Мета. ознайомити дітей з числом і цифрою;
формувати уявлення про утворення числа 9; навчити писати цифру 9; вправляти в
порівнянні чисел, вимірюванні довжини відрізків, складання прикладів на
додавання; розвивати навички графічного письма. Виховувати охайність.
I Контроль,
корекція, закріплення знань.
1. Усна лічба.
Гра «Мовчанка».
- Порахувати від
1 до 8; від 8 до 1
- Показати
наступне число до числа 5, 2, 4, 3
- попереднє до
чисел 4, 3, 2, 6
2. Повторення
складу чисел( на дошці намальовані будинки з віконечками)
- Ці будинки
казкові. В них живуть числа. Вони вийшли погуляти і деякі з них забули в якому
будинку живуть. Потрібно розселити їх у свої будинки.
3. Геометричний
матеріал.
- Допоможіть Незнайкові дізнатися з яких
геометричних фігур складена ця іграшка.
- Скільки кругів, трикутників, квадратів?
II
Новий матеріал.
1.
Утворення
числа 9. ( на партах трикутники)
-
Покладіть
ліворуч 8 маленьких трикутників, праворуч -1. Порахуйте скільки їх всього.
-
Як
утворили число 9?( до попереднього числа 8 додати 1)
2.
Робота
з підручником.
3.
Знайомство
з цифрою 9.
-
Вірш
про цифру 9, на яку цифру вона схожа?
-
Цифра
9, чи дев’ятка,
Наче в цирку акробатка:
Догори перевернеться
І на шістку обернеться.
4.
Написання
цифри 9( пояснення).
5.
Робота
в зошиті.
-
приклади;
-
порівняння
чисел;
6.
Вимірювання
довжини відрізків.
7.
Складання
прикладів за малюнками.
а) У мами квочки курчата
маленькі
троє попереду, один за нею.
От вам питання, хто
відповість,
Скільки курчаток у мами малих?
б)У садок до годівниці
прилетіли три синиці.
Потім сіли ще три птиці,
Скільки птиць на годівниці?
в)Росло на грядці 5 морквин,
а
зайчисько куций хвіст ще одну приніс.
Скільки морквинок всього
Стало в зайчика твого?
III
Підсумок.
-
З
яким числом і цифрою познайомилися на уроці?
-
На що
схожа цифра 9?
-
Як
утворити число 9?
|