ІV. Узагальнення і закріплення знань.
– Вирушаємо і потрапляємо на Обчислювальний острів. Тут мешкають гноми, які дуже люблять розв’язувати приклади. Вони підготували приклади, які вам треба розв’язати.
– Ось перше завдання від гномів.
17 – (6 + 2) = 9
17 – 6 + 2 = 13
– Яку першу дію виконуємо у виразах з дужками?
– Чим відрізняється другий вираз від першого?
– Зараз виконаємо самостійно.
Самостійна робота (3 – 4 хв)
– Знайшли на сторінці 41 № 200 (2, 0,0).
– Перший рядок виконує перший стовпчик …
– Давайте виконаємо перевірку.
– Вирушаємо далі і потрапляємо на Острів відпочинку.
Рухівка (під музику)
– Увага! Ми наближаємося до мису Задачного.
(Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках:
1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині?
2. Маса козеняти 9 кг, а ягняти на 2 кг менша. Яка маса козеняти і ягняти разом?
3. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося?
З іншими працюємо колективно)
– Тут розташоване селище, в якому живуть люди, що розводять корів. І мешканці цього селища підготували задачу № 204. Знайшли задачу під № 204 (2, 0, 4). Слухаємо, я читаю.
– Самостійно прочитали.
Розбір задачі
– Про що йде мова у задачі?
– Скільки літрів молока надоїли вранці?
– Чи відомо скільки надоїли літрів молока ввечері?
– А що сказано?
– Що зробили з молоком вечірнього удою?
– Скільки залишилося літрів молока?
– Що запитується у задачі?
– Чи можемо зразу дати відповідь на питання? Чому?
– Можемо дізнатися скільки літрів молока надоїли ввечері?
– Якою дією? Чому?
– Тепер можемо дати відповідь?
– Якою дією? Чому?
– Яка перша (друга) дія?
1) 9 – 1 = 8 (л)
2) 8 – 3 = 5 (л)
– Яка відповідь?
– Наступна зупинка – Геометрична бухта. Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут прапор майорить? Це ж пірати! Допоможемо врятуватись від них жителям бухти? Для цього нам необхідно виконати піратські вимоги, а саме розв’язати геометричні завдання.
Робота в парах
– На кожній парті лежить конверт з геометричними фігурами.
– Ваше завдання 1 хвилину подивитися на малюнок, а потім скласти з геометричних фігур такий самий малюнок.
– Яка пара виконала це завдання, то подає зелений сигнал.
-------
– Які геометричні фігури використали?
– Скільки трикутників, чотирикутників?
V. Підсумок уроку.
– Чи всі завдання ми виконали на уроці?
– Що найбільше сподобалося?
Оцінювання учнів
– Молодці ті учні, які отримали найбільшу кількість корабликів.
– Вони найкраще працювали на уроці і на згадку про цю подорож отримують пам’ятні медалі.
– В тих у кого менше корабликів, вони теж добре працювали, але надалі треба намагатися працювати краще.
– А ті, хто не отримав жодного кораблика, тим потрібно бути активнішим, працювати. На наступному уроці ви будете працювати краще і одержите свої медалі.