Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Четверг, 18.04.2024, 08:18 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 1
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » украинский язык и чтение

Казка "Як Квітень до Березня в гості їздив" (розробка уроку укр.чит, 3 клас)

Тема: Ой весна, весна, днем красна! Казка «Як Квітень до Березня в гості їздив».
Мета: продовжити знайомити учнів із творами про вес ну; удосконалювати навички читання; розвивати мовлення і творчі здібності учнів; виховувати доброзичливість до оточуючих.
Обладнання: аудіозаписи: шум дощу, шелест вітру, хлюпання води.
Хід роботи
І. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
1. Гра «Хто зайвий?».
На дошці виставляються малюнки із зображенням проліски барвінку, верби, берези, бузка, верби. Учням пропонується пригадати текст оповідання С.Носаня «День блакитної весни і вибрати із запропонованого ряду зайві малюнки. (Бузок, верба.)
2. Вибіркове читання оповідання за особами.
Учні читають тільки ті частини, у яких згадуються рослини, що залишилися на дошці після вилучення зайвих.
II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
— Прочитайте скоромовку. '
Прийшла весна, потекла вода, діти взяли дощечки і зробили човнички.
III. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Слухання записів звуків природи.
— Що ви почули?
— В яку пору року можна почути і завивання віру, і шурхіт дощу, і хлюпання води водночас?
—- За що люди люблять весну? Що саме їм подобається?
IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
— Прочитайте прислів'я.
У березні сім погод надворі: сіє, віє, крутить, мутить, рве, згори ллє, знизу мете.
— Як ви розумієте це прислів'я?
— Як би ви змогли розповісти про такий нестійкий характер березня, якби були письменниками?
V. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
Сьогодні ми прочитаємо народну казку і дізнаємося, як можна розповісти про примхи березня.
VI. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Слухання казки «Як Квітень до Березня в гості їздив» (с. 112—113 підручника). Словникова робота.
2. Читання учнями казки мовчки (підготовка до виразного читання) і вголос.
3. Виконання тестового завдання (с. ЗО збірника тестових завдань).
— Чим їхав Квітень до Березня? Встанови послідовність.
човном
санчатами
возом
— Поєднай.
Березень ……………………… простодушний добрий
Квітень ……………………….. доброзичливий співчутливий
Травень ………………………. жорстокий і хитрий
— Яку погоду посилав Березень, щоб Квітень не зміг до нього дістатися? Поєднай.
Перший рік ………………....... тепло, грязюка
Другий рік …………………… сніг, мороз, тепло, грязюка
Третій рік ……………………. сніг, мороз, завірюха
— Хто дав Квітню мудру пораду?
а) Червень б) Травень в) Серпень
— Чому Березень не хотів, щоб Квітень до нього в гості доїхав?
а) хотів подивитись, як Квітень долає перешкоди
б) не товаришував з Квітнем
в) хотів, щоб довше його місяць був
— Поясни прислів'я “У березні сім погод на дворі: сіє, віє, крутить, мутить, рве, згори ллє, знизу мете. ”
4. Фізкультхвилинка.
5. Читання оповідання вголос і відповіді на запитання до казки.
6. Розвиток мовлення.
— Уявіть, що Березень виправився і став добрішим до свого брата Квітня. Як би ви уявили приїзд Квітня четвертого року?
VII. ПІДСУМОК УРОКУ Бесіда.
Що читали сьогодні на уроці?
Чи можна вважати, що і казка, і прислів'я, які ви читали на уроці, мають спільну тему? Доведіть свою думку.
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Перечитати казку; зробіть ілюстрації до казки.

Категория: украинский язык и чтение | Добавил: inna_tkalik (25.01.2016) | Автор: Инна Ткалик E
Просмотров: 3419 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Лидия • 07:03, 26.01.2016
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:08:18

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024