Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Вторник, 14.05.2024, 11:32 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » украинский язык и чтение

Буква Єє, позначення нею сполучення звуків «йе».Позначення буквою Єє звука «е» та м’якості попереднього приголосного. Загадка.Опрацювання оп
Тема: «Буква Єє, позначення нею сполучення звуків «йе».Позначення буквою Єє звука «е» та м’якості попереднього приголосного. Загадка.Опрацювання оповідання «Барвисте коромисло» (за В. Сухомлинським).

Мета: дати дітям уявлення про букву «є» на початку складу;
розвивати мовлення і фонематичний слух учнів на основі ситуацій з їхнього життєвого досвіду; вдосконалювати звуко-буквений аналіз слів; виховувати в дітей бажання робити добро.

Методичне-дидактичне забезпечення:
набір букв, предметні малюнки, веселка, портрет В. Сухомлинського, буквар, фішки, таблиці.
Тип уроку: комбінований – гра

І. Організація класу

Щоб урок пройшов не марно Попрацюємо старанно. Щоб почути у кінці, Що у нашім першім класі Діти просто молодці!

II Актуалізація опорних знань учнів

- Діти, сьогодні буквочка нова до класу нашого прийшла і багато цікавого принесла. А що це за буква? Що цікавого вона принесла? Ми, дізнаємось, коли виконаємо завдання, а чиї? Відгадайте загадку.
Барвисте коромисло над річкою повисло ( веселка).
- Правильно, це веселка. От ми сьогодні і будемо виконувати завдання веселки.
Гра «Мікрофон».
А якими ви повинні бути на уроці, щоб виконати завдання? (активними, уважними, розумними, кмітливими).
- Отже, якщо ви уважно будете слухати, міркувати і відповідати, то зможете скласти свою веселку і я від вас цього очікую.
Вправа «Очікування».
А що Ви очікуєте від уроку?

III. Мотивація навчальної діяльності

- 1. Пропоную розпочати нашу роботу.
Сьогодні я йшла до класу і поштар віддав мені листа, який надійшов саме нам, учням 1 класу. Ось послухайте.
Доброго ранку, любі діти! Я веселка.
Запрошую вас зі мною навчатись і грати. Для цього ви повинні створити свою гарну веселку й виконати завдання. А хором промовляти такі слова:
Смужку ми чіпляємо Роботу починаємо. За гарну роботу я даруватиму вам маленькі сонечка.
- 2. Який перший колір має веселка (червоний).
І, так, перша смужка червона (чіпляємо смужку
Зі мною будете грати,
знання закріпляти.
• На які дві групи поділяються звуки?
• Назвіть голосні звуки.
• Наведіть приклади приголосних звуків.
• Яку букву ми вивчали на минулому уроці (ю).
• Що ви можете про неї сказати?...
• Коли буква Ю має два звуки і які?
• Наведіть приклад. Юля - 3 букви, 4 звуки. Чому?
• Молодці, діти, завдання першої смужки виконали і активні учні отримали сонечка.

IV. Вивчення нового матеріалу

- Яка друга смужка? {Оранжева)

Дружно, швидко вимовляй Слухай ти, та не зівай.
1. Послухайте вірш і скажіть про яку тварину розповідається:
- Єнот навчав синка єнота: Є в лісі річка і болота. Є мисливець - він полює
- Єгер є - він ліс пильнує
- Єгер - це людина, яка охороняє ліс.
Так про яку тварину розповідається? (показую малюнок). (Про єнота)

2. А тепер скажемо вголос слово Єнот.

Які звуки почули на початку слова? Складемо звукову модель, (учні на місцях).

Який перший звук? Й - приголосна м'яка, другий звук Е -голосна, далі Н - приголосна тверда, О - голосна, Т- тверда приголосна.

- Правильно, в слові єнот живе звукосполучення приголосного [й] і голосного [е]

На письмі позначається буквою є великою і малою. (Показ букви Є)

3. У мене на дошці складено слово, але не вистачає однієї букви. Якої?

...нот - вставимо букву є Прочитаємо це слово єнот. Правильно.
Діти, а де в абетці стоїть буква є та покажіть, а хто її сусіди? На що схожа буква є?

4. А зараз пограємо в гру «Впіймай звук».
Кольє, юрба, Єгор, дарує, дар, цінує, ціна.
Висновок: Коли буква є має два звуки? І які?
5. Буква є засумувала і захотіла зустрінутися з іншими буквами
(читання складів)
- Молодці, діти, і це завдання виконали, отримайте сонечка.
Фізхвилинка.
- Якого кольору третя смужка? (жовта)

Все вивчене пригадай До слів схему підбирай. На дошці слова Єва, сяє, віє

- Прочитаємо слова. Працюємо пильно. Складемо звукові моделі до цих слів
- Молодці, ви всі правильно склали моделі і отримайте сонечка.
- Наступна смужка зелена
Зі мною ви пограйте Букви пригадайте Слова відгадайте.

- Діти, перед вами літери. Вам треба скласти слова.

заєць , єхидна ,Євген (а з є ц ь,є д н а х и ,г е н Є в).
(вставить фото)!!!
- Які слова у вас вийшли? Хто така єхидна? Єхидна - це тварина, у неї довгі, як у їжака голки і довгий ніс.
- А зараз пограємо в гру «Прочитаю і не помилюсь».
Прочитаємо слова з підручника ланцюжком.

блакитне Євгенко малює

синє Євгенія розуміє

весняне Євгенівна співає

літнє Єва радіє

- Молодці! Правильно і не помилились, отримайте сонечка.

Фізхвилинка.
- П'ята смужка - голуба

Гарно ми читаємо Текст новий вивчаємо.
• Діти, сьогодні ми познайомимось з оповіданням В. Сухомлинського «Барвисте коромисло». А хто такий В. Сухомлинський?(учитель, письменник)
• Що він писав? (оповідання, казки)
• Для кого? (для дітей)
• Значить, що можна про нього сказати? Що він любив дітей і був добрим)

1. Опрацювання оповідання «Барвисте коромисло»

А) в тексті будуть нові слова. Давайте познайомимось з ними. Коромисло — дерев'яна вигнута палиця із гачками на кінцях, якою носять відра

Барвиста -різнокольорова

Велетень — предмет або істота, що своїми розмірами значно переважає інші предмети

Дужий - сильний, міцний

Дивнеє - чудове, чарівне

Б) Читання оповідання підготовленими учнями. Про що це оповідання? (про веселку)

В) А зараз оповідання прочитайте самостійно, даю вам на це 2 хвилини, щоб потім відповісти скільки слів на букву є Г) Вибіркове читання
• Що синіє над річкою? (хмара)
• Що простяглося через усю хмару? (веселка)
• Що робить веселка в небі? (грає, виграє)
• Хто тримає дивне коромисло? (грім-буревій)
• Що робить Грім-Буревій ? (тримає дивне коромисло)
• А що робить хмара? Для чого? (хмара напуває все живе)
• Чи добре робить хмара? Чому? (добре, тому що вона любить природу і піклується про природу)

- Всі, хто відповідав отримали сонечка.
- Шоста смужка - синя.

Діти, В. Сухомлинський любив природу і складав казки і оповідання, в яких виховував це почуття і у дітей.
- Чому хмара напувала все живе на землі? Тому що, як сказав Сухомлинський «Тоненька стеблинка черпає наснагу з землі, веселка - барви свої з квіткових пелюсток. А тепер скажіть. Коли я кажу «веселка», що ви уявляєте, про що думаєте?
Молодці! Ви дуже активні на уроці.

- І остання смужка - фіолетова

Творчість свою проявіть І речення складіть.

- Нам залишилось виконати останнє завдання. Діти складіть речення про веселку із пелюсток, які ви обрали. Підказка - початок з великої букви.
1. Веселка -барвиста, різнокольорова грає виграє в небі.
2. Веселка - різнокольорове коромисло.
3. Веселка - диво природи.
- Молодці, кожен отримує сонечко.

V. Підсумок

Урок підходить до кінця
Завдання виконали всі
Веселко, прощавай.
Ми вчились з радістю і щиро від душі
Складали смужки ми твої.
Ти грою зацікавила,
Знань усім дала.
Скажемо всі разом «Дякуєм тобі»
А веселка в відповідь «Діти - молодці».
І я вам кажу : «1 клас - ви просто молодці»

Рефлексія
З якою буквою ви познайомились. Скільки звуків вона може позначити, коли? Які слова ви почули на уроці з буквою є. Чи отримали ви те, що очікували? Що для вас було найцікавіше? Порахуємо скільки сонечок отримав кожен з вас? А хмарки отримали? Ні.

Переміг той, у кого найбільше сонечок.

Діти, я дуже вдячна вам за роботу на уроці. Ви молодці, Ви всі сьогодні отримуєте за урок сонечка.

Источник: http://yadi.sk/d/w3Pggsd4HSD5w
Категория: украинский язык и чтение | Добавил: Атакама (06.02.2014) | Автор: Оксана E
Просмотров: 2623
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:11:32

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024