Змістом орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Колегія Міністерства освіти і науки України затвердила 13 оновлених та "розвантажених" навчальних програм для школярів 1-4 класів, які застосовуватимуться в молодшій школі вже з 1 вересня.
Методичні рекомендації щодо організації та проведення першого уроку в 1-4 класах у 2014-2015 н. р.направлені на формування в учнів молодшого шкільного віку ключових компетентностей: загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту, громадянської – формувати патріотичні почуття молодших школярів, усвідомлення поняття «любов до Батьківщини»; предметних компетентностей: пробудження почуття любові й поваги до рідної землі, України; виховання у дітей усвідомлення себе як невід’ємної частини українського народу, почуття національної свідомості, патріотизму.
2. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести цей наказ до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Успішність роботи учителяпредметника значною мірою залежить від організації діяльності навчального кабінету. Книга містить повний комплект новітніх нормативних вимог до навчального кабінету, документи з усіх напрямків його діяльності: оформлення, систематизації навчального матеріалу, науково-методичної й позакласної роботи.