Урок-репортаж удосконалює вміння аналізувати та систематизувати матеріал, сприяє набуттю учнями навичок самостійного отримання знань. Це нова форма проведення нетрадиційних уроків (див. схему 5). Завдання уроку-репортажу 1. Пошук нових джерел інформації до теми, що вивчається. 2. Уміння в скороченому варіанті записати почуту інформацію. 3. Навчити учнів застосовувати знання, здобуті на практиці, для аналізу різних процесів. Схема 5. Основні етапи уроку-репортажу Актуалізація опорних знань (виступ вчителя, ознайомлення з переліком питань уроку, об’єднання класу в групи) | ↓ | | ↓ | | ↓ | | ↓ | Основна частина уроку | Репортер № 1 дає відповідь на 1-е запитання, а учні виконують завдання | | Репортер № 2 дає відповідь на 2-е запитання, учні працюють в групах над завданням | | Репортер № 3 дає відповідь на 3-є запитання, учні працюють в групах над завданням | | Репортер № 4 дає відповідь на 4-е запитання, учні знову працюють у групах над завданнями | ↓ | | ↓ | | ↓ | | ↓ | Доповнення, коментарі, відгуки: виступи архівіста, статиста, аналітика, слухачів | | Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіста, статиста, аналітика, слухачів | | Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіста, статиста, аналітика, слухачів | | Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіста, статиста, аналітика, слухачів | ↓ | | ↓ | | ↓ | | ↓ | Підсумки уроку. Домашнє завдання |
Основні принципи організації уроку-репортажу 1. Поділ класу на «репортерів», «архівістів», «статистів», «аналітиків».
2. Повідомлення теми, мети, завдань майбутнього уроку.
3. Літературу, джерела надає сам учитель, а учні вибирають найважливіше з цієї літератури.
Источник: http://metodichka.at.ua/ |