Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 29.03.2024, 17:44 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
математика [27]
рисование [8]
украинский язык и чтение [48]
я и Украина [8]
Основы здоровья [5]
другое [20]
Информатика [3]
английский язык [4]
русский язык [7]
христианская этика в укр.культуре [1]
трудовое обучение [2]
Литературное чтение [4]
этика [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 1
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Уроки » другое

Чесне слово, 2 клас

Тема. Чесне слово

Мста:  Переконати дітей у важливості дотримання чесного слова. Показати, що дотримання чесного слова вимагає почуття гідності й правди, поваги до людини. Вчити вмінню каятися за погані вчинки та виправлятися. Виховувати доброзичливе ставлення до своїх товаришів.

 

Хід уроку

I. Актуалізація опорних знань

Поясніть вислів «безкорислива дружба».

В чому проявилась безкорисливість коваля з вивченого нами оповідання?

Як ви поясните прислів'я : «Добре тому в світі жити, хто вміє дружити».

 

II. Повідомлення теми заняття. Організація виконання заплано­ваної діяльності

1.      Вступне слово вчителя.

Я думаю, що ви погодитесь зі мною в тому, що маленькі та дорослі повинні вміти себе поводити в любому товаристві, в любому оточені, щоб ніхто не сказав про них, як про людей невихованих.

Зараз, на превеликий жаль, поширена думка, що гарні манери застарілі правила поведінки, які не дуже цікаві сучасним людям. Але це не так. Подумаємо: ці правила відображають ступінь уваги та любові до ближнього. Ось, наприклад, як приємно побачити, що хлопець пропускає дівчину вперед, допомагає повісити їй пальто, що підліток поступається місцем у транспорті людині похилого віку...

Дотримуючись цих правил, ми ніколи не зробимо грубої помилки по відношенню до оточуючих нас людей. А якщо вже так сталося, що ви щось зробили погане іншій людині, покайтесь, вибачтесь.

Часто, вибачаючись, або виправдовуючись ми говоримо: «Чесне слово, я більше не буду!», «Чесне слово, це не я!»

Проте бувають випадки, коли сказане слово насправді не є чесним. Як же з цим жити, що робити? Сьогодні ми це з'ясуємо.

Адже дотримання чесного слова це не лише християнська чеснота. Кожній людині совість підказує, що брехня — це зло. Але зберегти саму совість можливо завдяки вірі в Бога, коли розуміння того, що вчинки людини оцінюють не лише люди або ти сам, а й Бог, який усе Бачить, утримує від неправди.

 

2. Розповідь вірша підготовленого дітьми

Як сказано у вірші, що таке «чесне слово»?

Яким повинно бути у людини кожне її слово?

 

3. Читання оповідання «Випадок з гаманцем» Є. Пермяка.

      Йшли вулицею двоє: старша сестра Катя і молодший брат Костя. А попереду них йшла бабуся з корзинкою. Сива, накульгувала.

Йшла так бабуся, йшла та впустила гаманець із грішми.

Костя першим побачив це. Нахилився, взяв гаманець, а потім побіг та наздогнав бабусю.

Бабусю, ви гаманець загубили. Ось він.

Бабуся взяла свій гаманець та поклала його в кишеню.

Тьфу! Якою я стала неуважною...

Сказала так вона і пішла собі потихеньку дальше, а Костя повернувся до сестри та пожалівся на бабусю:

— Яка вона не ввічлива. Навіть мені не подякувала.

Тоді старша сестра зупинилась, суворо глянула на молодшого брата і запитала:

— А за що вона повинна була тобі дякувати? За те, що ти був чесним? Адже чесність — це обов'язок, а не заслуга. Хіба можна за це вимагати подяки?..

Не зразу зрозумів Костя, про що говорила його старша сестра. Але, коли зрозумів, запам'ятав на все життя про цей випадок з гаманцем.

 

2. Міні-тест за оповіданням:

1. Бабуся загубила:

а) хусточку;

б) гаманець;

в) корзинку.

2. Чому Костя скаржився на стареньку бабусю?

а) тому що вона не подякувала йому;

б) тому що вона навіть не звернула на нього уваги.

3. Бути чесним — це:

а) важкий труд;

б) обов'язок;

в) заслуга.

 

IV. Фізкультхвилинка

 

3. Робота з підручником (с. 72-75)

— Хто допоміг Петрикові усвідомити його провину?

— Чому Богородиця усміхалася з ікони?

Дійсно, Пречиста Діва Марія більш за все турбується про юні створіння, направляє їхні життя до справжнього блага. Нерідко буває так, направиш погляд на ікону Діви і погляд її осяє твій розум, змирить твоє серце і ти зрозумієш, що робити далі.

V. Підсумок уроку

 Робота в зошиті (с. 33-34)

 

— Чи доводилося вам коли-небудь давати чесне слово?

— Чи дотримувалися ви його?

Категория: другое | Добавил: Лидия (28.07.2011) | Автор: *
Просмотров: 1748
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:17:44

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024