Матеріал представлений у вигляді структурної таблиці, в якій розкрито зміст і методичне наповнення кожного етапу інтерактивного уроку з врахуванням його типу і дидактичної мети. Таблиця допоможе і молодому вчителю, і досвідченому педагогу при конструюванні уроку.
Суть інтерактивного навчання в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учнів. Це співнавчання, взаємонавчання, де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами процесу, розуміють, що вони роблять.
Вправи дозволяють залучити до роботи всіх учнів класу, сприяють виробленню соціально важливих навиків роботи в колективі, взаємодії, дискусії, обговорення, поглиблюється мотивація навчання. Застосування інтерактивних вправ сприяє розвитку навичок критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів. Для вчителів початкових класів.
Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку.
Урок "Я і Україна"формує уявлення про значення рослин у природі та цінність рослин для людей; ознайомлює із будовою рослин, розширяє знання дітей про дерева, кущі, трави; удосконалює вміння і навички дітей аналізувати, порівнювати, робити висновки; розвиває спостережливість, допитливість, пам’ять; виховує любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу. Автор: