Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 09.12.2016, 21:24 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [99]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [0]
Календарне планування [1]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
 
200
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 7
Гостей: 6
Пользователей: 1
ann96love СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3231
Новых за месяц: 83
Новых за неделю: 13
Новых вчера: 4
Новых сегодня: 1

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 17
Обычных юзеров: 3189

Из них

Парней: 530
Девушек: 2701

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Методична допомога

Впровадження медіаосвіти в початкових класах

1- сл.: Новий Державний стандарт є інноваційним інструментом створення в державі єдиного освітнього простору.З міни відбуваються як у змісті освіти, так і в організації навчального –виховного процесу, оскільки спрямовані на розвиток ключових та предметних компетентностей учнів. Інтеграційні процеси, які відбуваються в сучасному світі висувають на перший план засоби масової інформації як джерело найновіших даних про життя суспільства.
2- сл.:Школа ХХІ століття – це школа самореалізації і саморозвитку особистості .ЇЇ основне завдання- виявити творчі здібності дитини і дати поштовх для їх розвитку.
3- сл.:Колектив початкового відділення гімназії №15 складається з 12 вчителів і 1 вихователя ГПД. 7 вчителів мають вищу кваліфікаційну категорію. Серед вчителів 4 є вчителями методистами, ще 2 мають педагогічне звання «Старший учитель». Кредо педагогів : від творчого вчителя – до обдарованого учня. Вчителі активно співпрацюють із сайтом вчителів «Урок2, розміщують свої презентації і методичні розробки, друкуються у фахових журналах.
4-сл:Оновлення освіти вимагає від педагогів знання інноваційних тенденцій. У сучасних умовах роль засобів масової інформації полягає не тільки в наданні інформації, а й у виконанні навчальної та виховної функції.
В початковій школі медіаосвіта включає використання медіа дидактики в межах предмета, різні форми позашкільної роботи( гуртки, факультативи).Ця форма медіаосвіти спрямована переважно на формування критичного мислення, комунікаційної компетентності.
5- сл.:Головним завданням впровадження медіаосвіти є
• Уміння обирати потрібну інформацію;
• Розвиток рефлексії і критичного мислення, які забезпечують свідоме споживання медіа продукції;
• Формування між особової комунікації і здатності до самовираження.
6 – сл.:Одним із шляхів впровадження медіаосвіти в нашій школі є проектна робота. Під час роботи над проектами успішно використовуються креативні способи діяльності ,що пропонує медіа педагогіка:
7-сл: - Літературно – імітаційні ( написання казок,, міні – сценаріїв, медіа текстів)
8-9 сл: -театралізовано – ситуативні ( інсценування епізодів медіа тексту )
11- сл.:-зображувально- імітаційні ( створення афіш, фото колажів, малюнків )
12 -сл: -дослідницько – пошукові ( створення поробок, проведення дослідів, збирання
13- сл.:інформації з різних джерел)
14-сл:-Уроки -проекти дозволяють учням учитися працювати у групах ,
15-сл:- прислухатися до думки інших , відстоювати свою точку зору,
16 –сл:– кожна дитина має можливість пропонувати свою думку,
17-сл:– створюється «ситуація успіху», – діти вчаться знаходити альтернативне розв’язання проблем ,
18-сл: – за короткий час опановується багато нового матеріалу,
19 сл: –здобувати і аналізувати інформацію, працювати з різними джерелами,
20 сл:робити висновки
21-сл:- розвивають креативність , вчать презентувати результати своєї роботи.
22-сл: - Робота в групі – це модель взаємодії людей у суспільстві,
23-сл: діти вчаться коректно поводитися , долати труднощі у спілкуванні.
24-сл:- Роботу над проектами розпочинаємо з першого класу ,
25 _сл: - активно залучаємо до роботи батьків,
26 сл: - Результатами роботи є призові місця у міському конкурсі проектів .



Источник: http://www.fayloobmennik.net/4727739
Категория: Методична допомога | Добавил: NATA8181 (25.03.2015) | Автор: Бєбнєва Наталя Анатоліївна
Просмотров: 279 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1

Спасибо за полезную информацию!
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:21:24

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2016