Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Четверг, 25.04.2024, 16:19 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » трудовое обучение

Робота з природним матеріалом.Аплікація "Зерняткове сонечко"
Робота з природними матеріалами. Аплікація «Зерняткове сонечко»
Мета: формувати в учнів навички роботи з природним матеріалом; розвивати фантазію, уяву, творчість, навички роботи з різним природним матеріалом; вдосконалювати вміння працювати за планом, виховувати відповідальність за доручену справу, охайність, взаємодопомогу.
Матеріали та інструменти: картон, кольоровий папір, сухе листя, сухі пелюстки нагідок, насіння соняшника, зернятка кукурудзи, репродукції картин І. Левітана «Золота осінь», І. Шишкіна «Рання осінь», аудіозапис п'єси П. І. Чайковського «Осінь».
Об’єкт праці :аплікація.
Тип уроку: урок з обробки природного матеріалу.

Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
Упорядкування робочих місць.
II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з природними матеріалами.
— Що нам потрібно для роботи?
— А тепер дізнайтеся, що ми виготовлятимемо.

А-1, Б-3, Г-2, В-4, В-1, Г-4, А-4, Б-2, В-3, Б-3, А-2, Б-2, В-4, Б-3, Г-3, А-4, Б-2 (Зерняткове сонечко)
2. Вступна бесіда
— Яка зараз пора року?
— За якими ознаками ви можете визначити, що зараз осінь? (Дерева стоять у різнобарвному вбранні, трава жовтіє, мало квітів і т. ін.)
— Немов із чудової казки завітала до нас сьогодні на урок цариця Осінь! Розвісила яскраві намиста на всіх деревах, тупнула багряним чобітком, труснула своїми золотими кучерями — і посипалося золото з дерев. Укрила осінь різнобарвним килимом землю, нашу годувальницю.
3. Емоційне налаштування
— А зараз послухайте музику і поміркуйте, який настрій створила у вас ця музика? (Звучить аудіозапис п'єси П. І. Чайковського «Осінь».)
— Який настрій створила у вас ця музика? (З одного боку — сумний, а з ін шого — сонячний і радісний.)
— Осінні дні народжують у нас різні настрої. Холодний і похмурий день озивається в душі тугою і сумом, а сонячний, теплий — народжує світлу радість.
— Як ви вважаєте, чи вдалося композиторові за допомогою музики передати красу осінньої природи?
— А зараз запрошую вас у картинну галерею. Розгляньте репродукції картин І. Левітана «Золота осінь» та І. Шишкіна «Рання осінь».
— Чи вдалося художникам передати красу осені, свій настрій?
— У композитора — звуки, у художника — фарби, у поета — слово. І кожен з них по-своєму описує цю незвичайну пору року. Послухайте вірші про осінь. (Діти читають вірші.)
ЧАКЛУНКА
Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала.
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!
Н. Замрія
ОСІНЬ
Нині осінь нас чарує.
Неповторна, чарівна.
Різні барви нам дарує
І дивує нас вона.
Виглядає так казково восени і парк, і гай,
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!
— Сподіваюся, що і чудова музика П. Чайковського, і картини І. Левітана та ї. Шишкіна, і вірші, які прочитали ваші товариші, створили на уроці чудовий емоційний настрій, який допоможе вам добре працювати.
Фізкультхвилинка
4. Демонстрування та аналіз зразка
Інструктаж учителя
• Оберіть аркуш кольорового картону за бажанням.
• Візьміть шаблон сонечка, який лежить у вас на партах. Прикладіть його до картону та акуратно обведіть.
• Шаблон кола покладіть на середину сонечка і теж обведіть. Візьміть пензлики і акуратно, не виходячи за краї, намастіть коло клеєм. По колу викладіть насіння соняшника, злегка придавлюючи його.
• Далі змащуйте по черзі промінчики сонечка клеєм і викладайте на них зернятка кукурудзи.
• Коли насіння викладено, візьміть сухі пелюстки нагідок і присипте межі промінчиків. Тепер кожен промінчик виглядає яскравої
• Навколо сонечка на картоні приклейте сухе листя — з того, що ви засушили влітку, так, як показано в підручнику на с. 8.
III. ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
— Що найбільше вам запам'яталося і сподобалося?
— Хто отримав задоволення від своєї праці?
— Хто припустився помилок?
V. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що нового дізналися на уроці, з чим ознайомилися?
— Що сподобалося на уроці?
— Спілкування з природними матеріалами зачаровує і збагачує нас і наші уявлення про навколишній світ, наповнюючи радісними почуттями. І все це — завдяки казковому забарвленню квітів та листя, ваблячої стиглості ягід, таємничому блиску соломки, космічній формі камінців, смоляному запаху шишок. Ми вдивляємося в навколишній світ і милуємося ним. Природа, як найкращий художник, виховує в нас художній смак. Сподіваюсь, що вам сподобалася робота в природній майстерні. І ми ще не раз будемо працювати у ній, створюючи нові унікальні шедеври.
Категория: трудовое обучение | Добавил: mashabalynskaya (23.03.2020) | Автор: Марія Дівлетова
Просмотров: 551 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Лидия • 12:51, 26.03.2020
Гарний, цікавий урок був у Ваших діток, шановна Маріє Володимирівно! Сподіваюсь, роботи у них вийшли чудові! 
Дякую Вам за те, що Ви з нами! Успіхів!
З повагою, Л.В.
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:16:19

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024