Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Вторник, 06.12.2016, 21:47 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
Методичні матеріали [11]
Інтерактивні технології навчання [13]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
 
200
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3223
Новых за месяц: 89
Новых за неделю: 11
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 1

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 17
Обычных юзеров: 3181

Из них

Парней: 530
Девушек: 2693

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ » Інтерактивні технології навчання

Рослини.
Тема: «Рослини. Зовнішня будова рослин. Дерева, кущі, трав’янисті рослини»

Мета: формувати уявлення про значення рослин у природі та цінність рослин для людей; ознайомити із будовою рослин, розширити знання дітей про дерева, кущі, трави; удосконалювати вміння і навички дітей аналізувати, порівнювати, робити висновки; розвивати спостережливість, допитливість, пам’ять; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу.

Обладнання: предметні малюнки, таблички, таблиця «Дерева, кущі, трави», малюнок «Що де росте?», куб, роздатковий матеріал, картки, мікрофон.

Тип уроку: комбінований
Хід уроку:

1. Організаційний момент.
Доброго дня вам, малята,
Любі хлопчики й дівчатка.
Рада знайомству з вами
Сьогодні на уроці нам потрібні
голова – щоб думати,
вушка – щоб слухати,
оченята – щоб спостерігати,
ротик – щоб висловлювати думки,
носик – рівномірно дихати, щоб забезпечувати мозок киснем,
серце – говорять, що всі найкращі почуття зберігаються в серці людини, тому воно необхідне на уроці,
посмішка – давайте подаруємо один одному посмішку для того, щоб наш урок був гарним, цікавим і змістовним.
Я сподіваюсь, що ви будете на уроці активними, уважними, розумними.

2.Актуалізація опорних знань.
1. Хвилинка спостережень.
- Який зараз місяць? Який день,число? На вулиці тепло чи холодно?
Які зміни відбулися в житті рослин? Чому?
2. Перевірка домашнього завдання.
- На попередньому уроці ви вивчали тему «Нежива і жива природа. Сонце – джерело світла і тепла. Тінь».
«Стратегія «Кубування»
- Завітав сьогодні в клас
На урок знову до нас
Кубик, діти, не простий,
Кубик, діти, чарівний.
Він доріжку прокладає,
Знання ваші перевіряє.
Увага! Аналізуємо завдання "Чарівного кубика".
На гранях куба питання
- Якою буває природа?
- Що належить до неживої природи?
- Що належить до живої природи ?
- Що таке сонце ?
- Що дає для землі сонце?
- Коли утворюється тінь?
- Діти, а яка відмінність між живою і неживою природою, давайте прочитаємо зашифровку


3. Мотивація навчальної діяльності.
Розповідь вчителя з елементами бесіди.
- Усі живі організми вчені поділили на 5 царств
- Між цими царствами існує тісний взаємозв’язок, хоч всі вони дуже різні.
4. Повідомлення теми і завдань уроку.
- Діти, відгадайте загадку.
Дихають, ростуть, а ходити не можуть. (Рослини)
- Перше царство живої природи, з яким ми сьогодні познайомимося – це царство рослин. Як їх ще називають ми дізнаємося, прочитавши вислів на геометричних фігурах

- З огляду на тему уроку, скажіть що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку. Продовжте мою думку Сьогоднішній урок навчить мене...
Отже на уроці ми спробуємо знайти відповіді на запитання:
- З яких органів складається рослина ?
- Яке значення мають для рослин ці органи?
- Яке значення для людини мають рослини?
- Де вони ростуть ?

5. Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу.
1. Слухання вірша " Дві донечки".
Було у матері-Природи
Дві донечки такої вроди,
Хто їх побачить хоч на мить -
Не міг забуть і розлюбить.
Голубооку звали Флора.
У неї очі, наче зорі.
Завжди замріяна,тендітна,
Ласкава, ніжна та привітна.
А Фауна - швидка, як вітер, Могла з птахами полетіти, І за оленями стрибати,
Та з білочками пустувати.
Обидві світ живий любили,
Відтак його боготворили.
Тож вирішила мудра мати
Природні їм дарунки дати:
Мрійливій Флорі – світ рослинний,
А жвавій Фауні – тваринний,
Щоб берегли і доглядали,
Від всього злого захищали. Живуть в легендах і понині
Живого світу дві богині.
- Отже, діти, як називається рослинний світ? (Флора)
2. Проблемні питання
- Чому рослини відносять до живої природи ?
- Чи було б життя без рослин? Чому?
3. Бесіда про значення рослин для людей.
4.Робота з підручником, ст. 28-29.
5.Розповідь вчителя з елементами бесіди про органи рослин.
- Що є спільного у всіх рослин ?
Всі рослини мають схожу будову. Кожна рослина складається з частин, які називаються органами. Кожен орган має свою назву: корінь, стебло, листок, квітка, плід з насінням.
Розглянемо таблицю " Органи рослини".
1- корінь рослини. Він знаходиться у ґрунті. За допомогою кореня рослина живиться поживними речовинами.
2- стебло. На ньому є листки, квіти,плоди. Вони знаходяться над поверхнею ґрунту. По стеблу поживні речовини рухаються до листків, квітів і плодів. Ці речовини підтримують життя рослин.
3. листки, які найчастіше бувають зеленого кольору. Вони можуть бути гладенькі, шорсткі, округлі чи зазубрені.
4.квітка. У кожної рослини вона різна за величиною, формою і кольором. За допомогою кольору квіти приваблюють до себе комах, які запилюють їх. 5. плід. Запилена квітка перетворюється в плід. Плоди також бувають різні за кольором і виглядом. Горіхи, яблука, сливи – це плоди. За допомогою насіння з плодів рослини розмножуються.
Висновок. Органи рослин різних видів різняться довжиною, висотою, формою, розміщенням у просторі, кольором, розміром.
Як ви вважаєте, який орган найголовніший ?
Довести свою думку за методом "ПРЕС"
Фізкультхвилинка
Якщо ти любиш природу – підніми руки.
Якщо тобі подобаються квіти – посміхнись.
Якщо ти не збираєш великих букетів квітів – плесни в долоні над головою.
Якщо ти не ламаєш гілок дерев – присядь і встань.
Якщо ти не обриваєш листочків на кущах і деревах – нахились вправо, вліво.
Якщо ти не топчеш траву – змахни руками.
Якщо ти переконаний, що кожній людині треба піклуватися про природу – простягни руки своїм сусідам, візьми їх за руки.
6. Поділ дітей на групи "Корінь", "Стебло", "Лист", " Квітка", "Насіння".
Робота в групах.
-А зараз ви будете юними дослідниками. Вам потрібно пронумерувати малюнки, як відбувається ріст і розвиток рослини.

6. Закріплення й осмислення знань.
1. Розгадування загадок
У зеленім кожушку, костяній сорочці,
Я росту собі в ліску, всім зірвати хочеться. ( Ліщина)
Сережки я повісила - тонесенькі такі -
І радісно та весело готуюсь до весни. (Береза)
Я найперша зацвітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка. (Пролісок)
- Відгадавши загадки, скажіть, чи можна ці рослини об’єднати в одну групу?
Чому? Які стебла в цих рослин? Тож на які групи можна поділити рослини? 2. Розгляд таблиці.
3. Гра "Незакінчені речення"( використовуючи мікрофон).
Кущі - це: калина...
Дерева - це: дуб...
Трав’янисті рослини - це : будяк...
4. Дидактична гра "Що де росте"
Діти виходять до дошки і прикріплюють свої картки-рослинки до відповідного малюнку на картині.

5. Складання "Сенкану" до слова рослини.
Рослини
Зелені, соковиті.
Дихають, ростуть, розмножуються.
Рослини дають кисень.
Зелене диво.
6.Розгляд таблиці "Умови проростання насіння"
- Які ж умови необхідні для життя рослин? (Вода, повітря, тепло, світло, поживні речовини (мінеральні солі).

7. Підсумок уроку
- Яке значення мають рослини для вас ? Що ви повинні робити, щоб рослини не зникали? Чи справдилися ваші очікування?
Пропоную вам продовжити думку за схемою:
дізнався
навчився
Я допоміг
навчив
дякую

За відповіді ваші спасибі вам,діти ,
Прийшов час урок завершити.
Сьогодні ми продовжили
Рідний край вивчати.
Як підсумок, можу
Одне лиш сказати:
Ви – просто молодці.
Зробили багато -
Знання будете мати.
Я хочу, щоб завжди
Цвіло наше місто.
Щоб цвітом повнились сади,
Щоб зеленіли луки і ліси
І були всі щасливі діти.
В народі кажуть,що кожна людина в своєму житті повинна посадити дерево. Де б ви не були, завжди пам’ятайте, що не можна топтати траву, ламати дерева, зривати квіти. Якщо кожен берегтиме природу, наша земля буде зелена й красива. Посміхатиметься сонечко і ростимуть квіти.
Категория: Інтерактивні технології навчання | Добавил: klimka (02.02.2013) | Автор: Коваленко Ірина Миколаївна E
Просмотров: 570 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:21:47

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2016