Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Вторник, 23.04.2024, 14:49 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методична допомога [106]
Всі матеріали цього розділу знайдені у мережі інтернет які вільно розповсюджуються.
Тесты [2]
Цікавинки [14]
Доклады [1]
Проекты [3]
характеристика класса [0]
характеристика ученика [0]
ИКТ в работе учителя [1]
Календарне планування [2]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » Учитель -учителю » Календарне планування

Розгорнуте календарно-темаичне планування уроків німецької мови у 2 класі за підручником З. Павлюк (ІІ семестр)(

2. Semester


п/
п

Дата Сфери
спілкування Тематика ситуативного
спілкування Мовленнєві
функції Засоби вираження Лінгвістичні компетенції Мовна
компетен
ція

Підтема
Лексична
Граматична
Фонетична
Письмо
Відпочинок і дозвілля.

1. О с о б и с т і с н а Вільний час. Введення нової лексики та МЗ, який містить вказівку на якість або характер дії та вираз «Ich mag…». Побудова міні-діалогу. Називати іграшки та дії.

Знати якості предметів.

Знати кольори.

Описувати улюблену іграшку.

Знати алфавіт.
Ich mag meinen / meine / mein...

nach Hause die Spielsachen
das Kuscheltier
der Bär, der Tiger
der Löwe, der Hase
phantastisch, schön
schick, zusammen
das Puppenhaus Модальне дієслово mögen у Präsens. Артикуляція,постанов
ка губ
/ ä /

Інтона
ція розповідного речення

Інтона
ція питаль
ного речення Sp, sp ;St, st
Öö
Spiel, spielen
Stunde, stehen
schön,
böse
2. Вільний час.
Активізація вживання лексики теми
у МЗ: Ich mag …
3. Побудова зв’язного висловлювання за ситуацією «Іграшки» на основі вивчених МЗ з використанням нової лексики. Ich fahre Rad
zu dritt,
laufen,
alle,
wirklich,
hier,
auch das Kinderzimmer
das Auto, das Schiff
die Eisenbahn
der Roboter
das Flugzeug
der Affe, die Giraffe
das Springseil
die Rollschuhe
der Roller,
das Fahrrad
4. Ознайомлення з літерою Öö та буквосполученнями sp, st, їх читання та письмо.
Гра «Розкажи про свою улюблену іграшку».
5. Тренування у вживанні МЗ, який містить вказівку на якість або характер дії, використовуючи запитання wie? Wie ist …?
Wie sind …? sauber , schick – schmntzig
ganz – kaputt
lang – kurz
böse – zärtlich
neu, modern - alt Місце прикметника у розповідному реченні. Ää
Ch ch

Der Bär spielt Gitarre und tanzt.
Der Hund malt und lernt.
Die Puppe ist alt und schmutzig- Sie ist kaputt.

6.
Ознайомлення з літерою Ää та буквосполученням ch, їх читання та письмо.

7. Відпочинок і дозвілля.
Гра з картками для закріплення лексичного матеріалу.
Місце дієслова у розповідному реченні.
8. Тренування у вживанні вивчених МЗ, використовуючи запитання wie? та нової лексики.
Списування тексту.
Присвійні займенники mein, dein. A: Ist das deine Puppe?
B: Nein.
A: Doch, das ist deine Puppe.
B: Nein. Meine Puppe ist neu. Und diese Puppe ist alt.
9. Кольори. Активізація нової лексики у відомих МЗ.
Ознайомлення з літерою Qq та буквосполученням / qu, eu, äu /,
їх читання та письмо.
- Komm her!
Ich spiele.
- Was denn? rot, weiß, grün, blau, rosa, grau, braun, violett, schwarz, gelb, lila, bunt. Структура питального речення з питальним словом. Qu qu
Eu eu, äu
Eule
Bäume
Quadrat
10. Активізація вживання слів та виразів:
Wie ist…? Wie sind…?
Ознайомлення з літерами Xx, Yy, їх читання та письмо.
Die Maus ist grau.
Das Auto ist rot. Xx, Yy
Taxi, Hexe
Ypsilon
Lyrik, Text
Gymnastik
11. Автоматизація навичок і вмінь вживання вивченого матеріалу.
Ознайомлення з літерою Zz та буквосполученнями / tsch, ck/, їх читання та письмо.
-Meine Puppe ist leider kaputt.
-Macht nichts
Ich gebe dir meine Puppe. schaukeln
rutschen, anhören
das Würfelspiel
Musik hören
das Alphabet = das ABC

Модальне дієслово können у Präsens. Zz, ck
Tsch tsch
Zeit, zwei
zehn, zwölf
Deutsch
tschüß
rutschen
Ecke, dick
Rock, Bock
12. Систематизація знань учнів по темі «Дозвілля».
Ознайомлення з алфавітом та виразами: «Ich kann … Er ( sie ) kann … Ich kann…
Barbara kann…
О с о б и с т і с н а Людина
13. Людина та її опис, використовуючи МЗ:
„ Das ist mein / meine…“ та нову лексику. Активізація розумової діяльності під час роботи з підручником. Називати частини тіла.

Розуміти та реагувати на запитання теми.

Називати предмети одягу.

Висловлю
вати своє ставлення до предметів одягу.

Називати предмети одягу у святкові дні. Das ist mein/ meine…

Ich habe
eine ( n) …

… ist nicht sauber. der Kopf, das Auge
das Gesicht, das Ohr
die Nase, der mund
die Lippe, der Zahn
der Hals, der Arm
die Hand, der Bauch
das Bein, der Fuß
die Zähne
die Hände
die Füße Місце заперече
ння у розповідному реченні. Вимова слів з умлаутами.
14. Вживання нової лексики у відомих МЗ,
активізація вживання лексики, вивченої на попередньому уроці.
Множина іменників.
Означений артикль у Зн.в. Хорове читання
15. Людина. Вживання відомої лексики у МЗ: «Mein / meine … tut weh.“
Списування тексту.
Побудова міні – діалогів. Mein / meine… tut weh.

Ich kann nicht.

Warum denn nicht?

Ich bin krank.
Dn bist krank.
Was fehlt dir? Структура розповід
ного речення з модальним дієсловом. Інтона
ція розпо
відних речень. Klaus isst Eskimo.
Sein Hals tut ihm weh.
Klaus ist krank.
16. Людина. Активізація вживання лексики, вивченої на попередньому уроці.
verstecken
spielen
bleiben Ich habe eine Puppe. Die Puppe heißt Tussja.
Tussja hat einen Kopf, zwei Arme, zwei Beine und eine Nase.
Tussjas Hals tut so weh. Tussja kann nicht sprechen und singen.
17. Людина. Вживання нової лексики у відомих МЗ.
Списування тексту.
schreiben, lesen
singen, gehen
laufen, turnen,
zum Arzt gehen

18. Одяг. Вживання нової лексики, використовуючи МЗ:“Was trägst du gern? – Ich trage …“
Was trägst du gern?
Ich trage…
Bimi trägt… das Kleid
die Hose
die Bluse
das Hemd
das T-Schirt
die Jeans
der Rock
die Socken
die Strumpfhose
die Schuhe
die Jacke
der Pulli
der Mantel Декла
мування вірши
ків. Ich trage keinen Rock.
Ich trage Jeans und ein
T-Schirt.
Im Winter trage ich einen Pulli und eine Jacke.
19. Предмети одягу. Активізація вживання нової лексики.
Розвиток навичок читання.
Списування тексту.

20. Предмети одягу. Активізація вживання лексики, вивченої на попередньому уроці, використовуючи МЗ: Ich packe meinen Koffer“. Am Montag gehe ich in die Schule.
Ich ziehe den Rock und die Bluse an.
Der Rock ist aber zu kurz. Ich ziehe den Rock aus.
Ich ziehe die Hose an.
21. Одяг. Тренування у читанні та списуванні тексту.
Вживання дієслів ahziehen,ausziehen у 1-ій особі однини.
Ich ziehe…an
Ich ziehe
…aus.
Ich packe meinen Koffer. anziehen
ausziehen
packen
einpacken Відокрем
лювані префікси у німецькій мові.
22. Вживання відомої та нової лексики у МЗ: „Ich habe einen /ein /ein …
an ( auf, um ).
Списування тексту.
Ich habe einen / eine / ein … auf.
Ich habe einen / eine / ein … um.
Ich habe einen / eine / ein … an. die Hexe, der Hut
die Krawatte
das Theater
ins Theater Питальне речення з Was? Meine Mutter hat einen Hut an.
Mein Vater hat eine Krawatte um.
Ich ziehe ein schönes Kleid an.
Heute gehen wir ins Theater.
23. Систематизація та узагальнення знань по темі. Розучування пісеньки.

О с о б и с т і с н а Природа.

24. Свійські тварини.
Введення нового лексичного матеріалу.
Вміти описувати тварин за допомогою вивчених прикмет
ників.

Характеризувати тварин.

Знати назви диких тварин та розповідати про них. Kennst du ?
Ich kenne…

Mein Pferd ist…
Es ist… die Kuh, das Pferd
das Schwein,
die Ziehe, der Hund
das Kaninchen
die Katze, das Schaf
der Esel, das Fleisch
die Milch, kennen
die Haustiere Означений та неозначе
ний артикль. Читання вірши
ків та лічилок. Meine Katze ist schön und ruhig.
Mein Hund ist lustig und sehr mutig.
Mein Pferd heißt Rustam. Es ist freundlich, stark und klug.
25. Свійські тварини. Читання та ведення бесіди, використовуючи прочитаний матеріал. Списування тексту.

25. Свійські тварини. Ознайомлення з новою лексикою. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Du hast recht.

auf dem Bauernhof der Stall, die Sahne
der Quark, die Butter
die Ferien,
nützlich ,
der Bauernhof,
reiten Mein Pferd Rustam steht im Stal. Ich reite gern.
Meine Ziege Laki ist böse. Sie gibt uns aber viel Milch.
27. Домашні улюбленці. Складання оголошення. Розвиток навичок і вміння говорити у монологічній формі, використовуючи вивчені МЗ і лексику.
Sieh mal, das ist…
Ich trinke gern…
Sie ist weg. das Gras
das Futter
das Gemüse
suchen
weg Будова розповід
ного речення. Інтона
ція розпо
відного речення Alex kommt mit dem Taxi.
Wir gehen in den Stall.
Da steht das Pferd Rustam.
Alex und ich reiten.
28. Домашні улюбленці.
Ознайомлення з новою лексикою. Тренування у читанні коміксів.
Kein Wunder!
Was ist denn los?
Ist etwas passiert?
Das macht Spaß. laut, die Knochen
der Traktor, klug
der Motor, mutig
die Hütte, immer
bellen, piepen, neu
leider

29. Дикі тварини.
Ознайомлення з новою лексикою. Тренування у читанні.
Am Samstag möchte ich in den Zoo gehen.
Dort gibt es viele schöne Wildtiere. der Zoo, das Wildtier
der Elefant, der Affe
das Nilpferd, der Igel
der Fuchs, der Wolf
das Nashorn, wann
das Krokodil
das Zebra, der Hirsch
das Känguruh
komisch
30. Дикі тварини.
Активізація лексики.
Читання міні – текстів.
Der Elefant ist grau.
Er ist bis 6 Tonnen schwer.
Er kann schnell laufen.
Er frisst Pflanzen. das Lexikon
das Tierlexikon
der Baum, klettern
schwer, weit
die Pflanze, fressen
der Papagei
gefährlich Das ist ein Tiger.
Er ist schwarz und weiß.
Er kann fliegen.
Er ist freundlich.
Er frisst Pflanzen.
31. Дикі тварини. Автоматизація лексики.
Ведення бесіди та складання зв’язного висловлювання, використовуючи прочитаний матеріал.
Das ist ein Affe.
Er ist violett.
Er ist gefährlich.
Er ist plump.
32. Систематизація знань учнів.
Складання зв’язного висловлювання за ситуацією « У зоопарку» на основі вивчених МЗ.
Повторення.

33. Алфавіт. МЗ по темі « Знайомство».
Моя сім'я. Повторити МЗ по темах «Знайомство“Моя сім'я» Guten Tag!
Wer bist du?
Wie heißt du?
Wie alt bist du?
Ich habe… Лексика по темах «Знайомство» та «Моя сім'я». Структура питального і розповідного речення.
Питальні речення з Wo? Was? Дифтонги. Довгі та короткі голосні.
Вимова букво
сполу
чень. Lies und schreibe.
( S. 146)
34.
Людина. Частини тіла.
Побудова міні – діалогів.
Списування тексту.
Повторити МЗ по темі
„Der Mensch“ Mein / e .. tut weh…
Hast du …
Ich brauche… Лексика по темі «Людина. Частини тіла». Означений та неозначе
ний артиклі.

Розповідне і питальне речення з модаль
ними дієсловами. Декламування вірши
ків. Schreibt die Monate der Reihe nach.
( S. 148)
35.
Домашні та дикі тварини.
Розучування пісеньки.
Висловлення протилежної думки Повторити МЗ по темі
„Haus uns Wildtiere“ Ich kenne…
Auf dem Bauernhof…
Sie sind gut
( schlecht) daran. Лексика по темі
«Домашні та дикі тварини». Артикуляція. Поста
новка губ. Ordne die Wörter in zwei Gruppen.
( S. 148)
36. Узагальнююче повторення.
Повторити МЗ по вивчених темах. Повторити лексику вивчених тем.
37. Підсумковий урок.

Категория: Календарне планування | Добавил: Oxana (09.07.2014) | Автор: Гонтарук Оксана Дмитрівна E
Просмотров: 1038 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 Лидия • 17:01, 09.07.2014
Сертификат отправлен!
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:14:49

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024