Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 05.05.2024, 12:16 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
англ. язык [32]
математика [37]
укр.язык [28]
укр.чтение [34]
Я и Украина [37]
Музыка [0]
рисование [4]
Труды [11]
Основы здоровья [15]
физкульминутки [0]
христианская этика [3]
другое [10]
русский язык [19]
информатика [13]
физкультура [7]
ПДД [3]
Информатика. Тесты [7]
Литературное чтение [11]
ИКТ в работе учителя [1]
Этика [2]
Тесты [0]
Правознавство [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Файлы » Конспекты уроков » Основы здоровья

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

"Навчаюсь вибирати"
25.08.2011, 19:46
НАВЧАЮСЬ ВИБИРАТИ
Тема. Прийняття рішень.
Мета. Сприяти розвитку навички прийняття усвідомлених рішень, раціонального вибору поведінки з метою збереження здоров’я.
Розвивати комунікативну компетенцію, надати дітям можливість висловити альтернативні пропозиції щодо збереження здоров’я.
Розвивати інформаційну і самоосвітню компетенції, тренувати навичку вибору з кількох альтернатив тієї, якій віддаєш перевагу.
ХІД УРОКУ
1. Гра – вітання « Скажи комплімент».
Діти сидять в колі. Встають. Учитель починає. Потрібно передати один одному весняну квіточку і з посмішкою для передачі гарного настрою привітати один одного та висловити комплімент товаришу.

2. Мотивація. Оголошення мети.
- Чи пам’ятаєте ви уроки, присвячені крокам прийняття рішень? Назвіть ці кроки.(Вивішуються на дошці)
- Сьогодні ми, дотримуючись цих кроків, обговоримо проблему збереження здоров’я. Отже, ми говоритимемо про здоров’я і виберемо прийнятні для кожного способи збереження здоров’я.

3. Вправа « Очікування».
1) Енергізатор «Метелики» (летимо на галявинку)
2) Свої очікування діти записують на листочках із зображенням квіток, прикріплюють на галявинку на дошці і озвучують.

4. Вправа «Поділись знаннями». (Робота у групах.)
Учитель об’єднує дітей у три групи:
- Яка зараз пора року?
- Назвіть весняні місяці.
- Як на уроці фізкультури(на перший – третій) розрахуйтесь по назвах весняних місяців.
Кожна група підходить до позначеної парти. На партах лежать конверти із завданнями, аркуші паперу, малюнки, ручки.
1) Знайти серед малюнків ті, на яких зображено здорових людей. Написати, які почуття відчуває здорова людина. Продовжити фразу: «Коли людина здорова,…»
2) Знайти серед малюнків ті, на яких зображені хворі люди. Написати, які почуття Відчуває хвора людина. Продовжити фразу: «Коли людина хворіє,…»
3) Написати, чим може займатися здорова людина. Продовжити фразу: «Здорова людина має можливості…»

5. Фізкультхвилинка.
- Щоб бути здоровим, обов’язково треба робити зарядку. І ми це вміємо.

Всі піднесли руки – раз! - потягування
На носках стоїть весь клас.
Два – присіли, руки вниз, - присідання
На сусіда подивись. – повороти головою вправо-вліво
Раз! – І в гору. – потягування
Два! – І вниз. – присідання
На сусіда подивись.
Будем дружно присідати,
Раз! – піднялись.
Два! – присіли.
Хай міцніє наше тіло.
Хто старався присідати,
Може вже відпочивати.

6. Вправа «Пошук рішення».
На дошці плакат «Правила мозкового штурму»:
- Приймаються будь-які відповіді на запитання вчителя.
- Критикувати чужі відповіді не можна.
- Робити зауваження кому-небудь не можна.
- Можна пропустити « хід».
1) Робота у парах. Пари об’єднуються за малюнками-емблемками, заздалегідь причеплених на груди дітям.
Завдання: обдумати і запропонувати свої пропозиції поведінки щодо збереження здоров’я.
(Повторення правил)
2) Мозковий штурм « Вислови свою пропозицію».
3) Вибір рішення.
- Прозвучало багато пропозицій щодо збереження здоров’я. Я також обмірковувала це питання і приготувала таблицю, у яку внесла імовірні пропозиції та їхні альтернативи.
Кожен з вас повинен вирішити для себе, приймаєте ви пропозицію (чинитимете згідно з нею), не відкидаєте пропозицію (подумаєте) або відкидаєте пропозицію ( не будете чинити згідно з нею).
У кожного з вас є сигнальні картки за кольорами світлофора: зелений – ви приймаєте пропозицію,
жовтий – ви подумаєте,
червоний – ви не приймаєте пропозицію.
( Учитель рахує кількість піднятих сигнальних карток і записує у відповідну графу таблиці число маркером відповідного кольору.)
ВИСНОВОК: Кожна людина має для себе зробити вибір і прийняти правильне рішення щодо збереження свого здоров’я. Існує багато альтернатив ( пропозицій) щодо збереження здоров’я і кожен вибирає ту альтернативу (пропозицію)щодо збереження здоров’я, котра йому більше підходить.
7. Підсумки.
- Чи виправдалися на уроці ваші очікування?
- Чого ви дізнались і навчились?
- Підійдіть до дошки і ті квіточки, на яких були записані очікування, що виправдалися, замініть на полунички.
- На нашій галявинці визріло багато полуничок. Ми зібрали гар ний урожай. Давайте пригостимо і наших гостей та побажаємо їм доброго здоров’я.
8. « Пригощання» гостей.
- Усім гостям на згадку подаруємо полуничку з нашої галявинки. СООБЩИТЬ О БИТОЙ ССЫЛКЕ
Категория: Основы здоровья | Добавил: Томик
Просмотров: 821 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Лидия • 20:58, 26.08.2011
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:12:16

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024