Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 09.12.2016, 19:19 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [7]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [7]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [1]
Литературное чтение [3]
этика [1]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
 
200
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3230
Новых за месяц: 82
Новых за неделю: 12
Новых вчера: 4
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 17
Обычных юзеров: 3188

Из них

Парней: 530
Девушек: 2700

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » Уроки » украинский язык и чтение

Урок навчання грамоти " Гру покличу на урок"
Урок навчання грамоти – 1 клас
( авторська розробка вчителя Комунального закладу « Нікопольська середня загальноосвітня школа № 23» Лебедєвої Інни Анатоліївни)

Тема: Звук [ф]. Буква «еф»
Мета :
закріпити звукове значення букви «Фф»,
формувати вміння робити звуко - буквений аналіз слів;
удосконалювати навички свідомого, виразного читання, збагачувати словниковий запас учнів;
розвивати критичне мислення, стимулювати творчу ініціативу;
виховувати у першокласників інтерес до навчання, до рідного слова, повагу до книжки як джерела знань.
Обладнання: предметні малюнки, схеми до звуко - буквеного аналізу слів, таблиці, картки для читання.
Хід уроку
I. Організація
II. Мотивація навчальної діяльності.
- Сьогодні перший день весни і я разом з
сонечком запрошую на урок – гру.
- Щоб всім було веселіше , привітаємось з Сонечком.
Вчитель: Дзвенить піснями ранок,
Купається росі,
А сонечко з – за хмари
Дивується красі.
Хлопчики – Доброго ранку сонце ясне!
Дівчатка – доброго ранку сонечко ясне!
Всі – Доброго ранку, сонечко – друже!
Ми тебе всі любимо дуже!
Вчитель: Сідаємо зручно і відправляємось у цікаву подорож Школярії.
- Вас чекають казкові герої, ігри, розваги, загадки літери «еф».
2.1 «Мозковий штурм»
- А які завдання ми поставимо на сьогоднішній урок?
- Чого очікуєте від нього?
- Чого він навчить кожного з нас?
2.2 Артикуляційні тренувальні вправи.
III. Удосконалення вмінь та навичок раніше набутих знань.
3.1 Повідомлення теми і мети уроку.
- Сьогодні ми будемо закріплювати слова і вимову слів зі звуком і буквою..., а з якою ви взнаєте, коли відгадаєте загадку.
- Що ви запам'ятали про букву«еф»? (Буква Ф - 25 буква в алфавіті, вона позначає твердий приголосний звук [ф], який немає парного м'якого звука, але може бути пом'якшеним, залежно від позиції в якій він стоїть, коли перед і - пом'якшений).
3.2 Робота в парах.
Гра « Ти мені, я тобі»».
На дошці плакат « Країна літери «Ф»»
- Назвіть слова з літерою « еф»
Малюнки: факел, портфель, фарби, світлофор, телефон, фартух, жираф, фізкультурниця
3.3 Гра – імітація(промовляють вірш з фізичними вправами)
( З’являється дівчинка в костюмі – Літера « Ф»
Руки в боки два підскоки.
Буква « Еф» така струнка,
Витинає гопака.
3.4 Гра «Мікрофон».
Диктори називають слова з буквою Ф. (Фіалка, телефон, фантазер, фізкультура, фокусник, факір, фартух, кефір, фламінго, жираф, фара, фотограф, туфлі, фініки, форель, ліфт.)

3.5 «Ніч і день».
«Ніч» - очі закриваємо, «день» - відкриваємо, називаємо слово.
[ф е й а] - фея.
[ф а н т а з і й а] - фантазія.
Скільки складів?
Який склад наголошений?
Чим відрізняються букви від звуків?
3.6 «Знайди в якому будинку живуть слова».

[ = о о - - о ] [ - о — - - о =][ - о — - о - ]
( фіалка портфель футбол )
3.7 Гра « Фонтан» - вимовляємо склади, придумуємо слова
Фа – фа – фа - фара, фабрика, фарби.
Фо – фо – фо – форма, фокус, фото.

3.8 Гра « Скоро – скоро говори»
Скоромовки
Флокси, флокси на фланелі –
Фартушок зацвів у Нелі.
***
Із шифону шарфик у Галочки,
А на нім рясні фіалочки.

Чистомовки
Ра – ра – ра – починається … (гра)
Ва – ва – ва – читаємо… (слова)
Ем – ем – ем – ми Букварики …(несем)
Фон – фон – фон – задзвенів наш …( телефон)
Ол – ол – ол – хлопці грають у …( футбол)
АН – аф – аф – любить травку наш …(жираф)
Ки – ки – ки – весело читати … (чистомовки)
IV. « Грайлики - Читайлики»
4.1 Гра « Чарівний квадрат» - читання складів
Фа, фо, фі, фе, фи,
Аф, оф, уф, уф, еф, иф.
Ва – фа ава – афа
Во – фо ово – офо
Ву – фу уву – уфу
Ве - фе уву - уфу
4.2 «Заблукало слово».
- Прочитати, знайти зайве.
Фікус кофта фазан
Фокус туфлі жираф
Фініки ліфт фламінго
фрукти форма фрукти
Фіалка сарафан форель
Флокси
Словникова робота
фініки —
флокси -
ліфт-
а) робота над читанням слів:
 Читання слів з учителем.
 Вибіркове читання.
 Прочитати слова з [ф] на початку.
 Прочитати слова з [ф] в середині.
 Прочитати слова з [ф] в кінці.
 Прочитати слова, які відповідають на питання хто?
 Які слова заблукали?
Фізкультхвилинка
Знає дуже кожна буква,
Що хворіти їй не можна.
І тому на фіззарядку
Всі піднялись без оглядки.
Буква « еф» гукає збоку
Всім узятися у боки
І робіть, як я ,малятка,
Починається зарядка.
Фізкульт - ура (під музику)
4.3 Читання сторінок « Букваря»
Героєм сьогоднішнього тексту буде тварина, яка на волі живе тільки в Африці. А в наших краях їх можна побачити в зоопарку. (Жираф)
4.4 Комбіноване читання І абзацу.
- починає вчитель;
- учні.
а) розуміння змісту прочитаного.
Які тварини найвищі у світі?
Яка людина вільно стає між їхніми
передніми ногами?
- Завдяки чому жирафа може
- дістати смачний листочок з високого дерева?
4.5 Самостійне напівголосне читання II абзацу.
- Поки будете читати, подумайте, а потім скажете.
- Що ви взнали нового з прочитаного ?
4.6 Диференційоване завдання.
а) читання оповідання «Зоопарк».
1 ряд - читає додаткову літературу, оповідання «Зоопарк».
б) читання тексту «Жираф» з «Супутника Букваря»
V. Розвиток мовлення
і творчих здібностей учнів
5.1 Гра « Поети – художники»
а) Скласти речення за малюнками.
б) Читання віршів, знайти відповідний малюнок.
Федько знайшов фіалку синю,
Яка ця квітка чарівна!
Фіалка – дівчинці Фросині,
Бо іменинниця вона.
На майдані, де фонтани,
У футбол грав фазан.
Був би класним футболіст,
Заважає пишний хвіст.
Телефон
( Запам’ятати , хто дзвонив по телефону)
Кіт Мартин Дзвонить лев,
І слон Мирон ведмідь, куниця,
Вдвох зробили заєць, вовк,
Телефон. Їжак, лисиця,
Ціну ніч і
цілий день Дуже раді кіт і слон,
Чути в хаті Що зробили телефон. Телефон.
Дзень – дзелень
Іван Бондарчук
5.2 Гра «Розумники і розумниці».
До - ре - мі - наступна нота ... (фа).
Гра з м'ячем - ... (футбол).
Вони різнокольорові - ... (фарби).
Тварина з довгою шиєю -... (жираф).
Чим покривають дороги - (асфальт)
Там доглядають за тваринами - ...
Урок здоров'я - ... (фізкультура).
Картка з твоїм зображенням - ... (фото)
Рожевий птах - ... (фламінго).
Скринька, вертушка, шнур і довге вушко - ... (телефон).
5.3 Гра «Тлумачний словник»
Тема: Театр ( Гра в парах)
Афіша - оголошення про спектакль, концерт.
Фойє - приміщення в театрі, де глядачі під час перерви.
Флейта, саксофон, арфа – музичні інструменти.
Фольклор – усна народна творчість.
Фінал – кінець події, справи.
VI. Підсумок уроку
- Мене цікавить ваша думка про сьогоднішній урок.
- Чи сподобався вам урок?
- Яка гра найбільше сподобалась?
- Чи сподобалось працювати парами, групами? - Потрібно сказати, який урок, але коротко, влучно, зрозуміло. Цікавий! Веселий! Радісний! Повчальний! Творчий!
- Ось і завершається наш урок. Мені дуже хотілося, щоб ви кожен сам оцінив свою роботу на уроці. Якщо вам було цікаво, добре, повчально, працював на всю силу - візьміть зі столу - сонечко, яке усміхається і радіє за вашу працю.
Категория: украинский язык и чтение | Добавил: INNA4886 (12.08.2013) | Автор: Лебедєва Інна Анатоліївна
Просмотров: 800 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1
Урок замечательный, Инна Анатольевна! 
"Цікавий! Веселий! Радісний! Повчальний!"
 Спасибо Вам огромное за него! У меня в этом году как раз 1й класс, очень даже пригодится! А если к нему сделать мультимедийное сопровождение, он станет ещё интереснее.
Удачи!

Ваш сертификат ЗДЕСЬ, он так же отправлен Вам по эл.почте. 
Заходите ещё, буду рада Вашим новым работам! 
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:19:19

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2016