Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Суббота, 27.04.2024, 01:39 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методичні матеріали [11]
Інтерактивні технології навчання [13]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ » Методичні матеріали

ТИПИ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ПАРНОЇ І ГРУПОВОЇ РОБОТИ

Українська мова. Російська мова

  • Запис слів із взаємоперевіркою
  • Складання звукових схем слів
  • Складання схем речень
  • Робота із картками в парах змінного складу
  • Розбір слів за будовою
  • Робота із деформованим реченням
  • Робота із деформованим текстом
  • Складання слів по звуковій схемі
  • Складання речень по схемі
  • Перевірка орфограм
  • Вибір способу перевірки орфограм
  • Поділ тексту на логічні частини
  • Складання плану
  • Поширення (спрощення) речень
  • Розв’язування (складання) ребусів, шарад, анаграм тощо
  • Заміна слів у словосполученні (реченні) залежно від дидактичної мети
  • Складання діалогу
  • Монологічне мовлення: складання розповіді за серією малюнків, за планом, за аналогією, переказ «ланцюжком» тощо
  • Творчі вправи
  • Вивчення правил
  • Добір синонімів, антонімів, омонімів, слів в прямому і переносному значенні
  • Робота із словниками
  • Коментоване письмо

Читання

  1. Всі види читання
  2. Робота над значенням слова
  3. Запитання – відповідь (інтерв’ю, діалог)
  4. Змістове прогнозування
  5. Переказування частин тексту
  6. Аналіз змісту за питаннями
  7. Характеристика героїв (в тому числі й порівняльна)
  8. Інсценування прочитаних творів
  9. Аналіз ситуації (епізоду)

Математика

  1. Взаємоперевірка розв’язань
  2. Складання схем до задачі
  3. Пошук способу розв’язання:
  4. прикладів з переходом і без переходу через розряд;
  5. способів перевірки результатів обчислення
  6. Складання задач і прикладів, їх розв’язання:
  7. до однієї схеми на різні теми;
  8. до різних схем на одну тему;
  9. різних типів залежно від рівня підготовленості груп
  10. Графічний диктант
  11. Робота з геометричним матеріалом
  12. Вивчення і перевірка знань таблиць додавання, віднімання, множення, ділення

Я і Україна. Громадянська освіта. Природознавство. Основи здоров’я

     1. Самостійне ознайомлення з текстом підручника чи іншого джерела (енциклопедії, довідники, науково-популярні статті з журналів тощо)
     2. Постановка питань до нового або вивченого матеріалу
     3. Вправи на встановлення причинно-наслідкових зв’язків
     4. Дослідницька діяльність
     5. Практична діяльність
     6. Проектна діяльність
     7. Інтелектуальна (дидактична, рольова) гра, вікторина




Источник: http://metodichka.at.ua/
Категория: Методичні матеріали | Добавил: Лидия (24.12.2013) | Автор: *
Просмотров: 551
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:01:39

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024