Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Вторник, 07.05.2024, 17:52 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » математика

ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ

 ПОДОРОЖ МАТЕМАТИЧНИМ ОКЕАНОМ

Тема. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розвязування складених задач.

Мета. Формувати в учнів вміння знаходити значення виразів, які містять дужки.          Закріплювати знання щодо порядку дій у виразах з дужками. Вдосконалювати вміння розв’язувати складенні задачі. Розвивати мислення, швидкість думки, пам’ять, увагу, обчислювальні навички. Виховувати інтерес до точних наук.

Тип уроку. Закріплення знань, умінь, навичок.

Методи: ігровий, розповідь, пояснення, вправи, самостійна робота, ілюстративно-демонстраційні.

Обладнання: карта подорожі, координатні таблиці для усного рахунку, сигнальні картки, картки схемами задач, роздатковий геометричний матеріал, фішки (кораблики), медалі, магнітофон.

Література:

1. Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: Навч. посібник. – 3-є вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008. – 336 с.

2. Богданович М.В. Математика: Підручник для 2 кл. – К.: Освіта, 2002. –  С. 41 – 42.

 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу.

Любі діти! У наш клас

Завітали гості щирі!

Привітайте в  добрий час

Гостей посмішкою й миром!

Ми вам раді, люди добрі,

І вітам щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

На урок у другий клас!

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.

        Сьогодні у нас з вами цікавий урок математики. Ми відправимося у подорож по Математичному океану. Але спочатку скажіть, для чого ми вчимо вирази з дужками?

        Під час подорожі ми будемо знаходити значення виразів, що містять дужки і розв’яжемо задачу, попрацюємо з геометричним матеріалом. А за правильні відповіді, виконані завдання, будете отримувати кораблики і в кінці уроку визначимо, хто найкраще здійснив подорож Математичним океаном.

        Ось перед вами карта цього океану.

(карта)

ІІІ. Відтворення і корекція знань.

Усний рахунок

        Щоб відправитись у подорож, ми маємо підготувати корабель до великого плавання. Та ще всі моряки повинні вміти визначати своє місце знаходження. Зараз ми працюємо з координатними таблицями.

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

1

2

4

5

3

1

6

5

7

2

3

2

3

6

5

2

3

3

3

5

4

3

7

2

5

6

2

4

4

7

4

2

5

4

2

4

5

2

1

3

2

4

3

3

2

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

2

5

6

8

9

6

8

8

10

3

10

10

11

16

8

13

14

12

4

14

17

15

18

13

17

16

16

5

16

18

18

20

17

20

19

18

 

          Яка координата числа 3Б (5А, 4Е …)?

          Перевірили. Всі згодні?

(Хто згодний, той піднімає сигнальну картку зеленого кольору, а хто не згодний – червоного кольору)

          Слухаємо задачу.

Найстаршій доньці морського царя 15 років, а наймолодшій Русалоньці – на 5 років менше. Скільки років Русалоньці?

          Якою дією ти дізнався? Чому?

          Хто отримав таку ж відповідь?

          Молодці! Підготували корабель, визначили координати. Відправимося на Числовий острів.

          Подивіться на цей ряд чисел і знайдіть закономірність побудови.

 

2, 4, 6, 7, 8, 10, 12…

        Як назвати їх одним словом? (Парні.)

        Яке число зайве? Чому?

        Продовжте ряд і назвіть ще три наступних числа. (14, 16, 18.)

        Всі моряки ведуть бортові журнали. Отже, сьогодні і ми зробимо записи. Відкрили зошити, записали число нашої подорожі.

Каліграфічна хвилинка

        Подивіться ще раз на числовий ряд. Отже, яке число зайве?

        Давайте згадаємо, як пишеться цифра 7.

 

Категория: математика | Добавил: Лидия (07.01.2011)
Просмотров: 1769
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:17:52

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024