Урок – брейн-ринг дозволяє учням відчути себе ерудитом, частиною команди, згуртовує колектив. «Брейн-ринг» – відома телевізійна гра, де стартом є цікаве запитання, а фінішем – відповідь. Необхідно швидко зреагувати, адже час для прийняття рішення обмежений. Основні принципи організації уроку – брейн-рингу 1. Наявність спеціально обладнаних ігрових столів. 2. Поділ класу на команди (шість осіб). 3. Повідомлення теми чи розділу, які необхідно повторити, адже питання для гри будуть саме з них. 4. Підбір додаткових джерел та літератури, яку необхідно проглянути і вивчити. (Для капітанів команд) Основні правила проведення уроку – брейн-рингу 1. Вступне слово вчителя. (Оголошення теми, мети) 2. Повторення вивченого матеріалу (брейн-ринг) – змагаються по дві команди по черзі, поки не зіграють тричі; гра триває до 5 балів. 3. Конкурс капітанів, де пропонуються питання підвищеної складності. 4. Підсумок уроку є відповіддю на проблемне запитання до теми. Правила гри «Брейн-ринг» 1. Ведучий ставить запитання і виголошує «час», після чого команди мають право «натискати кнопки» (можна застосувати дзвоники, лопати невеликі повітряні кульки тощо) на столах і відповідати. 2. На обговорення одного питання дається одна хвилина. 3. Відповідь повинна бути повною, точною, впевненою. 4. Якщо одна з команд дала неправильну відповідь, тоді друга команда отримує право на відповідь та 20 секунд на обговорення. 5. У рамках гри відбувається конкурс капітанів, де пропонуються запитання підвищеної складності. 6. Якщо одна з команд натисне на кнопку раніше, ніж ведучий скаже слово «час», то вона позбавляється права відповіді на це запитання. 7. Визначається команда-переможець, яка першою набрала необхідну кількість балів у останній грі.
Источник: http://metodichka.at.ua/ |