Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 28.04.2024, 03:02 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
англ. язык [32]
математика [37]
укр.язык [28]
укр.чтение [34]
Я и Украина [37]
Музыка [0]
рисование [4]
Труды [11]
Основы здоровья [15]
физкульминутки [0]
христианская этика [3]
другое [10]
русский язык [19]
информатика [13]
физкультура [7]
ПДД [3]
Информатика. Тесты [7]
Литературное чтение [11]
ИКТ в работе учителя [1]
Этика [2]
Тесты [0]
Правознавство [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Файлы » Конспекты уроков » христианская этика

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

урок з етики для 6 класу "Що означає бути розвиненою людиною"
16.02.2012, 21:27
Тема. Що означає бути розвиненою людиною.
Мета: вчити учнів характеризувати зміст понять «розвинена людина»,
«дозвілля», «хобі»;
розвивати вміння висловлювати власну думку про те, чому дозвілля має
бути змістовним і цікавим; пояснювати, завдяки чому людина може стати
розвиненою;
виховувати в учнів розуміння необхідності правильної організації вільного
часу.
Очікувані результати.
Після цього уроку учні зможуть:
- висловлювати своє судження про важливість самовдосконалення;
- пояснювати зміст поняття «розвинена людина», «дозвілля», «хобі»;
- наводити приклади занять - хобі;
- пояснювати доцільність правильної організації вільного часу.
Обладнання: підручник, дошка, крейда, роздатковий і наочний дидактичний
матеріал, мультимедійний проектор.
Основні поняття: «розвинена людина», «дозвілля», «хобі».
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу з первинним закріпленням знань.
Форми роботи: індивідуальна, колективна, робота у парах.
Методи навчання: інформаційно – повідомляючий, пошуково- дослідницький, творчий, евристична бесіда, робота з підручником, навчальна дискусія, мозковий штурм, мікрофон, уявна подорож, асоціації, дерево пізнання, закінчи речення.
Засоби навчання: навчальна презентація.
Структура уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Вступна частина.
1.Мотивація навчальної діяльності.
2.Представлення теми та мети уроку.
ІІІ. Основна частина.
1. Що означає бути розвиненою людиною.
2. Які заняття розвивають людину.
3. Як зробити дозвілля змістовним і цікавим.
ІV. Заключна частина.
1. Перевірка вивченого.
- дидактична гра «Закінчити речення»
2. Підведення підсумків. (Рефлексія).
3.Оцінювання результатів уроку.(Сигнальні картки).
V. Домашнє завдання.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Вступна частина.
1. Мотивація навчальної діяльності.
Діти, на попередніх уроках ви знайомилися з тим , як і чому треба берегти природу; як пов’язані довкілля та здоров’я людини; дізналися чому необхідно вміти керувати своїми почуттями та вчинками.
2.Представлення теми та мети уроку.
А сьогодні на уроці ми поринемо до світу розвиненої людини і дізнаємося «Що означає бути розвиненою людиною»,«Як можна стати розвиненою людиною?»(слайд 1)
ІІІ. Основна частина.
1. Що означає бути розвиненою людиною.
А чи розумієте ви поняття «розвинена людина»? Яка вона? Давайте складемо портрет розвиненої людини.(Мозковий штурм, вправа Дерево пізнання – (слайд 2).
Кожна людина наділена якимись якостями, здібностями від природи.
Розвинена людина–це та, яка в результаті розвитку своїх якостей стала кращою, досконалішою, розумово й духовно вищою, досягла високого рівня. І як ви вже сказали - розвинена людина здібна, обдарована, розумна, талановита,……
Із моменту свого народження кожна людина наділена певною сукупністю фізичних та духовних якостей які називаються задатками. Але для цього необхідні умови – упевненість у тому, що вони у вас є; чи є можливість для їх розвитку, чи намагаєтеся ви їх розвинути. Сукупність задатків називається обдарованістю. У деяких людей є вищі прояви задатків і здібностей це талановитість та геніальність, це видатні результати в одній або кількох галузях.(слайд 3,схема «Розвиток людини»).
- Чи знаєте ви , діти , талановитих людей?
Учні відповідають поети та письменники Т.Г. Шевченко, І. Франко, Леся Українка; художники Айвазовський, Малєвич…….
Використати матеріали книги «Ми Нововоронцовці»
2. Які заняття розвивають людину.
Учитель. А чи знаєте ви, що людина може розвиватися у різних напрямках (слайд 4).
Учні– писати, малювати, співати, танцювати………
Уч. Розпізнати свої здібності людина може по тому, до якої діяльності, яких предметів вона виявляє інтерес, схильність. Але навіть найкращі задатки можуть не розвинутися, якщо для цього не буде умов і бажання людини. Відомі люди так висловлюються про талант (слайд 5).
Уч. А зараз я пропоную звернутися до підручника на ст.87 та прочитати мовчки біблійну притчу про таланти.Використовуючи метод «Мікрофон», учні висловлюють свої думки.
Карточка1. Хто у притчі дійові особи?
Карточка 2. Чому господар радів спілкуючись із першими двома рабами
своїми?
Карточка 3. Чому господар сварився на третього раба свого?
Карточка 4.Що на вашу думку, означає вираз «зарити талант у землю»?
Уч. Інколи людині здається, що вона немає обдарувань. Але кожна людина може розвивати в собі здатність до щедрості, справедливості, людяності…..
Отже, власні природні задатки людина може примножувати та розвивати сама, а може і занедбати і навіть втратити. Кожен протягом свого життя вчиться жити якнайповніше та прагне розвивати собі всі риси.
Пропоную розглянути завдання 5, ст. 88.
- Складіть перелік власних задатків. (слайд 6).
- (доброта, сміливість, співчуття, милосердя, щедрість, справедливість, людяність…)
Уч. Дуже важливою в розвитку людини є праця. Але не її характер, а ставлення до неї. Притча про будівельників. Йдеться про те, як робітників на будівництві запитують, що вони роблять. Один сумно відповідає: «Каміння ношу», а інший, що несе таке ж каміння з радістю в очах відповідає: «Храм будую». Дві людини, але ставлення до праці різне. Людина просто живе й чесно працює, адже без праці людина втрачає сенс життя. Простих трудівників чимало серед звичайних людей. Важливою є якість праці. Це необхідна умова духовного розвитку людини.
Фізкультхвилинка.
3. Як зробити дозвілля змістовним і цікавим.
Уч. А зараз давайте спробуємо відволіктися від наших розмов і помандруємо – поїдемо до лісу, подивимося на водопад, потрапимо у гори, і вже всім напевне хочеться на відпочинок до моря (слайд 7,8,9,10)
Кожна людина у своєму житті має вільний від роботи час, він називається дозвілля.(слайд 11).
Метод «Асоціації».(ст.90, завдання 7)
Уч. Дозвілля, діти, це не тільки відпочинок на природі – це екскурсії до музеїв, подорожі по видатних місцях слави, до картинної галереї, до концертної зали(слайд 12).
Уч. Видатні люди говорили «Якщо хочеш мати дозвілля, не витрачай часу даремно», «Я ніколи не буваю такий зайнятий, як у години дозвілля»…(слайд 13).
Пропоную, попрацювати у парах та скласти правила для організації вільного часу(організовувати дозвілля цікаво, відпочинок повинен бути корисним для здоров’я та розвитку людини, під час перебування на природі з друзями, спілкуйся та поводься правильно, свій вільний час не марнуй, від дозвілля отримуй задоволення.)слайд 14
- Як ви вважаєте, чи є дозвілля важливим для людини?
Уч. Чимало людей, для того щоб зробити своє дозвілля змістовним і цікавим. Присвячують його різноманітним захопленням, улюбленим заняттям – хобі. (слайд 15)
Діти, а чи маєте ви хобі?
Чи ваші хобі допомагають вам стати розвиненою людиною? Чим саме?
ІV. Заключна частина.
1. Перевірка вивченого. Слайд 16.
Дидактична гра «Закінчити речення»
1. Людина, яка в результаті розвитку своїх якостей стала кращою,
досконалішою, розумово й духовно вищою, досягла високого рівня в чому-небудь називається …………
2. Здібності які розвивають людину це …
3. Мої задатки полягають у тому, що…..
4. Я люблю відпочивати………………….
5. Щоб дозвілля було цікавим треба…..
6.Захоплення та улюблені заняття це…….
7. Моє хобі це……….
8. Моє хобі допомагає мені стати ……….
Слова для довідок: правильно його організовувати, хобі, малювання, танці, читання, розвиненою, я люблю або вмію робити, розвиненою людиною.
2. Підведення підсумків. (Рефлексія).
3.Оцінювання результатів уроку.(Сигнальні картки).
V. Домашнє завдання
Повторити урок 13, виконати завдання СООБЩИТЬ О БИТОЙ ССЫЛКЕ
Категория: христианская этика | Добавил: lexa
Просмотров: 3386 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Лидия • 19:48, 17.02.2012
Уважаемая Галина Владимировна, Ваш сертификат готов, он ждёт Вас на форуме. Спасибо за предоставленный материал, заходите ещё!
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:03:02

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024