Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Пятница, 09.12.2016, 19:16 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
Методичні матеріали [11]
Інтерактивні технології навчання [13]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
 
200
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3230
Новых за месяц: 82
Новых за неделю: 12
Новых вчера: 4
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 17
Обычных юзеров: 3188

Из них

Парней: 530
Девушек: 2700

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Статьи » ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ » Інтерактивні технології навчання

Урок-репортаж

Урок-репортаж удосконалює вміння аналізувати та систематизувати матеріал, сприяє набуттю учнями навичок самостійного отримання знань. Це нова форма проведення нетрадиційних уроків (див. схему 5).

Завдання уроку-репортажу

1. Пошук нових джерел інформації до теми, що вивчається.

2. Уміння в скороченому варіанті записати почуту інформацію.

3. Навчити учнів застосовувати знання, здобуті на практиці, для аналізу різних процесів.

Схема 5. Основні етапи уроку-репортажу

Актуалізація опорних знань (виступ вчителя, ознайомлення 
з переліком питань уроку, об’єднання класу в групи)

 

 

 

Основна частина уроку

Репортер № 1 дає відповідь на 1-е запитання, а учні виконують завдання

 

Репортер № 2 дає відповідь на 2-е запитання, учні працюють в групах над завданням

 

Репортер № 3 дає відповідь на 3-є запитання, учні працюють в гру­пах над завданням

 

Репортер № 4 дає відповідь на 4-е запитання, учні знову пра­цюють у групах над завданнями

 

 

 

Доповнення, коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

Доповнення коментарі, відгуки: виступи архівіс­та, стати­ста, аналіти­ка, слухачів

 

 

 

Підсумки уроку. Домашнє завдання

Основні принципи організації уроку-репортажу

1. Поділ класу на «репортерів», «архівістів», «статистів», «аналітиків».

2. Повідомлення теми, мети, завдань майбутнього уроку.

3. Літературу, джерела надає сам учитель, а учні вибирають найважливіше з цієї літератури.



Источник: http://metodichka.at.ua/
Категория: Інтерактивні технології навчання | Добавил: Юсик (24.12.2013) | Автор: Юсик
Просмотров: 333
Всего комментариев: 0
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:19:16

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2016