Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Суббота, 03.12.2016, 15:52 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
характеристика [3]
отчёты [1]
Документация [3]
Разное [7]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
 
200
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3218
Новых за месяц: 94
Новых за неделю: 15
Новых вчера: 1
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 17
Обычных юзеров: 3176

Из них

Парней: 529
Девушек: 2689

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » К концу учебного года » Разное

Що повинні знати діти на кінець 1 класу?
Навчання грамоти 

У добукварний період передбачається формування таких умінь: 

* свідомо приймати правильну позу перед початком письма; 
* показувати правильне положення ручки в руці, тримає її великим, середнім і вказівним пальцем; 
* класти правильно зошит на парту перед початком письма і зберігати таке його положення в процесі письма; 
* правильно рухати знаряддям письма уздовж рядка за допомогою кисті і передпліччя на мізинному пальці; 
* показувати верхню, нижню, ліву, праву сторону сторінки: початок, середину, кінець рядка; середину між рядковими лініями; 
* зображувати прямі, ламані, хвилясті, петельні лінії перервними і неперервними (у міру можливого) рухами руки; 
* знаходити і показувати всі лінії графічної сітки зошита; 
* визначати кількість слів у реченні (на слух під час читання); 
* складати графічні моделі простих речень (до 5 слів, у тому числі зі службовими словами); 
* впізнавати і розрізняти слова назви предметів, ознак, дій; 
* уміти поставити до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? Що роблять?; 
* розрізняти мовні та немовні звуки; 
* знати, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами; 
* розрізняти голосні і приголосні звуки; 
* поділяти на склади слова з двох – трьох складів; 
* визначати наголос у дво - трискладових словах. 

Навчання грамоти 

У букварний період передбачається формування таких умінь: 

* розрізняти друковане і рукописне письмо; 
* пояснювати важливість рукописного письма; 
* впізнавати і називати відповідно до алфавіту малі і великі рукописні букви; писати їх з дотриманням правильної форми, висоти, ширини, поєднувати безвідривно елементи букв, букви за типами поєднань: верхнє, середнє, нижнє; 
* писати слова зв’язно, ритмічно, з однаковим нахилом, розташовувати слова і речення в основному рядку; 
* списувати склади, слова, речення з рукописного і друкованого тексту; 
* писати під диктовку склади, слова, речення; 
* називати і вживати на письмі пунктуаційні знаки: кому, тире, знаки оклику і питання; 
* дотримуватися гігієнічних вимог у процесі письма; 
* фіксувати початок і кінець тексту; 
* розповідати, про що йдеться у тексті, відповідати на запитання по змісту прослуханого; 
* переказувати сюжетний текст букварного типу; 
* розрізнювати види письма: друкованого, рукописного і малюнкового; 
* впізнавати і розрізняти букви на позначення голосних і приголосних звуків; 
* читати склади і слова з буквами і, я, ю, є, ї, ь в різних позиціях, слова з апострофом; слова з буквами і буквосполученнями ґ, щ, дж, дз; 
* читати слова складами; 
* читати букварні тексти цілими словами; 
* правильно вимовляти приголосні звуки. 

Навчання грамоти 

У післябукварний період передбачається формування таких умінь: 

* списувати друкований і рукописний текст, дотримуючись каліграфічних вимог; 
* виконувати мовні завдання фонетико – графічного, лексичного, граматичного характеру; 
* писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням, зв’язний текст, у якому написання слів відповідає вимові (інші слова записуються на дошці або продиктовуються орфографічно); 
* складати, записувати (самостійно та з допомогою вчителя) речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією , створеною вчителем; 
* слухати розуміти усне висловлювання – час звучання до однієї хвилини; 
* висловлювати співпереживання з діючими особами у процесі слухання тексту; 
* читати напам’ять до 5 віршів; 
* відтворювати за зразком інтонацію речень різних за метою висловлювання; 
* відтворювати в особах прослуханий діалог; 
* формулювати запитання за змістом прослуханого тексту; 
* самостійно будувати зв’язне висловлювання за поданим початком (ілюстрацією, серією малюнків); на основі прослуханого тексту або випадку життя; 
* правильно записувати слова, вимова і написання яких не розходяться; 
* правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків; 
* списувати текст (15 – 20 слів), дотримуючись правил каліграфії, перевіряти написане, виправляти допущені помилки; 
* писати під диктовку слова, речення з трьох – чотирьох слів, зв’язний текст обсягом 15 – 20 слів; 
* правильно вимовляти, наголошувати і писати загальновживані слова, передбачені програмою для запам’ятання; 
* читати на кінець року 20 – 30 слів за хвилину, дотримуючись якостей читання. 

Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти у 1 класі 

Бабуся, бджола, виразно, влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа, дзьоб, дідусь, загадка (і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір. 
Математика 
На кінець навчального року учні повинні: 
* Розуміти, що навколишні предмети мають певні ознаки (колір, розмір, форму, призначення, розміщення тощо), визначати ці ознаки в предметах; 
* групувати предмети за даною ознакою; 
* розуміти поняття: більший, менший, однакові за розміром; довший, коротший, однакові за довжиною; 
* ширший, вужчий, однакові за шириною; товщий, тонший, однакові за товщиною; вищий, нижчий, однакові за висотою; 
* важчий, легший, однакові за масою; 
* володіти різними способами порівняння; 
* розуміти поняття: швидко, повільно, глибоко, мілко; рано, пізно; близько, далеко; дешево, дорого; 
* розуміти значення слів: над, під, на, за, поруч, зверху, знизу, між, зліва, справа, поза, усередині, навколо; 
* вміти переміщувати предмети у зазначених напрямках; 
* розуміти поняття: кожний, всі, решта, один з, будь – який, стільки само, порівну; 
* розуміти значення слів один і багато; 
* розуміти сутність кількісної і порядкової лічби; 
* називати числа від 1 по 20 в прямому і зворотному порядку, від будь-якого числа до вказаного; 
* розрізняти число і цифру; 
* знати, о кожне наступне число більше попереднього на 1 і навпаки; 
* знати «сусідів» числа в ряду чисел; 
* користуватися знаками =, ‹ , › , +, - ; 
* знати склад числа у межах 10 з двох чисел; 
* володіти культурою запису у зошитах; 
* утворювати двоцифрові числа з десятків і одиниць; 
* визначати кількість десятків і одиниць; 
* розрізняти двоцифрові і одноцифрові числа; 
* порівнювати числа у межах 20; 
* знати назви компонентів та результату дії додавання та віднімання; 
* складати за прикладом на додавання 2 приклада на віднімання; 
* знати і використовувати переставну властивість додавання; 
* знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу чисел, на основі знання взаємозв’язку між додаванням і відніманням; 
* знати напам’ять таблиці додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 10; 
* виконувати додавання і віднімання чисел з переходом через десяток у межах 20; 
* обчислювати приклади на 2 дії; 
* розуміти сутність поняття числовий вираз; 
* читати числові вирази, що містять одну дію, з використанням термінів: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти різницю, знайти суму; 
* мати уявлення про рівність і нерівність, складати їх за малюнками; 
* розуміти поняття задача; знати структуру задачі; 
* складати та розв’язувати прості задачі; знати типи задач; 
* знати одиниці довжини, маси, місткості, часу; виконувати порівняння та дії над величинами; 
* вимірювати відрізки за допомогою лінійки; 
* креслити відрізок заданої величини; 
* розпізнавати на називати плоскі та геометричні фігури. 

Я і Україна 
На кінець навчального року учні повинні: 

* мати уявлення про себе як члена певної спільноти (сім’я, школа, місто, країна); 
* називати власне прізвище, ім’я, по батькові; 
* розпізнавати різні сенсорні відчуття під час обстеження предметів (холод, біль, тепло тощо); 
* виявляти властивості обстежуваних предметів (форма, колір, розмір, смак тощо); 
* називати приклади культурного поводження, порушення правил поведінки; 
* виявляти інтерес до способів покращення зовнішнього вигляду, поведінки; 
* мати уявлення про сім’ю, як об’єднання рідних людей; заняття батьків; 
* називати членів сім’ї, їхні імена; 
* розпізнавати позитивні вчинки, які схвалюють у сім’ї і ті, що можуть засмучувати рідних; 
* прагнути бути корисним у сім’ї; шанобливо ставитись до старших, хворих членів сім’ї; 
* мати уявлення про правила культурного поводження зі старшими й однокласниками у найтиповіших життєвих ситуаціях: удома, в школі, храмі, музеї, театрі, кінотеатрі, магазині, пошті; поводитись за столом під час вживання їжі;
* доречно вживати слова етикету; 
* розрізняти добрі вчинки й ті, що шкодять іншим людям; 
* виконувати правила поведінки школяра; 
* мати уявлення про: 
- живу та неживу природу; 
- властивості повітря, води; 
- вплив висоти Сонця на зміну пір року; 
- значення сонячного світла і тепла для рослин, тварин, людей; 
- значення повітря, води, ґрунту для рослин, тварин, людей; 
- різноманітність рослин та тварин, умови їх зростання та проживання; 
- значення рослин і тварин для людини; 
* розпізнавати рослини та тварини найближчого оточення; 
* виявляти шанобливе ставлення до неживої природи, рослин і тварин найближчого оточення; 
* знати про природні умови міста; 
* називати своє місто, вулицю, домашню адресу; 
* знати 1 – 2 основних пам’яток свого краю; 
* розкривати свій можливий внесок у чистоту, охайність найближчого середовища; 
* мати уявлення про Україну, як незалежну державу 
* знати деякі державні, народні та релігійні свята; 
* виявляти інтерес до участі у відзначені пам’ятних дат; 
* виявляти шанобливе ставлення до символів держави. 

Джерело: http://www.nachalka.com.ua 

Категория: Разное | Добавил: Лидия (06.12.2013) | Автор: * E
Просмотров: 624
Всего комментариев: 0
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:15:52

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2016