Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Четверг, 02.05.2024, 16:00 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » математика

математика 3 клас
Математика
3 клас
ТЕМА: Усне додавання і віднімання трицифрових чисел без переходу через розрядну одиницю.
МЕТА:
Узагальнити знання про розряди трицифрових чисел і зв’язок між ними;
удосконалювати вміння додавати і віднімати трицифрові числа без переходу через розрядну одиницю;
формувати уміння розв’язувати комбіновані задачі;
розвивати гнучкість мислення, обчислювальні навички, математичне мовлення;
виховувати почуття прекрасного.
Хід уроку
I. Організація класу
Групування учнів.
II. Мотивація навчально – творчої діяльності.
- Сьогодні ми здійснимо подорож до Квіткового міста, в якому живуть Коротуни. Під час подорожі ми будемо плести український віночок. Дівчатка яким минуло 6 років плели віночок з 7 квіток. І ми будемо по одній вплітати , допомагаючи коротунам у вирішенні певних проблем. Упоратись із різними випробуваннями нам допоможуть знання таблиці множення, вміння записувати, додавати і віднімання двоцифрові числа.
Розташоване це місто на південному березі Математичного океану. Отже вирушаємо у путь.
- Яким транспортом ми здійснимо подорож?
Після пропозицій учнів, треба дійти згоди подорожувати пароплавом.
III. Узагальнення і систематизація вивченого.
1.Вправи для усного рахунку
А) Завдання проблемно – пошукового характеру
( Метод ключових запитань)
- Доки ми у дорозі, хочу вас запитати : « Я випадково чула у автобусі суперечку між двома хлопчиками. Один стверджував, що в числі 378 сім десятків, а другий – 37. Хто з хлопчиків правий?»
Висновок : обидва хлопчики міркують: У числі 378 усього 37 десятків, і числі 378 є 7 одиниць другого розряду, тобто 7 десятків.
- Час плине швидко, і от ми у Квітковому місті. Назустріч виходить Знайко і декілька коротунів.
Б) Дидактична гра.
Знайко. Вітаємо вас у нашому місті.
- Ми підготували для вас гру – змагання. У кружечках записані відповіді прикладів. Вам треба скласти приклади на додавання і віднімання трицифрових чисел без переходу через одиницю розряду так, щоб вони відповідали одній із відповідей записаних у кружечках. У гру грають команди. Перемагає той, хто без помилок швидко виконає завдання.
491 281 145 746 450 400
Після підбиття підсумків коротуни дарують волошку. Волошка – символ духовного прозріння, краси і величі неба.

В) Завдання на розвиток уваги, спостережливості
( Метод евристичних запитань)
Знайко. Мої друзі Гвинтик і Шпунтик ніяк не можуть дійти згоди розв’язуючи такі завдання : Яку цифру треба поставити замість сніжинки , щоб отримати правильну нерівність?
5 * 4 < 514 206 < * 06 312 > 31 *
Знайко дякує за допомогу і дарує любисток – символ людської відданості, вірності у дружбі.
2. Розв’язування комбінованих завдань ( а і б –
евристичні запитання , в – « метод мозкової
атаки»
А) Медуниця. Любі друзі, допоможіть впоратися з такою задачею
* Мама дала мені 8 грн. 70к. і попросила купити булочку за ціною 30 к., 4 сирки, по 1грн.10к. кожний, і пачку масла, яка на 1грн. 30к. дешевша, ніж коштують сирки.
Чи вистачить мені грошей , щоб купити морозиво за 80 к.? ( короткий запис на дошці)
У процесі конструктивної взаємодії між учителем і учнями складається план розв’язування. Діти розв’язують задачу і роблять висновок – морозиво можна купити та ще залишиться 10 к.
Розв’язання
1) 110 x 4=440(к.) – 4плавленні сирки.
2) 440 - 130 310(к.) – ціна пачки масла.
3) 30 +440+310=780 (к.)- коштує масло, сирки, булочка.
4) 870 - 780=90(к.)- залишок
90 >80
Відповідь: Медуниця може купити морозиво.
Медуниця. Дякує і дарує калину і барвінок, як символ України і життя.


Б) Незнайко. Якщо ви такі розумні , то визначте вік мого дідуся.
Якщо від найбільшого трицифрового числа відняти 91 десяток, то отримаєте число на 12 одиниць більше від віку мого дідуся .Скільки дідусеві років?
Розв’язання
990- 910-12=77(р.)
Відповідь: дідусеві 77років.

Незнайко дарує квітку маку .
Мак – символ нескореності.
В) Ще дві квітки, безсмертник
і цвіт яблуні, Пончик продає
на ринку.
Безсмертник за ціною 1грн. 40к., цвіт яблуні – за 2грн.50к.Грошей у нас немає. А от кочегар нашого пароплава похвалився, що має 45 грн.
- Що ви порадите йому купити у місті Квітковому і продати у Києві, щоб мати максимальний прибуток?
До речі , зараз прямує наш пароплав до Києва, щоб забрати додому декількох коротунів.
Таблиця
ТОВАР Ціна у Квітковому Ціна у Києві
Апельсини 5 грн. 8грн.
Мандарини 2грн. 4 грн.
Килимок 20 грн. 40 грн.
- Що може купити кочегар на 45 грн.?
(Відбувається пошук на основі вільного генерування ідей)
Робота проводиться групами. Наприклад:
1килимок і 5кг апельсинів;
20+(5 x 5)=45(грн.)
9кг апельсинів;
5 x 9=45(грн.)
10кг мандаринів + 1килимок+ 1кг апельсинів;
2 x 10+20+5=45 ( грн.)
Що варто купити кочегарові ,щоб мати максимальний прибуток?
Є декілька варіантів:
2килима і 1кг апельсинів;
1. ) 20 +20+5=45(грн.) - у Квітковому місті.
2. ) 40+40+8=88(грн.) -у Києві.
3.) 88 - 45=43(грн.) – прибуток.
Кочегар дякує і купує безсмертник і цвіт яблуні.
Безсмертник-символ здоров’я, цвіт яблуні - символ материнської любові.


IV. Підсумок уроку
_ Ось і сплели ми віночок.
Дружно впоралися з усіма завданнями.
- Які знання вам допомогли виконати завдання?


V. Домашнє завдання на вибір:
- приклади і задача за підручником;
- скласти математичний диктант;
- придумати складену текстову арифметичну задачу за темою уроку.
Категория: математика | Добавил: INNA4886 (13.08.2013) | Автор: Інна Лебедєва
Просмотров: 1240 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Лидия • 15:32, 13.08.2013
Уважаемая Инна Анатольевна! Спасибо за чудесный урок! Он обязательно пригодится в работе нашим коллегам. При таком подборе различных видов работ на уроке цель его будет обязательно достигнута.
Успехов Вам!


Ваш сертификат ЗДЕСЬ  Картинка клибаельна. Чтобы скачать сертификат в полном размере кликните на него.
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:16:00

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024