Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Четверг, 16.05.2024, 13:06 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
англ. язык [32]
математика [37]
укр.язык [28]
укр.чтение [34]
Я и Украина [37]
Музыка [0]
рисование [4]
Труды [11]
Основы здоровья [15]
физкульминутки [0]
христианская этика [3]
другое [10]
русский язык [19]
информатика [13]
физкультура [7]
ПДД [3]
Информатика. Тесты [7]
Литературное чтение [11]
ИКТ в работе учителя [1]
Этика [2]
Тесты [0]
Правознавство [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Файлы » Конспекты уроков » укр.чтение

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

Відкритий урок Тема: «Звук [ ж ]. Позначення його буквами «Ж», «ж».
03.11.2011, 20:37
Відкритий урок

Тема: «Звук [ ж ]. Позначення його буквами «Ж», «ж».

Мета: ознайомити учнів з буквами «Ж», «ж» (же), їх назвою та звуковим звучанням; формувати в учнів літературну вимову слів із звуком [ ж ], розвивати навички правильного свідомого читання, розвивати увагу, пам`ять, мислення і мовлення, пізнавальні здібності учнів, збагачувати словниковий запас учнів; познайомити з комахами, які потребують охорони, виховувати бережне ставлення до природи, прагнення охороняти її, бути її другом.

Обладнання: паперове «сонечко», на лапках якого а, о, у, е, и, і; девіз уроку – на дошці;
плакат із буквою «ж» віршем; сніжинка, 2 букви «к»;
стрічка – блискавка;
чистомовка на окремих смужках;
картки до гри «Літачок»;
скоромовка на дошці + малюнок ;
картки зі словами – відгадками; картки до гри «Буквоїд»;
малюнки жуків та бджілки.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

1. Привітання гостей.
Любі діти, до нас в клас
Завітали люди щирі.
Привітаймо в добрий час
Гостей посмішкою , миром.

2. - Уроки бувають різні: цікаві й скучні, сумні й веселі. А сьогодні буде добрий урок. Урок, який вчить нас жити за законами краси, за законами добра.


3. Діти: Щоб урок прийшов немарно,
Треба сісти рівно й гарно!

4. Гра «Мозковий штурм»
– Назвати букви, які позначають голосні звуки.
- Назвати букви, які пом`якшують попередні приголосні.
- Назвати букви, які на початку слова позначають 2 звуки.
- Назвати букву, яка завжди позначає 2 звуки.

5. Девіз уроку: (на дошці)
Не ламай, не вбивай,
Не рубай, не губи.
По…алій, захисти,
Напої , о…иви.
- Хто звертається з таким проханням до вас?( матінка – природа)
- Яка літера пропущена у словах?

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- На цьому уроці ми познайомимося з великою та малою буквами «же», їх правильною назвою, будемо розвивати ваші вміння виділяти у словах звук «ж», формувати навички правильного і свідомого читання, збагачувати ваш словниковий запас.


ІІІ. Підготовчі вправи.

1. Вивчення вірша.
Жук дивується:
- Невже, схожий я на букву «Ж»?

2. Асоціації, які викликає буква Ж. Гра «Асоціативний кущ»

- А що вам нагадує буква Ж? (Відповіді дітей).
- Стала сніжинка літерою «ж»?
Сонце її не розтопить уже. (Сніжинка).

Я взяла нитки червоні
І зв`язала дві букви К.
Вмить з`явилась на долоні
Буква, схожа на жука.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота в зошиті «Супутник Букваря» с.58.
а) Написання друкованої букви «ж».
б) Стрічка – блискавка: - Яка буква зайва?
ЖЖЖКЖЖЖЖ
ЖЖЖЖЖНЖЖ
в) Самостійна робота з аналогічною стрічкою. (жовтий папірець).

2. Мовна розминка. Звукове значення букви «Ж».
а) - Де у природі ви чули цей звук?
- З буквою ви знайомі, а тепер спробуємо почути звук?

- Що ви можете сказати про цей звук? (Буква «же» , позначає звук [ ж ]. Він – приголосний.

б) Утворення та читання складів з буквою «же»
( на дошці жучок, на лапках якого написані букви : а, о, у, и, і, е.

в) Вимовляння чистомовки. Гра «Римуємо рядки».
( До першої частини підібрати другу).
Жа-жа-жа, жа-жа-жа –ми знайшли вужа.
Жі-жі-жі, жі-жі-жі – ну й слизькі вужі!
Жи-жи-жи, жи-жи-жи – з нами в ліс біжи.
Жа-жа-жа, жа-жа-жа – віднесем туди вужа.
г) Гра «Літачок» .
-Жу – жу – жу!
Жу – жу – жу!
Я всі букви подружу!
Утворення та читання складів типу ППГ.
( на дошці таблиця з кишеньками: по горизонталі – голосні:а, о, у, и, і, е, а по вертикалі – жл, жр, жн, вж, лж. У дітей утворені склади: жла, жло, жлу і т. д., вони й заповнюють відповідну кишеньку).

д) Вивчення скоромовки за допомогою методу ейдетики. Змагання в проказуванні скоромовки.
Жовтий жук у житі жив,
Жук із жабою дружив,
Жартувати жук любив –
Жабу жук завжди дражнив.

3. Фізкультхвилинка.

4. Аналітико – синтетичні вправи.
Відгадування загадок.
а) Сам чорний, та не ворон.
Є роги, та не бик.
Є шість ніг без копит.
Крила має і літає.
Летить – виє, сяде – землю риє.( Жук).

б) У зеленому жакеті,
галасує в очереті,
хоч і плавати мастак,
і не риба, і не рак. (Жаба).

в) Лиш торкнись до колючок –
Він згортається в клубок.
Не вгадаєте ніяк? Підкажіть!
Це …. . (Їжак).


5. Робота над реченням.

- Скласти речення зі всіма словами-відгадками і записати його графічну схему.
У схемі зайти і позначити слово-дію ( слово-ознаку, «маленьке» слово).

6. Гра «Буквоїд».
- Жив тут дід Буквоїд,
Що їв букви на обід.
Замість печива до чаю,
Встав, яких не вистачає.

(на дошці) - ..аба, бд…оли, ву…і, д…ерело.
І – ряд - …ук, …ало, пирі…ок, …інка.
ІІ ряд - …урнал, …асмин, …ор…ина, д…аз.
ІІІ ряд –ї…ак, сму…ка, …нива, рі…ки.

7. Зробити звуковий аналіз слів з попереднього завдання.
Два учні – на дошці роблять звуковий аналіз слів вужі,їжак.

8. Робота з Букварем. ( с.106).
а) читання сильним учнем;
б) читання складів ( хором + несильні учні);
в) читання слів ( стовпчиками + словникова робота);
г) читання вірша ( «ланцюжком» реченнями).
д) словникова робота;
- Жоржина – осіння трав`яниста декоративна рослина, що цвіте великими квітками.
- Скаржився – жалівся;
- Дружина – жінка жука.

9. Робота над віршем.
а) прочитати слова із буквою «же»;
б) читання « ланцюжком»;
в) вибіркове читання;
- Де жив жук?
- Кому скаржився жук?
- Хто заважав жукові спати?
г) Чи насправді бджілки такі вже погані?
( Перелітаючи з квітки на квітку, бджоли переносять пилок, а це корисно для квітів – більше буде насіння. Бджоли дають людям смачний мед, віск, ліки від багатьох хвороб. Бджоли дуже корисні комахи, їх потрібно охороняти.)

V. Підсумок уроку.
- З якою буквою ви сьогодні ознайомилися?
- Що цікавого дізналися?
- Будьте і ви , діти, як бджілки. Творіть добро, саджайте дерева, очищайте струмки, джерела і річки, любіть свою матінку – землю і вона вам відповість щедрістю і любов`ю.

Додаткове завдання: «Жадібна жаба».
Жила жадібна Жабка в жахливому болоті. Жаба споживала смажені жолуді. От пролітав Джмелик повз жовтопузу жабку.
- Шановна Жабко, а не пригостите ви й Джмелика смаженим жолудем? – запитав Джмелик.
Жадібна Жабка зітхнула і жалібно відповіла:
- Смажені жолуді погані, до того ж у мене вже мало жолудів.
- Невже тобі невідомо: вона дуже жадібна Жаба! – проказав Жук Джмелику.
Тому жадібна жовтопуза Жабка ніколи не мала друзів. СООБЩИТЬ О БИТОЙ ССЫЛКЕ
Категория: укр.чтение | Добавил: Ната
Просмотров: 2287 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2
Всего комментариев: 2
avatar
0
2 Лидия • 21:01, 03.11.2011
Сертификат за Ваш урок можете скачать на форуме. Успехов Вам и творческого вдохновения! happy
avatar
0
1 Лидия • 20:39, 03.11.2011

Ну вот, всё у Вас получилось! Спасибо большое!
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:13:06

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024