Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 05.05.2024, 10:37 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
8 Марта [24]
Новогодний утренник [3]
День именинника [2]
Разное [62]
КВНы [4]
Первый, последний звонок [9]
Игры, развлечения [6]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Сценарии праздников » Игры, развлечения

Гра "Що? Де? Коли?" на тему "І цікава, й солов`їна наша музична країна"
Мета: 1. Навчити учнів вирішувати нестандартні завдання з музики: ребуси, музичні квадрати, музичні ігри, кросворди. Підбити підсумки вивченого.
2. Розвивати бажання в учнів бути всебічно розвинутими; зацікавити предметом “Музика”; розвивати навички вокально-хорового співу під час розучування пісень.
3. Виховувати любов до народної і до класичної музики.

Обладнання:
1. Картки з творчими завданнями.
2. Емблеми команд.
3. Тексти для створення мелодій.
4. Картки із загадками, ребусами, кросвордами.
5. Магічні квадрати.
6. Диски для туру “Вгадай мелодію”.
7. Магнітофон, синтезатор.


Хід гри:

Хлопець. Увага! Увага!
Дівчина. Добрий день! Шановні друзі!
Всіх вітаємо в цей час!
Ми зібрались в цьому крузі,
Гра “Що? Де? Коли?” – для вас.
Хлопець. І цікава, й солов’їна
Наша музична країна.
Спів її луна завзято,
Всі ми вмієм добре грати.
Дівчина. Вмій співати, танцювати,
Думай швидко, грай завзято.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим у відповіді бути.

(Учні діляться на 2 команди – хлопчики, дівчатка)

Капітан 1. Ось і зустрілись, ось і поєдинок,
Дружно вітаємось, дорогий противнику.
Капітан 2. Тож давайте позмагаємось,
Свою музичність покажемо до дна,
Бо сьогодні ми – суперники завзяті,
А завтра всі – одна сім'я.
Капітан1. Я – капітан команди “Скрипковий ключ”. Перед лицем своїх друзів обіцяю: я і моя команда будемо боротися за право бути переможцями. Диригувати...
Команда. Активно!
Капітан 2. Співати – милозвучно!
Сперечатись – доказово!
Для всіх – обов’язково!

(Діти займають свої робочі місця).

І тур.
1. Таємниче зникнення.
(Роздаються картки, на яких зображено нотний стан із мелодією. У цій мелодії дещо пропущено. Знайти відсутні знаки.)

2. Комп’ютерний вірус.
(У картках – слова, які стосуються світу музики, але до них “ускочив” вірус – небажані слова. Їх треба знайти і вилучити.)

А Б В
Моцарт
Бетховен
Штраус
Шевченко
Лисенко Ціла
Половинна
Сорок шоста
Четвертна
Сімнадцята Театр
Концерт
Ложа
Люстра
Оркестр

3. Алфавіт.
(На будь-яку літеру за 1 хв. треба написати слова, які мають відношення до світу музичного мистецтва.)

4. Без чого немає нічого.
• Без чого нота – не нота;
• Без чого пісня – не пісня;
• Без чого оркестр – не оркестр;
• Без чого скрипка – не скрипка;
• Без чого опера – не опера;
• Без чого нотний стан – не нотоносець;
• Без чого музика – не музика;
• Без чого концерт – не концерт.

5. Хто я?
(Капітани демонструють пантомімою етюд, у якому розкривають суть музичної професії – співак, диригент, скрипаль, барабанщик.)

6. Між небом і землею.
Я між небом і землею,
Я лечу разом із нею.
Хто вона, кажи мені,
Наяву, а не у сні.
Вона живе на 1 лінійці (мі),
Між 2 і 3 (ля),
Під 1 (ре).

7. Октава.
(Називаю інтервали. Діти повторюють, викидаючи вгору відповідну кількість пальців).

8. Ми – композитори.
(На текст створити мелодію.)
1). Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко.

2). Ми на луг ходили
І танок водили.
Ось так на лужку
Ми танок водили.

(Слово надається журі. Підбиваються підсумки І туру.)

ІІ тур.
1. У яких казках є назви музичних інструментів?
Для чого ці інструменти введені в казку?

2. Загадки про музичні інструменти.
У лісі родилася,
В майстерні робилася,
А на руках плаче. (Скрипка)

Хто з нею добре знається,
До того озивається;
А хто не в лад її бере –
Аж по душі вона дере. (Скрипка)

Сам у церкві не буває,
А других туди зазиває. (Дзвін)

Зверзу шкіра, знизу шкіра,
А в середині пусто. (Бубон)

Живий мертвого б'є,
Живий мовчить, а мертвий реве. (Барабан)

То, товщає, то худне -
На весь дім голосить. (Гармошка)

3. Прислів’я про музику.
• Яка пташка, така й пісня.
• Треба розум мати, щоб гарно співати.
• Хто співає, той багато знає.
• Де пісня співається, там щасливо живеться.
• Танцювати під чужу дудку.
• Спів для людини – життя.
• Народ без пісні, як соловей без крил.
• Музика і пісня – одне ціле.

4. Кросворд.

(У пропущені клітини поставити назви голосів.)

(У пропущені клітини поставити літери, щоб з'явилися назви нот.)

5. Магнітні квадрати.
(У пропущені клітини вставити тривалість нот так, щоб загальна кількість тривалостей у рядку відповідала розміру.)















(Слово надається журі. Підбиваються підсумки ІІ туру.)
ІІІ тур.
1. Назвати пісні, в яких є слова, що належать до світу музики.

2. “Вгадай мелодію”

(Слово надається журі. Підбиваються підсумки ІІІ туру.)

ІV тур.
Конкурс капітанів.
Твір на тему: “Я живу в країні “Музика”.

(Слово надається журі. Підбиваються підсумки ІV туру і всієї гри.
Нагородження команди-переможця.)
Категория: Игры, развлечения | Добавил: annayacenko (18.02.2014) | Автор: Анна Яценко E
Просмотров: 801
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:10:37

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024