Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 28.04.2024, 21:02 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
англ. язык [32]
математика [37]
укр.язык [28]
укр.чтение [34]
Я и Украина [37]
Музыка [0]
рисование [4]
Труды [11]
Основы здоровья [15]
физкульминутки [0]
христианская этика [3]
другое [10]
русский язык [19]
информатика [13]
физкультура [7]
ПДД [3]
Информатика. Тесты [7]
Литературное чтение [11]
ИКТ в работе учителя [1]
Этика [2]
Тесты [0]
Правознавство [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Файлы » Конспекты уроков » Я и Украина

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

Тварини. Підсумковий урок. 3 клас
30.11.2011, 21:03
Тема: Тварини. Підсумковий урок.
Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про найбільші групи тварин,розвивати вміння порівнювати тварини,класифікувати їх за суттєвими ознаками,встановлювати взаємозв’язки з неживою природою; розвивати спостережливість,вміння аналізувати,робити висновки; виховувати шанобливе ставлення до тварин.

І. Організація класу.
ІІ. Хвилинка спостережень.
- Яка зараз пора року?
- Який місяць?
- Чи були зранку опади?
- Яка температура повітря?
- Чи є вітер?
ІІІ. Гра «Дешифрувальник»
Літери на нашому мобільному телефоні розташовані під цифрами на кнопках. Кожній цифрі відповідає кілька літер. Щоб відгадати зашифроване слово,треба вибрати тільки одну літеру.
Зашифрована тема нашого уроку. Отже,будьте уважними,номер: 7117343.
1 2 3 4 5
АБВ ГҐДЕ ЄЖЗИ ІЇЙ КЛМ
6 7 8 9 0
НОП РСТ УФХ ЦЧШЩ ЬЮЯ

- Молодці, розгадали. Тема нашого уроку - Тварини. Сьогодні ми узагальнимо здобуті по цій темі знання.
Живої природи світ таємничий
Ми на уроці сьогодні відкриєм.
Навчимось його красу не руйнувати,
А примножувати,любити,оберігати.

IV. Технологія «Мікрофон» (Мозковий штурм)

- Природа буває живою і….
- Ознаки живих організмів…
- Тваринам для життя потрібно…
- Тварини розподіляються на..
- Плазуни-це…
- Земноводні-це..
- Риби-це..
- Комахи-це…
- Звірі-це..
- Птахи-це…
- Які способи живлення тварин існують?

V. Знайди «зайве» слово. Поясни,чому воно зайве

Собака, білка, корова, кріль, кіт
Щука, карась, ведмідь, лящ

VI. Вправа «Гронування»(Написати спосіб переміщення тварин)


VII. Робота в творчих групах.
Методом «Пресу» довести або спростувати твердження.
Метод «Прес»:
Я вважаю…
Тому,що…
Отже…

1група
Довести або заперечити твердження:
Короп-це комаха,бо….

2група
Довести або заперечити твердження:
Муха-плазун,бо…

3 група
Довести або заперечити твердження:
Лось-це звір,бо…

VIII. Гра «Відгадай спосіб живлення тварин» (Вчитель показує малюнки різних тварин,діти називають спосіб живлення даних тварин)

IX. Виправ помилку в ланцюзі живлення:

Миша → пшениця → гадюка → орел

Вовк → гілка верби → козуля

X. Самостійна робота в зошитах
Скласти схему розмноження 1 варіант – карася
2 варіант – жаби

XI. Технологія «Акваріум» (Група дітей з 5 учнів сідає в центрі класу,утворивши коло. Вголос командир читає завдання. Команда обговорює ситуацію,застосовуючи метод дискусії,доходить спільного рішення. Решта учнів класу слухають,не втручаючись у перебіг обговорення, спостерігають, чи дотримуються учасники дискусії правил її проведення .Дискусія триває 3-5 хвилин. Коли завершиться відведений для дискусії час,група повертається на свої місця, а вчитель ставить класу запитання:

- Чи погоджуєтесь ви з думкою групи?
- Чи була ця думка достатньо доведеною?
- Який із аргументів ви вважаєте найбільш переконливим?)

Група вирішує проблему: Що б трапилось, якби не стало комах?
XII. Гра «Гармошка» (На листку написати назву певної тварини, зігнути листок і передати наступній парті. Завдання для трьох рядів. Перемагає той ряд, який швидко і правильно виконає завдання)

1 ряд-звірі
2 ряд-риби
3 ряд-птахи

XIII. Парна робота в рядах
«Художники»(На кожній парті недомальований малюнок певної тварини,слід впізнати тварину,домалювати і розфарбувати її)
«Скульптори»( Пари з пластиліну ліплять тварин)
«Фантазери» (Пари придумують загадки,ребуси,вірші про різних тварин)

XIV. Для чого людям потрібні тварини?

XV. Цікаві повідомлення про тварин (звіт по пошуковій роботі дітей).
XVI. Підсумок уроку. СООБЩИТЬ О БИТОЙ ССЫЛКЕ
Категория: Я и Украина | Добавил: korolyok
Просмотров: 1350 | Загрузок: 3
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:21:02

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024