Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Вторник, 07.05.2024, 18:12 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » математика

ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ (продолжение)

ІV. Узагальнення і закріплення знань.

        Вирушаємо і потрапляємо на Обчислювальний острів. Тут мешкають гноми, які дуже люблять розвязувати приклади. Вони підготували приклади, які вам треба розв’язати.

        Ось перше завдання від гномів.

17  (6 + 2) = 9

17  6 + 2 = 13

        Яку першу дію виконуємо у виразах з дужками?

        Чим відрізняється другий вираз від першого?

        Зараз виконаємо самостійно.

 

Самостійна робота (3 – 4 хв)

        Знайшли на сторінці 41 № 200 (2, 0,0).

        Перший рядок виконує перший стовпчик …

        Давайте виконаємо перевірку.

 

        Вирушаємо далі і потрапляємо на Острів відпочинку.

Рухівка (під музику)

 

        Увага! Ми наближаємося до мису Задачного.

(Для тих учнів, що можуть самостійно справитися із завданням, пропоную наступні задачі на картках:

1. У господині було 19 качок. 8 качок вона поміняла на 5 гусей. Скільки птахів стало у господині?

2. Маса козеняти 9 кг, а ягняти на 2 кг менша. Яка маса козеняти і ягняти разом?

3. Для уроків праці купили 9 аркушів жовтого і 7 синього паперу. За урок витратили 10 аркушів паперу. Скільки аркушів паперу залишилося?

З іншими працюємо колективно)

        Тут розташоване селище, в якому живуть люди, що розводять корів. І мешканці цього селища підготували задачу № 204. Знайшли задачу під № 204 (2, 0, 4). Слухаємо, я читаю.

        Самостійно прочитали.

 

Розбір задачі

        Про що йде мова у задачі?

        Скільки літрів молока надоїли вранці?

        Чи відомо скільки надоїли літрів молока ввечері?

        А що сказано?

        Що зробили з молоком вечірнього удою?

        Скільки залишилося літрів молока?

        Що запитується у задачі?

        Чи можемо зразу дати відповідь на питання? Чому?

        Можемо дізнатися скільки літрів молока надоїли ввечері?

        Якою дією? Чому?

        Тепер можемо дати відповідь?

        Якою дією? Чому?

        Яка перша (друга) дія?

1)      9  1 = 8 (л)

2)      8  3 = 5 (л)

        Яка відповідь?

 

        Наступна зупинка –  Геометрична бухта. Подивіться уважно на нашу карту. Чий це тут прапор майорить? Це ж пірати! Допоможемо врятуватись від них жителям бухти? Для цього нам необхідно виконати піратські вимоги, а саме розв’язати геометричні завдання.

 

 

Робота в парах

        На кожній парті лежить конверт з геометричними фігурами.

        Ваше завдання 1 хвилину подивитися  на малюнок, а потім скласти з геометричних фігур такий самий малюнок.

        Яка пара виконала це завдання, то подає зелений сигнал.

 -------             

        Які геометричні фігури використали?

        Скільки трикутників, чотирикутників?

V. Підсумок уроку.

        Чи всі завдання ми виконали на уроці?

        Що найбільше сподобалося?

 

Оцінювання учнів

        Молодці ті учні, які отримали найбільшу кількість корабликів.

        Вони найкраще працювали на уроці і на згадку про цю подорож отримують пам’ятні медалі.

        В тих у кого менше корабликів, вони теж добре працювали, але надалі треба намагатися працювати краще.

        А ті, хто не отримав жодного кораблика, тим потрібно бути активнішим, працювати. На наступному уроці ви будете працювати краще і одержите свої медалі.

Категория: математика | Добавил: Лидия (07.01.2011)
Просмотров: 908
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:18:12

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024