Характеристика уч__________ класу _______ ЗШ
_______________________________________________________________
Загальнонавчальними вміннями і навичками оволоді____ на _________________рівні. Уміє слухати і розуміти
усне висловлювання, відтворювати в особах діалог на ____________ рівні,
переказувати текст на ___________ рівні. Читає цілими словами; словами і складами, складами, не вміє читати. Засвоїв(ла) написання букв, з'єднань букв на _________ рівні.
Вміє/не вміє списувати
рукописний і друкований текст (каліграфічно, грамотно, охайно, дотримуючись
правил оформлення письмової роботи, допускає 1-2 помилки, велику кількість
помилок). Вміє (не вміє) писати під диктовку на ___________ рівні, грамотно(не/допускаючи помилки), каліграфічно, вміє (не
вміє) перевірити написане, самостійно знайти і виправити помилки. Вміє визначити
на слух кількість слів у реченні, кількість речень у тексті, дібрати заголовок
до тексту, доповнити речення, самостійно скласти речення за малюнком. Знає (не
знає) назви букв українського алфавіту, вміє (не вміє) аналізувати звуковий
склад слова, назвати букви в написаному слові, ділити слова на склади,
визначати наголошений склад.
Рівень навчальних досягнень з математики - ________ .Знає / не знає назви, послідовність, чисел від 1 до 20, вміє\ не вміє назвати
назви компонентів дій , знає/не знає, вміє застосовувати переставну властивість
. Знає не знає таблиці додавання і віднімання чисел у межах 20 на ________ рівні. Знає / не знає одиниці довжини, об'єму, маси. Вміє/ не
вміє лічити предмети, не допускаючи помилок при цьому. Вміє читати, записувати
і порівнювати числа в межах 20 на __________ рівні, складати числові
вирази та обчислювати їх значення на __________ рівні, розв'язувати прості та складні задачі на _________ рівні, складати задачі за малюнком, питанням, за практичними діями на _________
рівні. Розпізнає (не знає) прості геометричні фігури. Будує відрізки, вміє
вимірювати довжину відрізка на ________ рівні.
Фізична підготовленість на ________ рівні. Вміє грати в рухливі ігри, естафети. Вміє виконувати вправи комплексного тесту і оцінки фізичної підготовленості
на __________ рівні. Свідомо ставиться до збереження і зміцнення свого здоров'я.
Прикладні уміння і навички на _________ рівні. На уроках художньо-естетичного циклу працює (з
задоволенням, з бажанням творчо, не хоче, відмовляється працювати). Знає і дотримується правил техніки безпеки при
роботі з різними матеріалами. Працює
(самостійно, з допомогою вчителя, лід
керівництвом учителя, потребує постійної допомоги).
Пізнавальна
активність висока (середня, низька, відсутня). Навчається в міру своїх
можливостей (може навчатися краще). Старанний(а), наполегливий(а), трудолюбивий.
Доброзичливий(а) . Уміє дружити, має друзів, користується повагою. Батьки приділяють
належну увагу (недостатньо часу) у вихованні дитини.
|