Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 29.03.2024, 12:59 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методичні матеріали [11]
Інтерактивні технології навчання [13]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 1
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ » Інтерактивні технології навчання

Урок-салон

Цікавою є форма проведення уроку узагальнення з питань вивчення культури. Вона  дозволяє розвивати в учнів уміння самостійно одержувати знання й творчо їх використовувати, форма сприяє кращому засвоєнню нового матеріалу, дає можливість більше побачити надбань культури людства (творів живопису, архітектури, скульптури), формують в учнів інтерес до них.

Основні принципи організації уроку-салону

1. За два-три тижні до уроку клас об’єднується у кілька творчих груп (по чотири-п'ять осіб). 

2. Вибирається «господиня салону». 

3. Визначається символічне місце і час. 

4. Кабінет обладнано подібно до салону (портрети діячів культури, репродукції картин, фотоілюстрації, звучить музика, що відповідає темі уроку, парти розташовані довільно, прикрашені скатертинами і квітами). 

Основні правила проведення уроку-салону

1. Вступне слово вчителя. (Актуалізація опорних знань) 

2. Вступне слово господині салону (наприклад, розповідь про умови розвитку культури, представлення гостей). 

3. Виступ групи 1 «Науковці» (представлення стіннівки; доповіді). Решта учнів класу виконують завдання (наприклад, записують почуте в табличку, оцінюють виступ групи, вставляють потрібні слова  у висловлюванні, спираючись на виступ групи тощо). 

4. Виступ групи 2 «Літературознавці» (захист стіннівки; доповіді). Решта учнів класу виконують завдання. 

5. Виступ групи 3 «Мистецтвознавці» (доповідь: показ і коментар репродукції, фотоілюстрацій, плакатів). Решта учнів класу виконують завдання. 

6. Виступ групи 4 «Науковці» (представлення стіннівки, доповіді, музичного номеру, сценки тощо). Решта учнів виконують завдання. 

7. Виступ групи 5 «Статисти» (копії доповідей роздають усім учням класу, а ті записують дані у свої таблички). 

8. Завершальне слово господині салону та вчителя. 

9. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

 

Категория: Інтерактивні технології навчання | Добавил: Юсик (24.12.2013) | Автор: Юсик
Просмотров: 683
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:12:59

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024