Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 04.12.2016, 01:57 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [7]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [7]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [1]
Литературное чтение [3]
этика [1]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
 
200
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3219
Новых за месяц: 95
Новых за неделю: 15
Новых вчера: 1
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 17
Обычных юзеров: 3177

Из них

Парней: 529
Девушек: 2690

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » Уроки » украинский язык и чтение

Урок -ярмарок з українського читання
Тема. Українські народні пісні.
Матеріал до уроку: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня)
Мета: збагачувати уявлення про народну пісню як жанр усної народної творчості , вчити виразно читати діалоги, називати дійових осіб, давати їм характеристику, збагачувати мовлення учнів, виховувати любов до народної пісні.
Обладнання: грамзапис пісні, малюнки овочів, ілюстрації, презентація, ноутбук.
Хід уроку
І. Організація класу
Вчитель. Ранок! В небі сонце піднімається!
Наш 3 клас з гостями вітається!
Діти. Добрий день!
Вчитель.
Доброго ранку я зичу тому,
Хто прийшов працювати до класу.
Учні . Чому?
Учитель. Бо я люблю людей і свій 3 клас.
Учні. Чому?
Учитель. Бо чекаю любові і плідної праці!
Учні. Ми любимо працю і будемо старатися.
Учитель. Я бажаю вам бути уважними і старанними на сьогоднішньому уроці.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
1. Проводиться інтерв’ю у вигляді вправи «Мікрофон» (Слайд 4)
Фронтальне опитування (проводить учениця)
― Над якою темою ми працювали протягом кількох останніх уроків?
― Твори якого жанру читали?
― Які види казок ви знаєте?
― З якою казкою ми познайомилися на минулому уроці?
― Що схвалюється, а що засуджується в цій казці?
― Чи можна цю казку назвати чарівною? Чому?
2. Тест
(Взаємоперевірка)
1. Дід і баба…
а) були самотні,
б) мали кожен свою дочку.
2. Бабина дочка…
а) все пряде,
б) весь день спить.
3. Дід свою дочку…
а) видав заміж,
б) відвів у ліс.
4. У лісовій хатці жила…
а) Баба Яга,
б) кобиляча голова.
5. Дідова дочка у хатині…
а) спала,
б) виконувала прохання кобилячої голови.
6. Бабина дочка…
а) слухалась кобилячої голови,
б) відповідала грубо на її прохання.
ІІІ. Опрацювання нового матеріалу
1. Повідомлення теми уроку
а) Сьогодні у нас буде незвичайний урок. Ми помандруємо на чарівний ярмарок. Незвичний він тим, що всі товари тут продаються не за гроші, а за знання.
Реклама (Слайд 4)
Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!
Господарі й гості, глядіть, не минайте!
На ярмарок просим гуртом, поодинці,
Чекають на вас тут чудові гостинці!
На ярмарку нашім веселім, багатім
Є чим дивуватись і є що придбати!
б) Мовна розминка (Слайд 5)
Читання гнізд споріднених слів
пісня спів співак
піснярі співи співачка
пісенний співати співучий
пісенька співанка співаночка
― Ось магазин з чудернацькою назвою. Хто зможе її прочитати?
І П С І Н
― Як ви думаєте, з якими творами ми сьогодні познайомимося?
― Отже, тема нашого уроку «Народні пісні». А які пісні називають народними? Послухайте, як створювалися народні пісні?

в)Перегляд короткого відеофрагменту.
(Розповідь про виникнення народної пісні із ілюстративним супроводом)

г) Розповідь вчителя.(Слайд 6)
― Народні пісні створювались у формі віршів. За змістом вони нагадують казки. Природні явища та рослини в них можуть бути зображені як живі істоти. Читати вірші треба наспівно, ніби ведеш розмову.
ВІДДІЛ «ОВОЧІ»
д) Побудова асоціативного куща до слова « ПІСНІ».
(Діти пишуть слова на овочах, одна учениця збирає в кошик).

Лавка «ГАРБУЗИ. ДИНІ».
Рекламує учень.(Слайд 7)
Шановні пані-господині,
купляйте гарбузи та дині,
стиглі, смачні, запашні,
для всієї вашої сім’ ї!
А за покупки ви оці
знання покажіть свої.
2. Опрацювання пісні «Ходить гарбуз по городу»

а) Слухання грамзапису пісні. (Слайд 8)
― Назвіть дійових осіб пісні.

б) Словникова робота (Слайд 9)
свояки бараболя
піддержав перістий

в) Читання мовчки
― Який настрій пісні?
― Що у ній нагадує казку?
― Хто найчастіше виконував цю пісню? Коли? Чому?
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (Слайд 10)
Сьогодні ярмарок, хай музика звучить!
Хай лине пісня – як без пісні жить?
А ми , друзі, затанцюймо,
Радість усім подаруймо!
Українська народна пісня «Два півники» (Діти виконують пісню, імітуючи рухи)

Лавка «ОГІРОЧКИ» (Слайд 11)
Реклама (учениця)
Огірочки смачненькі купіть,
вітамінами себе збагатіть!
г) Гра «Хто швидше» (Слайд 12)
Вчитель показує малюнки овочів, а учні шукають рядки про ці овочі.
(Диня, буряки, бараболя, огірки)
― Подивіться на малюнки. Про які овочі ми не читали?
Лавка «БУРЯКИ» (Слайд 13)
Реклама
Буряки придбайте червоненькі,
будуть у вас щічки рум’яненькі!

д) Вправа «Відшукай риму» (Слайд 14)
диня – господиня
буряки – свояки
бараболя – квасоля
огірочки – дочки
Лавка «БАРАБОЛЯ. КВАСОЛЯ».(Слайд 15)
Реклама
Бараболю і квасолю купуйте,
Смачні страви приготуйте!
І обідом пречудовим
Всю родину почастуйте!
е) Робота над малюнком (Слайд 16)
― Який настрій передано на малюнку?
― Кого зайвого зобразив художник?
― Кого ще треба домалювати?
Лавка «СЕСТРИЦЯ - МОРКОВИЦЯ» (Слайд 17)
а) Самостійне читання вірша. Підготовка до виразного читання.
б) Конкурс «Найкращий читач»
в) Робота в групах.
І група – Прочитати в особах «Ходить гарбуз по городу».
ІІ група – Скласти куплет до пісні «Ходить гарбуз…» про моркву.
V. Підсумок. Домашнє завдання. (Слайд 18)
―Про який жанр усної народної творчості ми сьогодні говорили?
―Що таке пісня?
―Чим народні пісні схожі на казку?
― На домашнє завдання «Ходить гарбуз…» вивчити напам’ять, по бажанню намалювати малюнок до пісні.
Презентація за адресою:
www.docme.ru/doc/135298/Урок-ярмарок
Категория: украинский язык и чтение | Добавил: lisi4ka (14.04.2013) | Автор: Лукинюк О.М.
Просмотров: 1178 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 0
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:01:57

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2016