Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 19.04.2024, 01:53 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методичні матеріали [11]
Інтерактивні технології навчання [13]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 1
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ » Інтерактивні технології навчання

Урок-суд

Ця форма співпраці використовується для вивчення протилежних поглядів у формі справжнього суду.

Завдання уроку-суду

  1. Розвивати вміння аналізувати й узагальнювати явища та події згідно з інтересами дітей.
  2. Вести пошукову роботу відповідно до своїх захоплень.
  3. Виробляти вміння відстоювати свою точку зору, поважаючи думку опонента.

Основні принципи організації уроку-суду

  1. Поділ класу на ролі за побажаннями самих учнів (суддя, секретар суду, адвокат, прокурор, обвинувачувані, постраждала сторона, свідки тощо.)
  2. Обов'язкове «переобладнання» класу на судову залу; перевдягання учнів згідно з обраною роллю.
  3. Наявність двох сторін – обвинувачення та захисту.
  4. Включення в роботу всього класу через поставлені завдання.

Етапи уроку-суду

  1. Вступне слово вчителя.
  2. Актуалізація опорних знань (бесіда).
  3. Засвоєння нових знань (рольова гра-суд).
  4. Закріплення вивченого (виконання завдань, поставлених учителем).
  5. Підсумок уроку (вирок суду). Домашнє завдання.
Така форма уроку сприяє активності всіх учнів класу, різноаспектному вивченню позицій. Дуже важливо в процесі проведення та­кого уроку не допустити однобічної, звинувачувальної версії. А щоб урок не перетворився на банальну виставу, де учні просто відбувають свій номер, необхідно поставити завдання, які учні повинні виконати до кінця уроку.



Источник: http://metodichka.at.ua/
Категория: Інтерактивні технології навчання | Добавил: Юсик (24.12.2013) | Автор: Юсик
Просмотров: 591
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:01:53

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024