Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Суббота, 20.04.2024, 09:06 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
Методичні матеріали [11]
Інтерактивні технології навчання [13]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 1
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ » Інтерактивні технології навчання

Урок-репортаж

Урок-репортаж удосконалює вміння аналізувати та систематизувати матеріал, сприяє набуттю учнями навичок самостійного отримання знань. Це нова форма проведення нетрадиційних уроків (див. схему 5).

Завдання уроку-репортажу

1. Пошук нових джерел інформації до теми, що вивчається.

2. Уміння в скороченому варіанті записати почуту інформацію.

3. Навчити учнів застосовувати знання, здобуті на практиці, для аналізу різних процесів.

Схема 5. Основні етапи уроку-репортажу

Актуалізація опорних знань (виступ вчителя, ознайомлення 
з переліком питань уроку, об’єднання класу в групи)

 

 

 

Основна частина уроку

Репортер № 1 дає відповідь на 1-е запитання, а учні виконують завдання

 

Репортер № 2 дає відповідь на 2-е запитання, учні працюють в групах над завданням

 

Репортер № 3 дає відповідь на 3-є запитання, учні працюють в гру­пах над завданням

 

Репортер № 4 дає відповідь на 4-е запитання, учні знову пра­цюють у групах над завданнями

 

 

 

Доповнення, коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

 

 

Підсумки уроку. Домашнє завдання

Основні принципи організації уроку-репортажу

1. Поділ класу на «репортерів», «архівістів», «статистів», «аналітиків».

2. Повідомлення теми, мети, завдань майбутнього уроку.

3. Літературу, джерела надає сам учитель, а учні вибирають найважливіше з цієї літератури.



Источник: http://metodichka.at.ua/
Категория: Інтерактивні технології навчання | Добавил: Юсик (24.12.2013) | Автор: Юсик
Просмотров: 674
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:09:06

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024