Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Вторник, 07.05.2024, 14:12 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » математика

Склад числа 7

Тема: Склад числа 7.Складання прикладів на додавання.

         Дні тижня.

Мета:-ознайомити зі складом числа 7,вправляти у написанні цифр,складання прикладів на додавання,закріплення знань днів тижня.

-         розвивати пізнавальний інтерес до навчання,увагу на уроці через ігрову діяльність,логічне мислення,кмітливість,спостережливість,зв язне мовлення,обчислювальні навички.

-         формувати діяльнісну і комунікативну компетентність учнів.

-         виховувати любов до природи,бажання піклуватися про тварин,охайність при письмі,колективізм.

 

ОБЛАДНАННЯ:кольорові крейди,малюнки тварин, лічильний матеріал,              

                          предметні малюнки.

 


                            Зміст уроку:

1Орг.момент

Я всміхаюсь сонечку

Здрастуй золоте!

Я всміхаюсь квіточці
Хай вона росте!

Я всміхаюсь дощику,

Лийся, мов з відра

Друзям усміхаюся

Зичу їм добра!

                     Любі діти,у наш клас

                    Завітали люди щирі

                  Привітайте в добрий час,

                 Гостей посмішкою й миром

Діти:добрий ранок Вам

          добрий ранок нам

        добрий ранок всім!

Діти, сьогодні до нас завітало багато гостей, та ви не хвилюйтеся.бо ми зробимо так,щоб всім було приємно бути поруч у нашому домі.

           Ви сідайте тихо,діти

          Домовляймось не шуміти,

        Руку гарно піднімати,

       На уроці- не дрімати

      А знання мерщій хапати

    Тож гаразд, часу не гаєм

   І урок наш починаєм.

2.Оголошення теми і мети уроку.

-Діти,сьогодні ми з вами будемо мандрувати в осінньому лісі.Розширимо свої знання про ліс,його мешканців.Разом з лісовими першокласниками вивчемо склад числа 7.

У подорож візьмемо із собою розум , спостережливість, кмітливість,увагу,охайність , а також знання.

3.Повторення вивченого

Але перед тим, як відправитися до мандрівки пригадаємо над чим ми працювали на попередньому уроці:

-порахуйте до 10 і навпаки

-назвіть попереднє число, числу 5,8,4,9.

-назвіть наступне число, числу 3,6,2.

-яке число передує числу 6.

-яку цифру вивчили на попередньому уроці?

Пригадайте віршик

                 Цифра сім – як кочерга

                І її стирчить нога.

Лічилочку:Нот ісує тільки сім,

                  До,ре,мі,фа,соль,ля,сі.

                  Миїх вивчили усі,

                 До, ре,мі,фа,соль,ля,сі.

4.Новий матеріал.

А здійснемо ми нашу дивну мандрівку у ліс,у „Лісову школу”з Гноміком.

Він дуже добрий,гарно знає математику.

Мандрувати ми будемо пішки,через ліс.І так ви готові?

Візьміть один одного за руки і вирушаємо.Уявіть собі,що праворуч від вас сосновий ліс.Ой, як пахне ялинкою!А ліворуч ростуть могутні дуби,клени,берізки.Повітря чисте чисте.Вдихніть його!Що ви почули?Під ногами шелестить осіннє листя.

Ой діти,подивіться,кого ми бачимо?

    Ведмедик додавання вчив

   Малинки – ягідки лічив

   Які як слід порахував

   І на листочки записав

   Аж тут з явився вітерець

  Усе розкидав,пустунець.

-Давайте,допоможемо ведмедику знайти

відповіді до прикладів і порівняти числа

        3*5        5*6      6*2

       6*8        5*5      3*3

5.Допомогли ведмедику йдемо далі.

Навколо багато грибів.А на зустріч нам біжить їжачок,він несе нам завдання. А нумо прочитаємо?Діти їжачок просить допомогти дати відповіді до математичного диктанту.

Підніміть осінні листочки і запишіть правильні відповіді

-запишіть цифру, яка при лічбі позначає друге число?

-запишіть число наступне за числом 7,5,9.

- запишіть скільки буде якщо до 5+1,2+3.

-запишіть число,якепри лічбі наступне числу 1.

6.Зустріч з білочкою.

-А хто це стрибає по деревах з гілки на гілку?

Її білченя Тіша вже вчиться у Лісовій школі,але нього великі труднощі при роботі з підручником.Давайте допоможемо Тіші?

7.Робота з підручником.

(заучування днів тижня).

Слухання віршика.

-Скільки днів киця працювала?

-У який день відпочивала?

-Який день після вівторка?

-Як називається день перед п ятницею?

8.Фізхвилинка

Я бачу, що ви заморилися,але на вас чекає весела

 фізхвилинка.

9.Зустріч із птахами.

А що це за галас?   

             Птахи в лісі посварились

            На гілках не помістились

            Ви пташок цих помирить

           Зібрати геометричний матеріал допоможіть.

Покладіть два кружечки на парту.Справа покладіть 3 чотирикутника,прямокутник,а знизу 1 трикутник.Порахуйте,скільки всього фігур?А які фігури ви ще знаєте?

Пташки дякують вам за допомогу!

10.Зустріч з зайчиком  

   Ідемо ми з вами дали

  Аж зайчик вибігає

  З лукавими очима

  З мпішечком за плечима

  Прудкий мов колобок

  По стежці скок та скок

  Побачив він нас

  Та в ліс, як дремене

  Як зайчик налякався

  Мішечок розв язався

  І загадки в травиці

  Розсипав між ялиці

  А я їх позбирала і діткам загадала!

    Біля річки на галявці

    Знайшли моркву сірі зайці

    Вісім морквин це немало.

    Одну з їли.Скільки стало?

                                                  На траві навколо хати

                                                  Метушились каченята

                                                  П ять білесеньких, як сніг

                                                 Двоє чорних,скільки всіх?

    У Оксаночки в руці

    Три новеньких олівці

    А у другій, ще чотири

    Скільки разом полічили?

З яких чисел можна скласти число 7?

11.І ось ми вийшли на галявину,і що ми бачимо?Лісове містечко.

Подивіться будиночки під номерами.Давайте заселемо їх?

А в будиночку під номером 7 живе лисичка,яка працює в зощиті.

Давайте і ми разом злисичкою попрацюємо?

-повторення лічилочки,

-написання цифри 7,

(цифра сім складається з 3 елементів і хвилястої горизонтальної лінії,довгої прямої лінії та короткої горизонтальної лінії)

-Запис складу числа 7.

12.Колективна робота

Домомогли лисичці і виходимо з лісу.

Ой,діти подивіться дерево без листя,хоча листопадще не наступив.Це напевно злий чаклун забрав соьі золоте вбрання клена.

Давайте разом одягнемо його у золоті листочки,які ми назбирали протягом нашої мандрівки по осінньому лісу.

  Наша подорож закінчилася.час повертатися до класу.

Підсумок: Склад якого числа ми вивчили?

                 З яких чисел складається 7?

               

    Ось і уроку кінець

   Хто працював той молодець

  Що сподобаллось вам, поділіться
  Що сумним було, пожаліться

 

Категория: математика | Добавил: Лидия (07.01.2011)
Просмотров: 2254
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:14:12

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024