Вторник, 07.05.2024, 10:35 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » украинский язык и чтение

Сторінками доброти. Пізнавальна конференція за творами В. О. Сухомлинського

Тема. Сторінками доброти. Пізнавальна конференція за творами                             В. О. Сухомлинського

Мета: ознайомити дітей з біографією та творчістю В. Сухомлинського; учити художньо оформлювати свої думки на папері за допомогою слів; формувати найкращі людські риси, бажання жити серед краси і творити красу та добро, показати роль казки в житті людини; виховувати доброту, повагу до старших, любов до рідної землі.

Обладнання: комп’ютер, малюнки дітей, портрет В.Сухомлинського, ілюстрації.

Хід уроку

І. Організація класу

Ось і вересень.

Пора достигання яблук.

Час глибоких думок і прозорої мудрості.

Мені зараз урок треба знову почати з Азбуки.

І творити його, як митець творить вірш чи музику.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Наш урок - незвичайний. Послухайте запис і скажіть кому він присвячується. (Застосування презентації у Movie Maker: життєвий шлях В. Сухомлинського)

- Наш урок про нього, учителя добра і краси, і його тема: «Сторінками доброти».

- Сьогодні ми здійснимо мандрівку творчою спадщиною видатного письменника, педагога, В.Сухомлинського.

- Хто ж він В.О.Сухомлинський?

- Прочитайте про себе біографію В.О.Сухомлинського.(Застосування презентації у Power Point: біографія)

Тест-перевірка

Коли народився великий педагог?

а) 28 вересня 1918р. +

б) 28 вересня 1920р.

в) 28 жовтня 1919р.

Де народився?

а) с. Веснянка

б) с. Василівці +

в) с. Васильки

Скільки дітей було в сім’ї педагога?

а) 4 +

б) 5

в) 3

Який інститут він закінчив?

а) Чернігівський

б) Н-Сіверський

в) Полтавський +

В якій середній школі він працював директором?

а) Н-Сіверській

б) Лизунівській

в) Павлиській +

Коли помер видатний педагог?

а) 2 вересня 1970р. +

б) 2 жовтня 1970р.

в) 2 серпня 1970р.

Ключик: абавва

- Творчість В. Сухомлинського сповнена любов’ю до природи, до рідного краю, до батьків. Василь Олександрович учив бачити прекрасне, захоплюватися сонцем, небом, землею, бачити казку.

Учень


Ми поїдемо до казки

Щоб в оцю чудову мить

Зрозуміти, як прекрасно

Нам на білім світі жить.

Хай мине дитинство наше

У маєві літ

Не забудеться ніколи

Казки дивосвіт.


- Діти, давайте пригадаємо казки, які ви вже прочитали.

 

Вікторина казок

(читання з дошки і відповідний запис у кросворд)

- Якщо правильно відгадаєте, прочитаєте прізвище автора цих казок.

Як називається казка, в якій колюча тваринка знайшла світло? («Їжачок і світлячок»)

У якій казці кіт гріє курча? («Як здивувався Мурко»)

У якій казці мама хвалить дівчинку за смачний борщ? («Чому мама так хвалить?»)

Під яким деревом стояв зайчик і просив стиглих ягід? («Заєць і горобина»)

У якій казці розповідається про найдобрішу дочку? («Сьома дочка»)

У якій казці хлопчик образив маму? («Образливе слово»)

У якій казці лелеки прощаються з Україною? («Лелеки прилетіли»)

У якій казці аптекар подумав про хлопчика, що у нього недобре серце? («Кам’яне серце»)

У якій казці сестри принесли яблуко для мами? («Яблуко в осінньому саду»)

 Як називається казка, в якій батько дає настанови життя синам? («Батьківський заповіт»)

 У якій казці дівчатка побачили щось дивне на землі? («Колючка»)

У якій казці хлопчик сповістив бабусю, що настала весна? («Важлива звістка»)

 У якій казці тварина співчуває птахові? («Кріт і жайворонок»)

(Ключове слово Сухомлинський)

Хвилинка поезії

Вчитель

З якої казки віршовані рядки?

Деркач на батьківщину прилетів

Крильця і лапки потрудив

Дорога з Африки на північ розстелялась

Для птаха північ рідною землею звалась.

                                               («Деркач і Кріт»)

Лялька Зоя дуже зажурилась

Ручка в неї відвалилась

Не журись, моя любима

Зав’яжу її бинтом.

Будеш ти здорова знов

                                                                       («Лялька з відбитою рукою»)

Жив маленький Горобчик

Був допитливий він хлопчик

Маму він про все питав

Про траву, дерева, став

Про водицю, землю пташку

І малесеньку комашку.

                                                                       («Горобчик і вогонь»)

Ось приїхала вже ненька

Не було її давненько

Дочки радо її вітають

Гарні слова промовляють

                                                                                   («Сьома дочка»)

Гра «Добрі чарівники»

Вчитель

- Я пропоную вам стати добрими чарівниками. Ви будете один одному передавати «мікрофон» і пригадувати, які добрі справи зробили.

 

Робота в парах

Прочитайте заповіді учня і виберіть ті, по яким би ви хотіли б жити.

 

Заповіді учня

Я людина, я мушу дбати, щоб цвіла земля.

Сторінки роду свого треба знати і свято оберігати:

- вартий пошани сивий волос і старенький тихий голос;

- я люблю і шаную матір і батька;

- дай, Боже, щоб я виріс, у школі добре вчився, щоб я батькові і ненці добре прислужився.

Моя рідна школа – святиня моя:

- я шаную, поважаю вчителя свого;

- буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди;

О слово рідне, що без тебе я?

Без пісні, що співала мати, я навіть дня прожити би не зміг.

І рушник цей вишиваний, чи бабусин, а чи мамин, буду довго зберігати, з ним повернусь я до хати.

Людей буду я любити, добро й ласку їм чинити.

Любов і милосердя хай запанують у душі моїй.

Святими для мене нехай стануть слова: „Людина людині - друг”.

 

- Скажіть, як треба жити на Землі.

- Запишіть своє правило на листочках .(Діти записують на листочках  правило, за яким прагнутимуть жити на Землі, прикріплюють листки на дошці.)

Висновок

- Діти намагайтеся надалі робити і примножувати добрі вчинки.


Категория: украинский язык и чтение | Добавил: Лидия (07.01.2011)
Просмотров: 1795
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:10:35

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024