Уроки – прес-конференції розвивають активність, пошукові здібності, вміння розкривати суть певної проблеми, стисло і коротко висвітлювати її, конкретно відповідати на поставлені питання. Вони вчать самостійно здобувати знання. Основні принципи організації уроку прес-конференції 1. Заздалегідь оголошується тема, день і час проведення конференції. 2. Розподіл ролей за бажанням (журналісти, фахівці з конкретних питань тощо); оформлення класу. 3. Випереджальні завдання обов'язкові для всіх учнів класу. Основні правила проведення уроку прес-конференції 1. Тема такого уроку визначається вчителем згідно зі шкільною програмою, як правило, в більшості випадків перевага надається великим за обсягом темам. 2. Урок починається зі вступного слова вчителя, де він висвітлює обстановку, що стосується теми, оголошує її мету і проблему, над якою працюватимуть школярі, а також епіграф уроку. 3. Вчитель представляє учасників конференції. 4. Для кращого засвоєння даної теми можна організувати рольову гру. Це сприяє активізації всього класу і виключає пасивне відбуття своєї ролі на уроці.
Схематично проведення такого уроку можна показати так (див. схему 2). Схема 2. Основні етапи уроку-конференції
Вступне слово вчителя (актуалізація процесу навчання) | ↓ | Прес-конференція (засвоєння нових знань) | ↓ | Рольова гра «Діяльність інформаційного агентства» (закріплення вивченого) | ↓ | Підсумки уроку. Домашнє завдання |
Источник: http://metodichka.at.ua/ |