2. Klasse
Тема: Одяг.
Завдання: 1. Учити учнів вживати нову лексику, використовуючи мов-леннєвий зразок: Was trägst du gem? — Ich trage ....
2. Учити читати і писати.
Стимулювати інтерес учнів до вивчення німецької мови та навчальну діяльність шляхом виконання різноманітних вправ та завдань;
Виховувати позитивне ставлення до німецької мови, активність , працьовитість.
Обладнання: м'які іграшки, ляльковий одяг, картки з буквами німецького алфавіту, словами та реченнями.
Хід уроку
І. Початок уроку.
I. Привітання вчителя.
II. Фонетична зарядка.
( Seite 116)
Zwicke zwarm—in den Arm.
zwicke zwein — in das Bein,
zwicke zwie—in die Knie,
zwicke zwauch — in den Bauch,
zwicke zwals — in den Hals,
zwicke zwand — in die Hand,
zwicke zwase — in die Nase.
Ш. Повторення.
1. Розвиток навичок розуміти мову на слух.
Учні слухають розповідь учи¬теля і перекладають речення українською мовою:
Mein HaIs (жест) tut weh. Ich капп nicht singen (міміка).
Mein Riicken (жест) tut weh. Ich капп nicht tumen (міміка).
Mein Auge (жест) tut weh. Ich капп nicht lesen (міміка).
Meine Hand (жест) tut weh. Ich kann nicht schreiben (міміка).
MeinBein (жест) tutweh. Ich капп nichtgehen (міміка).
Mein Fufi(жест) tut weh. Ich капп nicht laufen (міміка).
2 Бесіда парами.
Вчитель запитує, учні відповідають:
— Was tut dir weh?
— Meine Hand tut weh. Ich капп nicht schreiben тощо.
Робота проводиться фронтально.
3. Повторення вивчених літер та буквосполучень. Гра "Естафета".
4. Гра на увагу "Прочитай слова та речення»
Учитель використовує картки з слова¬ми, у яких виділені іншим кольром літери A, a; Q, q; X, x;Y,yiz буквосполучення ch; Qu, qu; Eu, ей; du; Tsch, tsch; ск; chs; іе; Sp, sp; St, st.
5. Повторення лічби до 12.
Учні лічать хором, повторюючи за вчителем, і самостійно.
3. Macht eure Biicher auf
Контроль домашнього завдання.
IV. Подача нового матеріалу, організація його опрацювання і вживання.
1. Використовуючи малюнки у підручнику, вчитель вводить нову лекси¬ку: das Kleid, die Hose, die Bluse, das Hemd, das T-Schirt, die Jeans, der Pulli, der Rock, die Schuhe, die Strumpfhose, die Socken, die Jacke, der Mantel.
Учні повторюють слова хором за вчителем.
2. Гра на увагу "Назви правильно слова" для активізації вживання нового лексичного матеріалу. Вчитель називає слова українською мовою, учні—німецькою мовою.
3. Бесіда парами.
Учитель будує міні-ділог з м'якою іграшкою Клексі:
Lehrer: Was trägst du gern, Klecksi?
Klecksi: Ich trage Jeans und ein Hemd gem. Und du?
Lehrer: Ich trage einen Rock und eine Bluse.
4. Гра-ланцюжок "Was trägst du gern? ".
Клексі запитує, учні відповідають.
5. Фізкупьтхвилинка.
6. Lest Dialoge!
Прочитайте діалоги! Учні читають діалоги хором, повто¬рюючи за вчителем, і перекладають їх українською мовою.
7.Spielt die Szenen vor!
Розіграйте сценки! За допомогою вчителя учні розігрують міні-сценки.
8. Schaut die Comics an und hört zu!
Розгляньте комікси та послухайте, як учитель читає написи коміксів та перекладає їх українською мовою.
V. Заключний етап уроку.
1. Пояснення домашнього завдання.
2 Підбивання підсумків уроку.
VI. Домашнє завдання.
Cтop. 125.
Вивчи назви предметів одягу. |