Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 17.05.2024, 04:49 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » украинский язык и чтение

Конспект уроку інтелект-шоу "Закріплення теми "Прикметник" "
Хід Уроку 
I. Організація класу
-Яке значення має слово «шоу»?(слово англ. походження означає виставу розважального характеру)
-Яке значення має слово «інтелект»?(з лат. мови здатність до мислення)
Тому ми на сьогоднішньому незвичайному уроці мовному інтелектуальному шоу будемо розвивати мовний інтелект у розважальній ігровій формі,закріплювати здобуті знання. Етапи нашого інтелект-шоу записані на дошці. Розпочинаємо.
ІІ. Каліграфічна хвилинка
- Розтягнути слово «інтелект»,записати з коментування буквосполучення
Ін нт те ел ле ек кт Інтелект
- Яка частина мови слово «інтелект»?
- У творіть спільнокореневий прикметник.
- З літер слова «інтелектуальний» утворити і записати нові слова.(кут,тінь,лелека,лінь,латки, іт.д.)
ІІІ. Мовна атака( теоретичні знання)

- Яку тему з української мови ми опрацьовуємо?
- Що таке прикметник?
- З якою частиною мови зв'язаний прикметник?
- Доведіть
- Що таке прикметники-синоніми,прикметники-антоніми?
- Яке значення мають прикметники в українській мові?
Теоретично ви готові, а тепер здобуті на уроках знання застосовуйте під час виконання завдань інтелект-шоу.
IV. Мислимо разом
- Яке слова зайве і чому?
Розумний, ерудований,кмітливий,мелодійний,інтелект
- Яке слова зайве і чому? Інтелект,інтелектуальний,інтелектуал,розумний.
- Знайди помилку у висловах,якщо при порівнянні предметів ознаки мають бути протилежні:
а) На тарілці лежало 2 яблука,одне зелене,а друге - кисле.
б) В однієї жінки було 2 доньки,одна роботяща,а інша- зла.
в) Мій собака великий,а твій чорний.
V. Орфографічний диктант
Грамотно,під диктовку,записати прикметники і прокоментувати правопис.
Беззвучний,м'який,розписний,святковий,льодовий,морквяний,солодкий,тьмяни й,прекрасний,вузький,сільський,український,духмяний.
- Якого роду всі прикметники,чому?
- По варіантах утворити жіночий і середній рід. (усно)
- Знайти слова які відповідають даній схемі
VІ. Шифрувальники (робота в парах) Кожна парта отримує картку зошит,дерево)
-Кожна пара,має підібрати прикметники до іменника,а діти мають впізнати
за прикметниками іменник.
- Визначити рід прикметників.
Фізкультхвилинка
VII. Гра «Хто більше»
Клас поділяється на 2 команди. Перша команда отримує малюнок саду,а друга- малюнок лісу .Підібрати прикметники з іменниками в множині,які мають відношення до цих малюнків.Хто підбере більше пар в множині,той перемагає.
VIII. Працюємо самостійно
На дошці записаний текст. Виписати іменник з прикметникомзизначити число
і рід.
Все в лісі співає
Весною ми пішли до лісу. Зійшло ясне сонце,дмухнув легенький вітерець і всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню.Тендітна берізка співала ніжну пісню,слухаючи цю пісню хотілось підійти до білокорої красуні й обійняти її. Могутній дуб співав мужню пісню. Коли ми слухали пісню дуба нам хотілось бути сильними,відважними. Гнучка верба,що схилилась над ставом,співала задумливу пісню. Стійка горобина співала тривожну пісню. Від цієї пісні до нас прилинула думка про темну ніч і бурхливу грозу.
- Прочитайте текст без прикметника,що ви помітили?Яке значення в українській мові займає прикметник?
IX. Творча робота «Міркуємо разом»
На початку уроку ви зустріли спільнокореневе слово інтелектуал,яка це людина,що вона має вміти,знати?І зараз кожен з вас напише мініатюрний твір - міркування «Чи вважаєте ви себе інтелектуальною людиною?».
- З яких частин складається твір-міркування? (твердження,доказ,висновок) Твердження і висновок у вас є,вам потрібно написали тільки доказ.
Твердження
Я вважаю себе інтелектуалом.
Доказ
Тому що я…
Висновок
Ось якою має бути інтелектуальна людина.
Х. Підсумок шоу
- Що таке «шоу»?
- Що таке «інтелект»?
- Чи престижно бути інтелектуальною людиною?Чому?
- Чи вважаєте ви себе інтелектуалом? Чому?
Своїм інтелектом ви на уроці заробили оцінки (оцінювання учнів)
Категория: украинский язык и чтение | Добавил: kolesnik-inna (15.10.2012) | Автор: Колесник Інна Григорівна E
Просмотров: 2035 | Комментарии: 3
Всего комментариев: 3
avatar
0
2 kolesnik-inna • 22:10, 16.10.2012
Велике дякую за оцінку моєї роботи,та допомогу.Сподіваюсь на співпрацю в майбутньому happy
avatar
0
3 Лидия • 22:19, 16.10.2012
avatar
0
1 Лидия • 21:12, 16.10.2012
Спасибо большое, Инна Григорьевна! Сертификат можно забрать на форуме. Буду рада Вашим новым работам. Успехов! happy
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:04:49

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024