Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 26.04.2024, 15:04 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
англ. язык [32]
математика [37]
укр.язык [28]
укр.чтение [34]
Я и Украина [37]
Музыка [0]
рисование [4]
Труды [11]
Основы здоровья [15]
физкульминутки [0]
христианская этика [3]
другое [10]
русский язык [19]
информатика [13]
физкультура [7]
ПДД [3]
Информатика. Тесты [7]
Литературное чтение [11]
ИКТ в работе учителя [1]
Этика [2]
Тесты [0]
Правознавство [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Файлы » Конспекты уроков » математика

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

Складання задачі, яка містить термін «стільки само»; задачі на знаходження різниці (остачі). Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднім
13.02.2016, 18:51
Тема. Складання задачі, яка містить термін «стільки само»; задачі на знаходження різниці (остачі). Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3.

Мета: учити складати задачу, яка містить термін «стільки само»;
- вправляти учнів в розв’язуванні задач на знаходження різниці (остачі);
- закріплювати знання табличного додавання і віднімання числа 3;
- формувати навички швидких обчислень;
- розвивати мислення, кмітливість;
- виховувати інтерес до науки математики.

Обладнання: зображення санчат, об'ємні моделі лісових тварин: білочки, їжачка, зайчика та лисички; таблиця з геометричним матеріалом; роздавальний матеріал;
планшет, сигнальна картка.

Тип уроку: комбінований

Методи та прийоми: словесні - пояснення, робота з підручником, наочні – таблиці, малюнки, моделі, практичні – навчальні, ігрові вправи.

Форми роботи – фронтальна, парна, групова, індивідуальна.

Хід уроку
І Організація класу. Мотивація навчальної діяльності
Вч. – Діти, на нашу адресу сьогодні надійшов лист від учнів Лісової школи. Вони запрошують нас до себе на гостину і хочуть розпитати вас та дізнатися, чому ж ви навчилися в 1 класі. Підемо?
Діти. – Так!
Вч. – Ми поїдемо на санчатах. Але пам’ятайте, що ліс - це домівка для багатьох тварин. Отже треба поводитися чемно і старатися якнайкраще працювати на уроці.
ІІ Закріплення знань про випадки табличного додавання і віднімання числа 3.
Вч. – Кожна група дітей буде мати свої санчата. Вони будуть швидко їхати при умові, що одна рейка санчат - це додавання числа 3, а інша – віднімання числа 3. З кожної групи я запрошую до дошки учня – сильного та вправного, який зможе швидко працювати біля дошки та матиме силу зрушити наші санчата з місця. (Інші діти працюють на планшеті).
Математичний диктант:
1 учень: число5 збільшити на 3;
- число 3 збільшити на 3;
- число 7 зменшити на 3;
- число 10 зменшити на 3.
2 учень: 7 + 3;
4 +3;
9 – 3;
5 – 3.
3 учень: У Оленки 5 олівців, а в Максима на 3 більше. Скільки олівців у Максима?
Їжачок знайшов 9 грибочків, а білочка – на 3 менше. Скільки грибочків знайшла білочка?
Вч. – Молодці! Наші санчата готові до початку подорожі. Швидко мчать вони по лісу. Але хто це чекає нас на стежинці? Та це Їжачок-провідничок.
Задача від Їжачка (діти відповідь показують математичним віялом):
По гриби Їжак пішов,
Вісім рижиків знайшов.
Три гриби – в корзину,
А залишок – на спину.
Скільки рижиків на голках Їжачка? (8 – 3 = 5)
Їжачок по лісу йшов,
Грушки він собі знайшов.
В ліву лапку взяв чотири,
А у праву – зразу 3.
Скільки грушок разом стало,
Швидко відповідь назви. (4 + 3 = 7)
Молодці, діти!
Фізкультхвилинка.
Весело санчата котяться згори.
На санчатах їдуть веселі школярі.
То направо, то наліво, то угору, то униз.
Покатались та й присіли – знов за ручку ти берись.
Робота у зошитах:
а) каліграфічна хвилинка – повторити правопис цифри 3 – показати Їжачкові, як гарно діти вміють писати цю цифру;
б) робота над задачами.
Вч. – Йдемо далі. І зустрічаємо веселу Білочку. Вона теж вчиться в 1 класі і приготувала свої задачі (з предметними малюнками)
Задача 1. Було 4 їстівних гриба і 2 мухомори. Скільки всього грибів?(4 + 2 = 6)
Задача 2. Було 4 їстівних гриба, а отруйних мухомори – на 2 більше.
Скільки було мухоморів? (4 + 2 = 6)
Вчитель записує обидві задачі на дошці, а учні - у зошиті.
- А тепер порівняйте, чому вийшли однакові приклади? (щоб до 4 додати 2 – треба виконати додавання і щоб збільшити на 2 – теж додавання);
- А чим відрізняються відповіді? ( У задачі1 – це всі гриби разом, а у задачі 2 – це тільки мухомори.
ІІІ Розвиток математичних знань
1) Робота за підручником (с.54, №1)
Вч. – Зайчик – пустун любить гратися каштанами і пропонує нам розв’язати про них задачу.( Робота проводиться усно, вчитель вводить поняття «стільки само» або «стільки ж»).
2) А маленький Снігурчик пропонує скласти і розв’язати задачу про нього. Але пропонує попрацювати групами:
1 – складає умову;
2 – запитання;
3 – розв’язання;
4 – відповідь.
У. Було 7 ягідок горобини. Снігур з'їв 3 ягідки.
П.Скільки ягідок залишилось?
Р. 7 – 3 = 4(яг.)
В. Залишилось 4 ягідки.
Вч . - Діти, які тут були головні слова? (Було, з'їв, залишилось) Якою дією розв’язували задачу? (Відніманням)
Фізкультхвилинка
Вітер дме усе сильніше,
Сніг летить мені в лице.
Я ступаю важче й важче,
Похиливсь, мов деревце.
Потім знову розігнувся
Й до роботи повернувся.
Вч. – Розглянемо задачу 4. Послухайте умову. Які слова тут головні? (Сиділо, полетіли, залишилось). Робота проводиться аналогічно. Задача записується у зошит.
Вч.( додатково) А Лисичка приготувала вам ось які цікаві завдання. Вона гуляла по лісу і знайшла гарні бурульки. Розгляньте уважно, які геометричні фігури ви побачили? (завдання виконується парами, інші висловлюють «так» чи «ні» сигнальною карткою)
ІV Підсумок уроку
Вч. – Швидко сплинув час нашої подорожі, нам треба повертатися додому. Чи сподобалося вам у Лісовій школі?
А чого ви там навчилися?
А що означає на 3 більше?
На 3 менше?
Учні Лісової школи вдячні вам за активну роботу та запрошують ще до себе наступного разу у гості. СООБЩИТЬ О БИТОЙ ССЫЛКЕ
Категория: математика | Добавил: fifnfy
Просмотров: 710 | Загрузок: 0
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:15:04

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024