Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Четверг, 25.04.2024, 07:22 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методичні матеріали [11]
Інтерактивні технології навчання [13]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ » Інтерактивні технології навчання

Урок – теле-, радіопередача

Цікавою формою під час проведення нестандартних уроків є теле- і радіопередачі, що відтворюють відомі популярні телевізійні програми. Такі уроки сприяють формуванню її учнів уміння аналізувати й узагальнювати вивчений матеріал за нестандартних умов, дозволяють їм уявити себе «відомими людьми», дають уявлення про професію журналіста, телеведучого тощо.

Основні принципи організації уроку – теле-, радіопередачі

1. Розподіл ролей за бажанням.

2. Оформлення класу (телестудії, радіостанції); виготовлення емблеми, прикріплення мікрофонів, розташування парт та стільців так, як у справжній програмі.

3. Випереджальні завдання учням класу, а також перевдягання учнів згідно з ролями (наприклад, під час проведення уроку-радіопередачі «Польова пошта пам'яті» присутні гості).

Основні правила проведення уроку-телепередачі (радіопередачі)

1. Урок проходить за сценарієм (без змін) відомих теле- і радіопередач.

2. Під час розповідей «гостей» учні класу не просто їх слухають, а виконують завдання, поставлені вчителем, що дозволяє активізувати клас та уникнути їхньої пасивності.

Схематично проведення такого уроку можна зобразити так (див. схему 3).

Схема 3. Основні етапи уроку-передачі

Підготовча частина

 

Основна частина

 

Заключна частина

• Повідомлення теми, мети уроку (за два тижні). 
• Розподіл ролей, випереджувальні завдання. 
• Підбір літератури, джерел інформації. 
• Оформлення класу, підбір костюмів

 

•Урок розпочинають словами ведучого (вчителя)
• Надання слова гостям (по черзі)
• У перерві між виступами невеличкі паузи (наприклад, можуть звучати фрагменти пі­сень)

 

•Презентація і перевірка виконання завдань до кожного виступу
• Підсумок уроку
•Домашнє завдання

 



Источник: http://metodichka.at.ua/
Категория: Інтерактивні технології навчання | Добавил: Юсик (24.12.2013) | Автор: Юсик
Просмотров: 559
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:07:22

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024