1- сл.: Новий Державний стандарт є інноваційним інструментом створення в державі єдиного освітнього простору.З міни відбуваються як у змісті освіти, так і в організації навчального –виховного процесу, оскільки спрямовані на розвиток ключових та предметних компетентностей учнів. Інтеграційні процеси, які відбуваються в сучасному світі висувають на перший план засоби масової інформації як джерело найновіших даних про життя суспільства.
2- сл.:Школа ХХІ століття – це школа самореалізації і саморозвитку особистості .ЇЇ основне завдання- виявити творчі здібності дитини і дати поштовх для їх розвитку.
3- сл.:Колектив початкового відділення гімназії №15 складається з 12 вчителів і 1 вихователя ГПД. 7 вчителів мають вищу кваліфікаційну категорію. Серед вчителів 4 є вчителями методистами, ще 2 мають педагогічне звання «Старший учитель». Кредо педагогів : від творчого вчителя – до обдарованого учня. Вчителі активно співпрацюють із сайтом вчителів «Урок2, розміщують свої презентації і методичні розробки, друкуються у фахових журналах.
4-сл:Оновлення освіти вимагає від педагогів знання інноваційних тенденцій. У сучасних умовах роль засобів масової інформації полягає не тільки в наданні інформації, а й у виконанні навчальної та виховної функції.
В початковій школі медіаосвіта включає використання медіа дидактики в межах предмета, різні форми позашкільної роботи( гуртки, факультативи).Ця форма медіаосвіти спрямована переважно на формування критичного мислення, комунікаційної компетентності.
5- сл.:Головним завданням впровадження медіаосвіти є
• Уміння обирати потрібну інформацію;
• Розвиток рефлексії і критичного мислення, які забезпечують свідоме споживання медіа продукції;
• Формування між особової комунікації і здатності до самовираження.
6 – сл.:Одним із шляхів впровадження медіаосвіти в нашій школі є проектна робота. Під час роботи над проектами успішно використовуються креативні способи діяльності ,що пропонує медіа педагогіка:
7-сл: - Літературно – імітаційні ( написання казок,, міні – сценаріїв, медіа текстів)
8-9 сл: -театралізовано – ситуативні ( інсценування епізодів медіа тексту )
11- сл.:-зображувально- імітаційні ( створення афіш, фото колажів, малюнків )
12 -сл: -дослідницько – пошукові ( створення поробок, проведення дослідів, збирання
13- сл.:інформації з різних джерел)
14-сл:-Уроки -проекти дозволяють учням учитися працювати у групах ,
15-сл:- прислухатися до думки інших , відстоювати свою точку зору,
16 –сл:– кожна дитина має можливість пропонувати свою думку,
17-сл:– створюється «ситуація успіху», – діти вчаться знаходити альтернативне розв’язання проблем ,
18-сл: – за короткий час опановується багато нового матеріалу,
19 сл: –здобувати і аналізувати інформацію, працювати з різними джерелами,
20 сл:робити висновки
21-сл:- розвивають креативність , вчать презентувати результати своєї роботи.
22-сл: - Робота в групі – це модель взаємодії людей у суспільстві,
23-сл: діти вчаться коректно поводитися , долати труднощі у спілкуванні.
24-сл:- Роботу над проектами розпочинаємо з першого класу ,
25 _сл: - активно залучаємо до роботи батьків,
26 сл: - Результатами роботи є призові місця у міському конкурсі проектів .
Источник: http://www.fayloobmennik.net/4727739 |