Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Воскресенье, 04.12.2016, 01:58 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [7]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [7]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [1]
Литературное чтение [3]
этика [1]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
 
200
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3219
Новых за месяц: 95
Новых за неделю: 15
Новых вчера: 1
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 17
Обычных юзеров: 3177

Из них

Парней: 529
Девушек: 2690

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » Уроки » Основы здоровья

Тема: «Безпека на дорозі»
Тема: «Безпека на дорозі»
Тип уроку: «Повторення і закріплення знань.»
Форма проведення: «Урок-подорож»
Мета уроку:
• удосконалювати знання основних правил поведінки на вулиці;
• сприяти усвідомленню важливості дотримання ПДР;
• створити умови для навчання дітей бачити все, що становить небезпеку для життя й здоров'я;
• розвивати вміння контролювати свою поведінку;
• виховувати культуру поведінки на вулиці, дорозі.
Обладнання: іграшка - Лунтик, малюнок потяга, плакат по правилам дорожнього руху; дорожні знаки; макет світлофора; ситуаційні картинки; сигнальні картки.
Хід уроку:
І.Організаційний момент .
Доброго дня! Рада вітати вас. З нетерпінням чекала цієї зустрічі. Приємно бачити вас всіх здоровими, з усміхненими обличчями. Сподіваюсь, що наше спілкування буде приємним.
ІІ. Актуалізація опорних знань,мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні до нас вирішив завітати казковий герой – Лунтик. Він не виконував правила дорожнього руху і потрапив з Луни на Землю. Лунтик просить нас допомогти йому вивчити правила дорожнього руху ,щоб знов повернутись додому . Давайте допоможемо нашому герою, запросимо його вирушити з нами у подорож, де і дізнаємось про всі правила поведінки на дорозі.
IIІ. Повідомлення теми і мети, постановка навчального завдання.
Послухайте уважно вірш Я. Пішумова «Азбука міста»
Місто, в якому з тобою живем,
Можна по праву зрівнять з букварем.
Азбука вулиць, розкривши для нас
Місто, уроки дає повсякчас.
Ось вона, азбука — треба всю знать, —
Вздовж тротуару, глянь, знаки стоять.
Азбуку міста завчи до ладу,
Щоб не потрапити раптом в біду.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Учитель: Діти, а на чому ми відправимось у подорож? Давайте відгадаємо загадку.
В довгі, довгі перегони
Почіплялися вагони.
Не проїде потай
Гуркотливий…
(Потяг)
Учитель: Потяг вже нас чекає. Вирушаймо в дорогу!
Зупинка перша «Загадкіно»
1.Тротуаром йдуть малята,
Жваві хлопчики й дівчата.
Не кричать і не пустують –
Дуже ввічливо крокують.
Симпатичні всі на вроду
Наші дітки - …
(Пішоходи)
2.Ми побачили з тобою,
Як одною лиш рукою,
Тільки жезла він підняв —
Вантажівку вмить спиняв.
Що ж це за силач такий?
Це, малята, ...
(Постовий)
3.Я правдиво вам скажу,
Всім це місце я вкажу.
Друзі, слово честі, -
Де схрестилися дороги,
Рух порядок має строгий –
Там і ..
(Перехрестя)
4.Що за коник полосатий
На дорозі коло хати?
«Зебра», кажуть, уляглась –
Звідкіля вона взялась?
«Зебра» в нас на переході –
Та чи є така в природі?
(Пішохідна розмітка «Зебра»)

5.На дорозі звір лежить:
Весь у смужку, ніби спить.
У степу він народився,
А у місті нам згодився.
Цього звіра звати «зебра»,
В нього є смугасті ребра.
Знає кожний пішохід –
Це безпечний …
(Перехід)
Станція друга «Світлофорна»
СВІТЛОФОР
Як переходиш вулицю,
На розі зупинись
І перш за все уважно
На мене подивись. Я шлях вкажу надійний,
Де небезпек нема.
Трикольорове око
Я маю недарма.
Нехай воно і мружиться,
Ніколи я не сплю,
З малими дітьми в хованки
Я гратись не люблю.
В роботі я суворий
І стриманий завжди.
Тролейбуси, машини
Біжать сюди й туди.
Дивлюсь червоним оком —
Велю спинитись я,
Одне мені потрібно —
Це витримка твоя.
А блисне жовте око,
Іти не поспішай,
Бо жовтий — не зелений:
Потрапиш під трамвай.
Увага — і зелений
Привітно замигтів.
Він колір найдобріший,
Щасливої путі!
Учитель.На цій станції я вам читатиму вірші, а ви на своїх светофорчиках запалюйте потрібне світло.
- Вперед!
Нас застерігає строго,
Що не можна крокувати,
Необхідно почекати.
А засвітиться зелене:
І для тебе, і для мене
Шлях відкритий, можна йти,
Дуже раді я і ти.
Спочатку ліворуч ти подивись
Немає машин? – То йди, не барись!
Далі йти теж маєш право!
Як машин немає справа!
ІV. Фізкультхвилинка.
Рухлива гра «СВІТЛОФОР»
Діти стоять в колі. Ведучий – із 3 кружечками – посередині. Колір кружечків відповідає кольорам світлофора. Діти ходять по колу. Піднятий жовтий кружечок – ходьба уповільнюється, червоний – зупинка, зелений – можна йти далі.
Зупинка третя «Дорожні знаки»
Стоять вони всі при дорозі,
Допомогти людині в змозі,
Усюди — близько і далеко,
Надійні сторожі безпеки.
Одні із них нам сповіщають,
А інші — щось забороняють,
Попереджають нас завжди,
Аби не трапилось біди.
Вартують на узбіччях тихо,
Оберігають нас від лиха.
Ти тільки будь уважним дуже,
Їх слухайся, шановний друже.
Це знає кожен, знає всякий —
Слід поважать дорожні знаки

Учитель: Як дорожні знаки вони виглядають, до якої групи відносяться, що означають?
(використати картки дорожніх знаків)
- велосипедна доріжка,
- пішохідна доріжка,
- пішохідний перехід,
- підземний пішохідний перехід,
- надземний пішохідний перехід
- рух пішоходів заборонений,
- в'їзд заборонений,
- діти,
- пункт першої медичної допомоги,
- двосторонній рух,
- перетин з трамвайною лінією,
- наближення до залізничного переїзду,
- викид гравію,
- дикі тварини,
- падіння каменів,
- дорожні роботи,
- місце стоянки легкових таксі,
- початок населений пункту,
- кінець населений пункт,
- лікарня,
- місце відпочинок.

Зупинка четверта «Ігрова»
Гра: "Це я, це я, це все мої друзі."
Учитель: Якщо ви дієте відповідно до правил дорожнього руху, то дружно відповідаєте: «Це я, це я, це все мої друзі!», а якщо яке-небудь із правил не відповідає нормі, тоді мовчите, виходить, воно потрапило до нас у гру помилково, випадково.
- Хто з вас, ідучи додому,
Тримає шлях по бруківці?
(Учні мовчать).
Хто з вас йде вперед
Тільки там, де перехід?
(Це я, це я, це все мої друзі!)
Хто біжить уперед так незабаром,
Що не бачить світлофора?
(Учні мовчать).
Знає хто, що світло зелений
Означає: шлях відкритий?
(Це я, це я, це все мої друзі!)
А що жовте світло завжди нам
Про увагу говорить?
(Це я, це я, це все мої друзі!)
Хто, нехай чесно говорить,
На трамваї не висить?
(Це я, це я, це все мої друзі!)
Знає хто, що червоне світло -
Це значить: ходу немає?
(Це я, це я, це все мої друзі!)
Хто з вас у вагоні тісному
Поступився бабусі місця?
(Це я, це я, це все мої друзі!)
Хто квапиться, біжить
Перед знаком «Шлях закритий!»?
(Учні мовчать).

VII. Закріплення.
Учитель: Ось і повернулися ми із казкової подорожі. Як ви вважаєте, Лунтик запам’ятав як правильно поводитися на дорозі?
- Які потрібно пам'ятати ПДР? (Робота з пам'яткою на дошці, плакатами).
- Розглянете картинки й скажіть: чи правильно поводяться діти й чому?
VIII. Підсумок уроку.
Учитель:
- Вам сподобався урок?
- Що сподобалося найбільше?
- А де наш гість? Може він все запам’ятав і відправився додому? А чому не попрощався? Ой, діти, подивиться Лунтик залишив нам листа:
«Дорога дає нам щоденний урок,
Тож пам’ятайте за кожен свій крок.
Азбуку міста вивчайте завжди,
Щоб не траплялось ніколи біди.»
IX.Рефлексія.
Завдання для учнів. Домальовувати Лунтику ротик відповідно до вашого настрою. Якщо у вас гарний настрій ви малюєте посмішку, Лунтик посміхається, радіє. Якщо урок вам здався нецікавим, поганим Лунтик засмучений, а якщо ви залишилися байдужі, вас нічого не радувало і не засмучувало, ви намалюєте байдужого Лунтика.
Категория: Основы здоровья | Добавил: Irina26 (04.04.2014) | Автор: Чигріна Ірина Юріївна E
Просмотров: 705
Всего комментариев: 0
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:01:58

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2016